Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמיכה לשבלול


Croc
שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות טמפרטורות גבוהות מאוד מתחת למכסה מנוע - לפני כמה ימים התקנתי מגן חום שמכסה את המניפולד ואת השבלול.

 

המגן המקורי שהיה מותקן פעם פורק ע"י בעלים קודמים בטענה שהוא היה מתחמם ומחמם את כל הסביבה ולכן אין בו צורך.......

 

כמות החום שנוצרה ועובדה שבכל רכב רגיל מכסים את המניפולד בכוסוי ממתכת גלויה - גרמו לי לחשוב שזה כנראה בכל זאת נחוץ ועוזר.

ונראה לי שהבעלים הקודם פירק את המגן חום בגלל מד EGT שהוא התקין..... וזה במקום פשוט לעשות חור במגן חום..........

 

בקיצור - התקינו לי את הכיסוי חזרה.

וגם הגדלנו אותו כדי שיכסה כמה שאפשר את השבלול - כי בכיסוי "המקורי" (תוצרת הארץ) הוא משום מה היה בחוץ.

 

לא הסתפקתי בזה ואחרי חריש מצאתי חומר בידוד טרמי שעמיד בטמפרטורות גבוהות - אותו שמנו מעל המתכת.

 

תוצאות:

1. עדיין חם בתא מנוע - אבל זה לא מה שהיה פעם. עכשיו אני יכול לחזור מנסיעה, לפתוח את המכסה ולשים את היד על גשר חיזוק או מוט שתומך במכסה מנוע. לפני זה היה כמעט בלתי אפשרי.

 

2. אם אני מרים טיפה את "השמיכה" - נפלט משם אוויר חם חבל על הזמן - רק ממינו אפשר לקבל כויה....... פעם כל זה היה בתא מנוע :shock:.

 

3. מד EGT מראה פחות חום כמעט בכל המצבים. למה?

 

גנאדי

aaa2.jpg

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

החלטה נבונה לשים מגן חום. זה עוזר לסעפת לשמור על חום הגזים ולטורבו להיות זמין יותר (כל עוד שלא עוטפים את הסעפת לגמרי). וכמובן בריא יותר לחיווט שלך בתא המנוע.

האם אתה מרגיש שיפור בזמינות הטורבו?

 

אין לי מושג לגבי 3, שאלה מעניינת.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי לדבר על הבדלים בזמינות כי חודש אחרון נסעתי עם wastegate actuator לא מתפקד.

וגם עכשיו שמתי חדש והוא לדעתי לא לגמרי מכוונן.............

 

האמת, עד לפני שהוא "הלך" לא זכורה לי בעיה בזמינות - מבערך 2,200 החגיגה היתה מתחילה 8) ונדרש הרבה ריסון עצמי :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייבת להיות בעיה בזמינות הטורבו אם אין מגן חום. הוספה של כזה אמורה לשפר במעט את הזמינות (ואולי זה יהיה אפילו לא מורגש).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי לדבר על הבדלים בזמינות כי חודש אחרון נסעתי עם wastegate actuator לא מתפקד.

וגם עכשיו שמתי חדש והוא לדעתי לא לגמרי מכוונן.............

 

האמת, עד לפני שהוא "הלך" לא זכורה לי בעיה בזמינות - מבערך 2,200 החגיגה היתה מתחילה 8) ונדרש הרבה ריסון עצמי :wink:

 

 

2200 סל"ד?! מה הגודל של הטורבו שלך?

 

מאיפה רכשת את הבידוד הטרמי ד"א?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, שים לב שהוא אומר "החגיגה מתחילה" ולא אומר שהגדישה מגיעה למקסימום שלה.

מגדש טורבו שמגיע למקסימום שלו ב-2200 על מיאטה יהיה משעמם מאוד מעל 5000, ושם למנוע יישארו עוד 2250 סל"ד פנויים למשחק (קו אדום מקורי ב-7250 סל"ד).

 

גם אצלי החגיגה הורגשה היטב באזור ה-2000 הנמוכים וגדישה מלאה ב-3100 סל"ד עם צינור פליטה פתוח למסלול.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני לא יודע מתי זה השיא.

עדיין אני צריך לכוון את ה-wastegate actuator ושעון בוסט אצלי על הנפים וכמעט לא ניתן לראות כלום באור יום (בחושך רואים טוב - איזה פאק עם תאורת רקע שלו ואני מתכנן להחליפו לשמהו נורמאלי).

 

בכל מקרה החגיגה נגמרת באיזור 6K - המנעו כאילו נחנק וכאילו אומר "עזוב אותי ב'מה ש'ך".

למה זה?

מוטי, אולי אותם 0.5" שחסרים לדעתך בצנרת פליטה?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"2.5 יעשה למנוע שלך רק טוב בכל מקרה.

השיא הוא מתי שהגדישה אצלך מתייצבת על המקסימום שאליו כיוונת, נגיד 0.5 באר, אני בטוח שב-2200 סל"ד אתה לא רואה את המחט מתייצבת שם, ואם כן, הטורבו שלך קטן מדי.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאין מד סל"ד לטורבו, כך שניתן יהיה לראות את סל"ד הטורבינה ולהבין איפה אתה נמצא על מפת הקומפרסור בסל"ד נתון, בצורה אמיתית.

 

croc, מד לחץ בסעפת הפליטה(והשוואת הלחץ הנ"ל ללחץ הגדישה) יכול לעזור לך להבין מה בדיוק קורה שם ב 6K סל"ד והאם הצנרת מגבילה אותך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"2.5 יעשה למנוע שלך רק טוב בכל מקרה.

השיא הוא מתי שהגדישה אצלך מתייצבת על המקסימום שאליו כיוונת, נגיד 0.5 באר, אני בטוח שב-2200 סל"ד אתה לא רואה את המחט מתייצבת שם, ואם כן, הטורבו שלך קטן מדי.

 

מוטי

 

ברור שזה לא קורה ב-2200.

הרבה יותר גבוהה.

כאמור לא יכול להגיד איפה בדיוק.

 

מה דעתך סיבה לחניקה ב-6K?

 

דן אמודי התלונן על זה אחרי שנהג ברכב שלי.

לא שזה אקוטי מבחינתי - אבל אשמח להבין למה זה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-האם אתה נוסע על תערובת עשירה ? - לא יודע. איך בודקים?

-האם הקפדת על מרווח מצתים נכון? - כן. אבל זה מרחק רגיל של מיאטה רגילה. זה אמור להיות זהה?

-מה דרגת החום של המצתים? - לא יודע. NGK רגיל של מיאטה רגילה.

 

http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/standard.asp

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה הרכבת את הקיט או זה היה מורכב לפני שקנית את רכב?

כי אני לא מבין איך יש לך טורבו על הרכב ואתה לא יודע אם אתה עשיר או עני בדלק ואת דרגת החום של הפלאגים שלך.

בודקים תערובת עם חיישן חמצן wideband.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני התקנתי.

פלאגים אמרתי לך מה שמו ביפול אחרון.

אצל מי לחפש את חיישן חמצן רחב פס? כל מוסך רגיל או רק אצל "מומחים"?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...