Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ראש שמתחבר למקדחה לצורך ביצוע ווקס/פוליש .

הראש מתחבר עם בורג אם הברגה הפוכה, הכרית הינה בגודל 7 כמו אצל פחחים.

הכרית הינה כרית יעודית לבצוע ווקס פוליש.

המקדחה הינה אלקטרונית 700W של בוש וניתן לווסת את המהירות.

החומר הינו טרטל ווקס מטאליק (הרכב כסוף).

 

קיבלתי כל מיני דגשים כמו :

-מהירות נמוכה יחסית.

-לא להתרכז במקום אחד.

-לא ללחוץ!

-לתת למקדחה להוביל ברגוע.

 

השאלה:

הכרית שייש לי הינה סיננטתית ולא טבעי, האם זה נורא?

אני חושש משריטות.

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

לדעתי גם המהירות הנמוכה ביותר של מקדחה , תהיה גבוהה מידי , ותוכל לגרום לבעיות בצבע .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אפשר לשלוט עד מהירות אפסית.

המוצר הסופי מורכב מ 3 חלקים:

-ראש שמתחבר למקדחה בעל הרגה הפוכה.

-תושבת גומי לכרית הליטוש

-כרית ליטוש.

שלושת החלקים הינם עולים יותר מ 100 ש"ח.

 

כמובן שייש מוצרים איכותיים יותר. כמו תושבת גומי שעולה 40 ש"ח(שלי 18) או כרית שעולה 150 ש"ח.

שלי עלתה 34 ש"ח.

 

תושבת פחות חשובה אבל הכרית מלחיצה אותי. לא רוצה לגרום נזק לצבע.

 

נקנה במרכז הבורג בצומת קרית אתא

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אם אני רוצה לחבר את הראש הזה על מקדחה לא של בוש אבל גם עם ווסת מהירויות

 

זה יתאים ?

 

משהו יודע איפה אני יכול להשיג חבילה כזו

באזור מרכז ?

 

 

סופ"ש נעים ורגוע!!

 

נתי.

פורסם

שמעתי פעם על מכשיר יעודי בשביל ווקס... משהו בסגנון שאתה תארת רק המכשיר עצמו מסובב את הכרית..

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...