Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב למגבר 4 ערוצים הוא 1500(אפשר לשקול יד שנייה) והוא יגביר את הקומפוננטים מקדימה שהם 90 RMS אבל אני רוצה משהו בסביבות 150-200 RMS לערוץ...כי אני מחליף את הישן

והמונו הוא עד 400 דולר והוא יקנה בחו"ל אם לא יימצא מגבר טוב בארץ(קיימת אפשרות יד שנייה) והוא יגביר ככל הנראה שתי סאבים של 300 RMS כל אחד(או שנראה לי שמונו אי אפשר כי זה יציאה אחת,מקסימום בגג תביאו מגבר שתי ערוצים באותו תקציב)

אם אפשר מגבר איכותי מאוד,ויציב כמעט בכל ההתנגדויות,מגבר שיעשה את העבודה כמה שיותר טוב,ואם אפשר חברה מוכרת לא סתם כי אם אני קונה מארה"ב אני לא ירצה לסבך את אבא..

תודה

ציון

פורסם

מונו יכול להגביר שני סאבים ללא בעיה , כל עוד הסאבים תואמים את טווח ההתנגדויות והעוצמה של המונו.

מחברים את שני הסאבים בגישור \ מקביל למונו.

וכך שניהם פעילים.

 

אני חיברתי ארבעה למונו אחד

 

יהיה בסדר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
התקציב למגבר 4 ערוצים הוא 1500(אפשר לשקול יד שנייה) והוא יגביר את הקומפוננטים מקדימה שהם 90 RMS אבל אני רוצה משהו בסביבות 150-200 RMS לערוץ...כי אני מחליף את הישן

והמונו הוא עד 400 דולר והוא יקנה בחו"ל אם לא יימצא מגבר טוב בארץ(קיימת אפשרות יד שנייה) והוא יגביר ככל הנראה שתי סאבים של 300 RMS כל אחד(או שנראה לי שמונו אי אפשר כי זה יציאה אחת,מקסימום בגג תביאו מגבר שתי ערוצים באותו תקציב)

אם אפשר מגבר איכותי מאוד,ויציב כמעט בכל ההתנגדויות,מגבר שיעשה את העבודה כמה שיותר טוב,ואם אפשר חברה מוכרת לא סתם כי אם אני קונה מארה"ב אני לא ירצה לסבך את אבא..

תודה

ציון

אתם יכולים להביא לי המלצה בבקשה אני צריך מגבר 4 ערוצים כמו שאמרתי ומגבר מונו שייתן לי עוצמה חזקה מאוד ב4 אום וכפולה ב2 אום,אני צריך משהו בסביבות 500-1000 RMS ל4 אום,אם זה מעבר לתקציב תגידו לי שאני יגדיל

אני צריך את שתי הדברים האלה להרכבת מערכת באוטו כמה שיותר מהר

אני מאוד מודה לכם

ציון

פורסם

לבחור מעליי.

חיפוש "מונו" או "מגבר מונו" יתן לך תשובות...

 

ולפותח השרשור.

מגבר שיתן לך מעל 500W RMS ב 4 אום יהיה עסק יקר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מזתומרת יקר? כמה זה יכול להגיע(לא ביקשתי 1000 RMS,רציתי משהו בסביבות ה RMS( 700-800 ורציתי לדעת כמה העסק הזה ייצא?

פורסם
מזתומרת יקר? כמה זה יכול להגיע(לא ביקשתי 1000 RMS,רציתי משהו בסביבות ה RMS( 700-800 ורציתי לדעת כמה העסק הזה ייצא?

 

http://www.onlinecarstereo.com/CarAu...roductID=14333

http://www.onlinecarstereo.com/CarAu...roductID=15169

http://www.onlinecarstereo.com/CarAu...roductID=15178

http://www.sonicelectronix.com/item_3045.html

http://www.sonicelectronix.com/item_5645.html

http://www.sonicelectronix.com/item_5432.html

 

*מזכיר לך משו ציון?!*

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אני חשבתי יותר על המגבר הזה אבל השאלה אם משיהו התנסה איתו והוא טוב ואמין-והשאלה הגדולה האם ניתן להשיג אותו בארה"ב!

