Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה הרכב (מזדה לאנטיס 97 1840) התחיל לעשות רעשי תקתוק מהצד השמאלי קדמי

הסתכלתי וראיתי שיש שם גומיה סדוקה

צירפתי תמונות של הגומיה הימנית והשמאלית

סימנתי בחץ את הסדק בגומיה השמאלית.

 

1. האם ניתן להמשיך לנסוע כך? (מה ההשלכות)

2. כמה אמור לעלות תיקון החלק?

 

שאלות בונוס:

3. כמה אמורה לעלות החלפת צירייה ברכב זה?

4. ראיתי בתמונות שהברגים שמסביב לגומייה באורכים שונים, האם זה תקין?

 

תודה,

 

איתי

P3190052 small.jpg

P3190053 small.jpg

פורסם

במאזדה שלי (דגם קודם לשלך) יש סדקים לכל ההיקף של הגומיות בשני הצדדים ואין שום רעש (טפו טפו) ובמוסך אמרו לי לא לגעת בזה

 

אולי הבעיה היא בבולם ? תנסה בחניה לנדנד למעלע למטה ולשמוע מאיפה בא הרעש

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

גם אני חושב שמדובר בסדק של ציפוי גומי בלבד, עניין קוסמטי, ואין קשר לרעש. כדאי שתגיע למוסך ותשמיע להם את הרעש.

אין בעייה עם אורך בורגי הבולם.

 

ועוד כדאי שתטפל במצבר שלך.

פורסם

רעשים לדבריך מהצד השמאלי יכולים לנבוע מהרבה סיבות ומכלולים באזור.

עפ"י התמונה אין סכנה להמשיך לנסוע עם גומייה זו אך לא ממש הצלחתי להבחין אם היא גם יבשה בנוסף.

כדי לבחון את מצב הבולם ושוב לא בהכרח שהוא הגורם לרעשים הבט על הבולם מהחלק התחתון שלו מאיזור בית הגלגל

מוטב בעזרת פנס כלשהו וגלה אחר רטיבות על הגומי העוטף אותו, אם אתה רואה סימני רטיבות (של שמן)מסביב לבולם

כדאי מאד להחליפו במהרה וכמובן שצריך להחליף גם את אחיו הימני(מומלץ מאד).

כמה שנים הרכב אצלך והאם הוחלפו הבולמים הקדמיים כאשר הרכב היה בבעלות קודמת או אצלך?

נסה לנדנד את הרכב מעלה מטה (לחץ עם הידים על הכנף השמאלית) וראה אם הרכב ממשיך להתנדנד לאחר הפסקת פעולת הנדנוד מצדך או שהוא עולה למצבו המקסימלי ונעצר שזה מצב רצוי ותקין.

 

אם תחליט להחליף בולמים אל תקרב לתוצרת סינית, לא חייב מקורי אבל בטח לא משהו סיני בהמלצה.

ושוב נסה למקד את סוג הרעש שאתה שומע האם זה קורא בזמן סיבובים או סל"ד מסויים או לאחר לחיצה על דוושת הבלם?

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

****אין צורך לצטט הודעה צמודה****

 

הרכב יד ראשונה, לפני שנה בערך ראיתי סדק קטן בגומיה, ובמוסך אמרו לי "כן, צריך להחליף, זה 1000 שקל" היה נראה לי קצת מוגזם,1000 שקל לחתיכת גומי, מה גם שלא הרגשתי כלום באוטו, אז החלטתי להתעלם מהם (טקטיקה שאני משתמש בה לעיתים קרובות, עד עכשיו היא עבדה יופי)

הרעשים הגיעו בערך ביחד עם הסדק הגדול שסימנתי.

חוץ מזה הבולם בסדר, זה הדבר הראשון שבדקתי :)

 

הרעש הוא בעיקר בסיבובים.

 

איתי

פורסם

אם הרעש הוא בסיבוב אולי הבעיה בציריות בכלל? תראה אם הגומיות (גרמושקות) שלמות

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

הציריה ככל הנראה בסדר, זה היה אחד החשדות, אבל כנראה שזה לא קשור



יש רעש לא רק בסיבובים, אבל בממוצע הוא מופיע שם יותר

 

בלי קשר, כן, אני צריך להחליף מצבר, הוא כבר ישן...

 

ולעניין,

 

כמה אמורה לעלות החלפת הבולמים הקדמיים בהנחה שהם אלה שגורמים לרעשים (למרות שהם מגיבים טוב ולא נוזלים)

פורסם

באמת שכחתי את המצבר הוא נראה זוועה, מזמן לא ראיתי מצבר בכזה מצב ואתה יד ראשונה שמור על הרכב.

פרק את המצבר מהרכב שטוף אותו היטב עם מים וסבון לאחר מכן ייבש אותו בדוק תקינות מפלסי המים בתאים(מים מזוקקים),

ולאחר מכן גרז במעט גריז או וזלין את הקטבים של הפלוס והמינוס גם על נעלי הכבל וגם על קטבי המצבר,

ללא קשר לכך שאתה מתכוון להחליפו בקרוב.

ולשאלתך הערכה שלי לבולם בודד זה תלוי בטיב ובאיכות שתבחר כך שזה אמור לעלות 300-500 ש"ח +-

וממליץ על בולם יפני ובחום ושוב לא חייב מקורי.

 

עבודה במוסך פירוק והרכבה של בולם בודד 150-200 ש"ח

 

אל תמהר להחליף בולמים אם הם לא מקור הרעש נראים ויזואלית תקינים וגם הרכב מגיב יפה כאשר אתה נכנס למהמורות בכביש.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

המצבר ישן, אני לא הולך לשפץ אותו, אני אקנה חדש

ולגבי הרעשים האלה, אני אבדוק עוד נסיעה או שתיים ונראה

אני אעדכן בפורום אם יהיו התפתחויות מעניינות

 

תודה,

 

איתי

פורסם

אם עד היום אתה חי בשלום עם מצבר כזה אז אל תתיחס גם לרעשים שאתה שומע.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

"עד היום" זה מושג מעניין

:?, במקרה הרע המצבר נגמר והרכב לא מתניע.

היום כשראיתי את המצבר עלתה לי המחשבה "אוי, הוא נראה זוועה, אני אלך להחליף אותו", וזה מה שאני אעשה בכל מקרה בהמשך השבוע, בלי קשר לרעשים

×
×
  • תוכן חדש...