Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני החלפתי לפני חצי שנה בערך סט ארבעה בולמים קדמי ואחורי של מונרו, והחבילה עלתה כולל עבודה 1860 ש"ח.

קח בחשבון שהמונרו קשים יותר מהקייבה, את ההבדל בינהם תרגיש בנוחות,לטובת הקייבה.בהתנהגות בהבדל זעיר לטובת

ה"מונרו".

החלוקה בעלות " קדמי 330 ש"ח לאחד, אחורי 280 לאחד, כריות בולם קדמי ואחורי 450 ש"ח ועבודה.

 

אני חושב שאלך על רביעיית מונרו, שיפור בהתנהגות אף פעם לא מזיק :wink:.

 

אגב, חישוב פשוט מראה שלקחו לך 190 ש"ח עבודה קצת מחשיד בהתחשב בזה שרק כיוון פרונט עולה +140 ש"ח וזמן העבודה הוא בערך שעתיים לכל צד.

 

אוף, מרתיח אותי שחתיכת גומי עלובה עולה 360 ש"ח סתם כי יש חוסרים ואין חלופה איכותית.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
אני חושב שאלך על רביעיית מונרו, שיפור בהתנהגות אף פעם לא מזיק :wink:.

 

אגב, חישוב פשוט מראה שלקחו לך 190 ש"ח עבודה קצת מחשיד בהתחשב בזה שרק כיוון פרונט עולה +140 ש"ח וזמן העבודה הוא בערך שעתיים לכל צד.

 

אוף, מרתיח אותי שחתיכת גומי עלובה עולה 360 ש"ח סתם כי יש חוסרים ואין חלופה איכותית.

תירגע שרלוק, לא סתם אני נוסע עד חיפה לטפל ברכב, המוסכניק הוא גם חבר טוב.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...