Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתי שאלות לי אליכם ומקווה שתוכלו לייעץ לי ולעזור לי:

יש ברשותי פג'ו 306 XN השנתון הוא 95 וישנן שתי בעיות שקיימות:

1. אתמול כאשר סיימתי את נסיעתי ניסיתי להוציא את המפתח מהסוויץ' והוא פשוט נתקע לי שם לאחר מאמצים כבדים הצלחתי להוציא אותו אך הבעייה היא שעכשיו אני פשוט לא מצליח להניע מכיוון שהסוויץ' תקוע ולא מסתובב האם עליי לפנות למנעולן על מנת להחליף סוויץ' או לחשמלאי רכב? והאם ידועות לכם בערך העלויות של התיקון?

2. בעיה כרונית שקיימת לי ברכב כאשר אני נושא עם מיכל מלא כאשר אני מאט את הרכב הוא לפתע נכבה לי בפתאומיות ובמהלך הנסיעה אם אני נותן גז הוא נדלק מחדש וחוזר חלילה חשוב לציין שבעייה זו לא קוראת כאשר אני נמצא במצב של שלושת רבעי מיכל וולא גם מתחת אלא בעיקר לאחר תדלוקים... התחנה שבה אני מתדלק מתדלקים גם הוריי את רכבם ככה שאני לא חושב שזו בעייה של דלק... אשמח אם תייעצו ותעזרו לי...

בתודה רבה ויום טוב, צחי גרינברג...

נ.ב. סליחה על האורך :-)

 

 

 

***********הערת מינהל המערכת:***********

 

יש לפעול לפי כללי הפורום, כך למשל הנקודות האלה: ..... אסורות ומיותרות. כללי הפורום:

לחץ_כאן

 

יש לרשום כותרת עניינית .איך רושמים כותרת?

לחץ_כאן!

 

אתה מוזמן להתאים את ההודעה לכללים, ולנסות שוב.

 

ההנהלה.

 

:***********:***********:***********:***********

פורסם

לגבי מתג ההצתה, מנעולן רכב זה הכתובת הנכונה כי בהרבה מקרים הוא יכול לתקן המתג וגם אם צריך להחליפו הוא מבצע התאמת מפתחות כדי שהחדשים, של המתג החדש, יפתחו גם הדלתות.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למנעולן טוב.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...