Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמיכה לשבלול


Croc
שימו לב! השרשור הזה בן 6216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יגאל,

לדעתי זה לא עובר את 1000 אף פעם. ורוב הזמן נמצא הרבה פחות.

עכיו בכלל מד DGT מראה קצת פחות בכל המצבים.

 

אני אנסה לשים לזה לב שוב - כי מה לעשות אני יותר מסתכל על הכביש ולא על שעונים :-)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה זה קצת פחות? אתה מגיע ל 900 מעלות צלסיוס? בנסיעה רגילה מה הממוצע שהוא מראה?

לגבי הפלאגים, יש לך רכב משופר, אתה צריך במקרה שלך פלאגים קרים יותר. בד"כ זה דרגת חום אחת פחות.

חיישן חמצן יהיה אצל סדנאות שיפורים, אם אתה לא רוצה לקנות אחד בעצמך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגאנדי

טוב עליך לערוך בדיקה לפני קניית כל מיני אביזרים נוספים ,שעון EGT הוא אינדיקציה מצוינת

היכן ממוקם חיישן שעון הEGT ,האם מיד ביציאה של סעפת הפליטה מראש המנוע או רחוק יותר?

פרק את המצתים והעלה תמונות אכותיות שנוכל לראות את צבעו של החלק הקרמי הפנימי , על פי סדר הצילינדרים ,זוהי האינדיקציה הטובה ביותר כרגע

יגאל

אגב הטמפ של EGT אמורה להיות 950 מעלות זוהי שריפה אופטימלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישן נמצא על הסעפת פליטה איזה 5 ס"מ מהבלוק.

החום לרוב נמוך הרבה יותר - 700, 800...........

זה עובר את 900 רק בלחיצה חזקה שנמשכת יותר מחצי שניה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתקרב יותר מדי לאיזור ה 950 בלחיצה ממושכת (אני מדבר על משיכה בריאה של כמה שניות.. אפילו "רייס" קטן) , התערובת שלך עניה מעט ... אצלי תמיד הייתי שומר את ה EGT באיזור ה 900 לכל היותר בלחיצות רציניות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

well,

בדקתי את זה היום ושעון EGT הראה 800 מעלות.

שבוע הבא אני כנראה אהיה במוסך (החלפת תושבות מנוע) ואוכל להוציא פלאג ולצלם אותו........

 

איך משנים את התערובת? זה לא בפיקוח של ECU?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי אני חושב שאתה צריך פלאגים מיוחדים למנוע טורבו ולא את הפלאגים הרגילים

[url=https://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=&parentid=&stocknumber=04-56200][/url]

אלה הפלאגים לטורבו

https://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=&parentid=&stocknumber=04-56200

 

אלה הרגילים

https://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=&parentid=&stocknumber=04-56100

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי,

אני זוכר ששמו לי NGK מאריזה צהובה.

אולי אני אקפוץ אליהם שיבדקו שוב מה הם שמו שם (כי אני מניח שאין מצב שהם זוכרים אחרי מספר חודשים)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שמיכה או בידוד לשבלול.

 

יש את החומר הבא: http://www.gmcases.com/Modules/Main/Products.aspx?CategoryID=42

 

הוא יקר אבל נוסה אצלינו במעבדה.

 

מבודד חום באופן פנומנלי, קצת יקר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמן, מצטרף לשאלה של איציק.

 

ומוסיף - אפשר להשתמש בחומר הנ"ל גם לבידודי מע' יניקה?

 

כמה יקר הוא?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טווח מחירים 212 - 348 ש"ח למ"ר עבור עובי סטנדרטי 1 ס"מ

 

ניתן להזמין בגדלים שונים.

 

איש קשר שהוא גם יועץ: (בדרום)

 

שלמה ברון,

 

[email protected]

 

לגבי יניקה - לא חושב שזה רעיון טוב בגלל יחס עלות לתועלת.

 

הסעפת שלך מפלסטיק?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החומר יקר,

אני חושב שיש מקום להשתמש בו רק במקרה ואכן נדרשת עמידות בחום של 1000 מעלות וצפונה - שזה במקרה הזה על הסעפת.

 

את שאר הדברים הייתי עוטף בחומרים חות מטורפים.

 

יש רשימת אנשי קשר באתר שלהם.

אני בסוף ניגשתי אליהם למשרד וקניתי במקום.

החלק הכי קטן שהיו מוכנים למכור לי IIRC היה 60 על 90 ס"מ.

יצא כ-250 ש"ח.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...