Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רישוי ועגלה בבניה עצמית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם ניתן לבצע רישוי לעגלה שנבנתה עצמאית? כמובן בצורה נורמלית ולא חאפרית.

האם יש תקן כלשהו שמצריך בניה על פיו?

מדובר על עגלה CUSTOM שאמורה להתאים לרכב ספציפי, גדולה יחסית.

 

תודה.

פורסם

ארז,

בזמנו היה לי מיני משופרת ויפה.

ייצרתי לה עגלה יפייפיה מחלק אחורי תחתון של מיני אחרת כאשר הכיסוי של העגלה היה הגג של המיני, לצערי לא הייתה שום אפשרות להעלות אותה לכביש.

לבסוף לקחתי עגלה רגילה במיימדים פחות או יותר זהים, הךבשתי עליה את ה"בודי" של המיני שייועד לעגלה וככה נסעתי.

לפני כל טסט הייתי מורד את כל הבודי של המיני מהעגלה וניגש לטסט .

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניתן לאשר גרור מבניה עצמית. הבירוקטיה קצת ארוכה ומסובכת, יש צורך בשירטוטים ושקילה(אצל המאכער היושב במשרד הרישוי בחולון ניתן להשיג שרטוט כמעט לכל גרור).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ומה לגבי גרור עם שרטוטים שאני הכנתי? מסודרים ויפים ולא איזה קשקוש על דף.

 

ומה זאת אומרת המאכער?

פורסם
ומה לגבי גרור עם שרטוטים שאני הכנתי? מסודרים ויפים ולא איזה קשקוש על דף.

 

ומה זאת אומרת המאכער?

איני בטוח, יתכן וצריך חתימת מהנדס יצור על השרטוט. תוכל לברר הכל בעמדה מס' 1.

מאכער הינו אדם אשר מוכר לך שרטוט שיתאים ליצירתך.

 

ניתן לאשר משהו כזה?

22607sig.jpg

תשובות בעמדה מס' 1.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אבל בגדול יש אפשרות חוקית לפי מה שאני מבין ממך, וזה כבר התקדמות, אני אכין את השרטוטים וארוץ הלאה, תודה!

פורסם

עגלה בסגנון הזה, ואם אפשר עוד שאלה,

1.האם מותר לטנדר יפני רגיל לגרור אותה עם משקל של טון עליה?

2.האם היא חייבת להיות בעלת בלמים? בלמים אוטומטיים? כאלה שמחוברים לייצול, או שלא חייבים בלמים כלל

3.האם חייבים שני סרנים?

4. האם הסרנים חייבים להיות ממוקמים באמצע? כי מרכז הכובד על העגלה יישב קצת מאחורה, למען האמת 70-80 אחוז מהמשקל יהיה מאחורה, אלא אם הכלי יועמס ברוורס, מה שיגרום למשקל רב לעבור לטנדר עצמו.

 

227215.JPG

פורסם

1. זו עגלה גדולה מדי הן במידותיה והן במשקלה הכולל לרכב מסוג טנדר סובארו.

2. רוחב הגרור אסור שיחרוג מרוחב הגרור.

3. עגלה שכזו חייבת בבלם-יד לחניה.

4. מיקום הסרנים אינו חייב להיות במרכז, הכל לפי מרכז הכובד שלה(בשביל כך צריך אישור מהנדס כמדומני).

5. בירורים נוספים בעמדה מס' 1.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קודם כל תודה, אחר כך:

טנדר סובארו? :bugeyed:

 

טנדר איסוזו, האם לו מותר לגרור עגלה כזאת, העגלה שלי בתכנון תהיה קלה יותר, עם "פס" אחד בכל צד בשביל הגלגלים, באמצע ריק, ובכלל מינימום משקל.

האם לטנדר כזה מותר לגרור משקל כולל של כ1500 קילו?

 

לגבי עמדה 1, פשוט להתקשר ל"עמדה 1"? סליחה על חוסר האונים, אני לא מכיר לעומק את הנושא.

ושוב תודה.

פורסם

גם לטנדר איסוזו אסור לגרור משקל שכזה.

להתקשר? כמעט ולא עונים שם.

לפנות אישית לעמדה, רצוי ביום רביעי כשחגאי אסף נמצא במקום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הבנתי, תודה

אני גם לא מצליח למצוא מידע ברשת לגבי משקל גרירה מותר, כל המידע שראיתי לא החלטי כלל.

פורסם

לפני כמה שנים רציתי לבנות עגלה כזאת ומיכיוון שעלות כל האישורים והבירוקרטיה הארוכה העדפתי לקנות עגלה כזאת מוכנה בעלות של 15000 ש"ח .

 

הישתמשתי בה אולי פעמיים ומכרתי אותה .

שקול שנית אם אתה בכלל מעוניין ,ושקול עלויות קניה מול עלויות ייצור.

 

ירון מאיר

פורסם

אני אהיה חייב עגלה, לא תהיה ברירה.

מה שאתה אומר, שעלויות הייצור+אישורים+דלק בירוקרטי עוברים את ה15K?

מבחינת חומרים, לא יקר, מבחינת אישורים, אם אתה אומר שזה כאב ראש גדול, אני אאמין לך, אבל אני צריך לבדוק בעצמי כמובן.

תודה.

פורסם

ארז, הבאגי כבר נוסעת שאתה צריך עגלה? :wink:

 

חפש ביד2.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?CarSpecialID=8&CarSpecialSubCatID=24&&Order=year&Desc=

 

נראה לי יותר פשוט מלאשר כזאת בבנייה עצמית.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
×
×
  • תוכן חדש...