Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

רציתי לדעת - האם ניתן להציע כאן סמיילים שונים ומגוונים , ועפ"י בחירה וסינון שלכם ( המנהלים ) , להעלות אותם למאגר הסמלונים ?

 

תודה . :-)

פורסם

עומר , תודה על התמיכה . :)

 

האם יש הגבלה מסוימת על גודל / סוג הסמלון ?

 

או שאולי להעלות לכאן וכבר תסנן את מה שלא מתאים ?

 

אני שואל - משום שיש סמלונים גדולים דמוי אלו שבמסנג'ר , ויש קטנים יותר - כמו אלו שקיימים כיום בפורום .

פורסם

לדעתי האישית, רובם יהפכו את הפורום לקצת קרקסי.

אני מעדיף שאנשים ישתמשו במילים כתובות (רצוי מנומסות, מנומקות ומנוסחות כהלכה) מאשר באמוטיקונים שמתאימים יותר לדיונים רזים שראויים לצ'אטים.

בכל מקרה, דע לך שתהליך ייצור האמוטיקונים הוא אכזרי אז עדיף להמנע מלהשתמש בהם מסיבות הומניטריות -

 

smilie.gif

פורסם

יש את האייקון הזה של הסמיילי שדופק את הראש בקיר.

 

אולי זה רק אני, אבל אייקון אחד כזה יכול להביע כל כך הרבה תסכול כשמתדיינים על רכבים צרפתיים, שפשוט חבל על המילים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דודו, אתה צריך סינון חזק ביותר לאייקונים ששמת!

 

אגב, רוב האייקונים ששמתי לא אמורים להיות מצחיקים כלל, יש להם מטרה אחרת לגמרי.

4_13_7.gifcool_096.gifcrazy_1092.gifmoney_0011.gifviolent_sterb097.gif4_4_114.gifBlahBlah.gifRock.gif

 

והגדול מכולם: MsnSlap5.gif

 

כן, משעמם לי בשעות כאלה, מה לעשות.

פורסם

הנה כמה משלי:

הנה תיעוד בלעדי מעבודתו החדשה של שמר שלנו: 464497.gif

 

ועוד כמה:464151.gifkick.gif465416.gif

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כמו שרז אמר, רוב הסמלונים האלו קצת גדולים וקיצ'יים משהו. גם כרגע יש 2-3 כאלו, אבל אני מעדיף לא להוסיף עוד.

 

דברים צנועים ובגודל קרוב יותר לאלו שיש כרגע יתאימו לנו יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...