Jump to content

Doctor Gonzo

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רעננה
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.auto.co.il

הנקודות של Doctor Gonzo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בעיה תקציבית, אולי? אם זכרוני לא מטעה אותי, צביעת אוטו עולה סכום כסף דיי נכבד. כבעל מאזדה3 שחורה (פרטית), ברצוני לנפץ את הקונצנזוס שהשחור נראה 'מטונף' אחרי מעט מאוד זמן. נכון, השחור באמת מבליט את הלכלוכים, אבל לא במידה כל-כך מוגזמת כפי שכמה אמרו פה. וד'א.. הוא לא בדיוק ביקש חוות דעת .
  2. וואו.. ותגובה 8 הרגה אותי..גאונות!
×
×
  • תוכן חדש...