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16368

ציון

 

אתה נתת אתר של ארה"ב למה שלא ימצא שם? זה סה"כ מגבר מונו של היפפוניקס.. לא תגיד איזו חברה אירופאית ואקסקלוסיבית

סה"כ מגבר לא רע אבל אי אפשר להשוות אותו למגברים שהצעתי לך מקודם!

אם כבר יש לך 400$ ואתה רוצה מגביר אמין? אז כבר!

בברכה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אז כבר מה?

איזה מגבר יש שיכול להוציא לי 550 RMS לפחות ב4 אום! וכפול ב2! והוא עד 400 דולר!..תגיד..

אני לא מבין בתחום כמוך ככה שאתה יכול להגיד לי-אל תיתן לי מגבר של רוקפורד שעולה 450 והלאה..

פורסם
אז כבר מה?

איזה מגבר יש שיכול להוציא לי 550 RMS לפחות ב4 אום! וכפול ב2! והוא עד 400 דולר!..תגיד..

אני לא מבין בתחום כמוך ככה שאתה יכול להגיד לי-אל תיתן לי מגבר של רוקפורד שעולה 450 והלאה..

 

למה אתה צריך מגבר שיתן 1000W RMS ב- 2 אוהם? תענה אתה קודם בבקשה..

600-800W RMS ב- 2 אוהם לצרכים שלך יהיה הרבה יותר ממספיק.

וגם נראה לך שההיפפוניקס באמת מוציא את ההספק הרשום הנ"ל? גם עם כן..אז עלו RMSים לא הכי "בריאים"

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

תקנה את הרוקפורד. המונו. הרבה ימליצו לך עליו בארץ

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14333

 

מונו חזק ביותר, גם אם הוא כביכול 500RMS "מסכנים" ב-4 אוהם, והוא מוציא יותר (לתשומת ליבך).

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
למה אתה צריך מגבר שיתן 1000W RMS ב- 2 אוהם? תענה אתה קודם בבקשה..

600-800W RMS ב- 2 אוהם לצרכים שלך יהיה הרבה יותר ממספיק.

וגם נראה לך שההיפפוניקס באמת מוציא את ההספק הרשום הנ"ל? גם עם כן..אז עלו RMSים לא הכי "בריאים"

למה אני צריך 1000 אני יענה לך רציתי מגבר שייתן לי לפחות איזה 550 RMS ליציאה ובגישור מעל 1000 דבר ראשון בגלל שאני לא רוצה לאמץ את המגבר עד הסוף וככה כמה שזה יותר גבוה המגבר פחות מתאמץ,ועל עוד משהו אני צריך עוצמה כזאת בשתי אום-אם אני מתכנן בעתיד להוסיף סאב זהה שהוא גם 500 והוא גם 4 אום,אז יוצא לי ככה שאני מחבר דאבל סאב ב2 אום לשתי המגברים-זה כבר השקעה עתידית,אני תמיד חושב קדימה אחי

יש מבין?

פורסם

לפי ההודעה הראשונה. יש לך 2 סאבים של 300W RMS כל אחד.

ציון. כדי שנוכל לעזור לך הכי טוב.

תהיה מדוייק. איזה סאב יש לך? או איזה סאב אתה הולך להביא?

ואגב, מבחינת מחירים. תביא מונו מהארץ. ומגבר 4 ערוצים מחו"ל. בגלל הבדלי המחירים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סאב RMS 500 כנראה של פירלס כי אני קונה על עיוור!

אז אמרתי שאם אני יוסיף עוד אחד בעתיד אז יהיה 1000 RMS בגישור

ולמה מונו מפה ו4 ערוצים משם?

הרי שמה בהרבה יותר זול!,בוא נגיד שאם אני לוקח מונו של רוקפורד והיא חברה אמריקאית!,אז באמריקה יהיה לי פי מיליון יותר זול

תודה

×
×
  • תוכן חדש...