Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נעשה את זה בלי קליפורניה בום

 

 

יהיה לנו קומפוננט של מורל הפולס ששווה לכל כיס

ומולו הפוקל נגיד אלו שעולים 3000

שניהם היו מוגברים עם אותו מגבר בוא נגיד JBL המפורסם או הMAC האודיו שני מגברים מאוד חביבים

בוא נגיד שעשו את ההתקנה באותו רכב אותו בן אדם עם אותו ציוד ועשה אותם כיוונים

 

אתה רוצה להגיד לי שההבדל האולי קטן הזה שווה את האפרש של 2400 שקלים?

הכוונה שלי היא שמה שחשוב לרוב באיכות היא ההתקנה האיכותית

אני אומר עם התקנה איכותית לא צריך להפציץ מוצרים יקרים זאת דעתי

אנשים כאן מעדיפים לקנות רכיבים יקרים ואז להתקין אותם לבד על הרכה של 99 שקלים

זה הבסורד בעיני ולא חסר כאן כאלו מסכים איתי?

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"יהיה לנו קומפוננט של מורל הפולס ששווה לכל כיס

ומולו הפוקל נגיד אלו שעולים 3000

שניהם היו מוגברים עם אותו מגבר בוא נגיד JBL המפורסם או הMAC האודיו שני מגברים מאוד חביבים"

 

אם תחבר "סט של 3000 שקל של פוקל"

K2P אני מאמין

לJBL תקבל רמקול K2NOPOWER

למרות שהוא 100 RMS וגם הרמקול

המגבר לא יכול להוציא את המירב מכזה רמקול

בשביל רמקול כזה צריך מגבר איכותי וחזק

 

לא סתם יש הבדלי מחירים בין חברות

לא סתם יש הבדלים במחיר של רכיבים של מגבר וקרוס

 

אגב, אם ההבדל הזה לא שווה 2400 שקל אז אתה לא אמור להסתובב עם פירסט אוסטריה ביוניר 4000000 וואט וHISONIC?

הרי מה זה שווה?

פורסם

להשוות בין פוקל למורל זה כמו להשוות בין מים ליבשה - שני עולמות אחרים לגמרי.

 

השאלה היא אם יושיבו אותך ברכב שיש בו מגבר פשוט של זאפקו לצורך העניין ודוטק של מורל

 

ואחרי זה יושיבו אותך ברכב זהה אפילו אם מגבר הכי טוב שיש לזאפקו להציע וסופרימו של מורל

 

האם בעיניים עצומות ובלי לדעת למה אתה מאזין אתה תוכל לזהות איזה מן המערכות טובות יותר?

במידה וההתקנה זהה סביר להניח שכן.

האם אתה תדע לזהות באילו רכיבים מדובר? לא בטוח בכלל

 

אם יושיבו אותך בתנאים זהים רק שרכב אחד עם מערכת של פוקל ורכב אחר עם מערכת של מורל

בתנאי שההתקנה זהה - אתה תוכל לעמוד על ההבדלים.

 

אבל בין מערכת של פוקל לבין מערכת של הרץ? - לדעתי רוב האנשים לא יצליחו להבחין בהבדלים.

 

ובכיוונים הלא נכונים טוויטרים של סופרימו יכולים להשמע כמו סדרה נמוכה של פוקל.

 

אין דבר יותר נכון ממה שדני רשם לגבי רכיבים טובים והתקנה חסרת פשרות.

באותה הצורה גם ניצחנו את האויבים שלנו עם רובי מסמרים - הכי חשוב זה לדעת להשתמש במה שיש, עוד יותר טוב זה כשיש משהו טוב ביד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

"יהיה לנו קומפוננט של מורל הפולס ששווה לכל כיס

ומולו הפוקל נגיד אלו שעולים 3000

שניהם היו מוגברים עם אותו מגבר בוא נגיד JBL המפורסם או הMAC האודיו שני מגברים מאוד חביבים"

 

אם תחבר "סט של 3000 שקל של פוקל"

K2P אני מאמין

לJBL תקבל רמקול K2NOPOWER

למרות שהוא 100 RMS וגם הרמקול

המגבר לא יכול להוציא את המירב מכזה רמקול

בשביל רמקול כזה צריך מגבר איכותי וחזק

 

לא סתם יש הבדלי מחירים בין חברות

לא סתם יש הבדלים במחיר של רכיבים של מגבר וקרוס

 

אגב, אם ההבדל הזה לא שווה 2400 שקל אז אתה לא אמור להסתובב עם פירסט אוסטריה ביוניר 4000000 וואט וHISONIC?

הרי מה זה שווה?

פורסם

לא סתם אומרים שהתקנה היא העיקר.

 

אם ניקח את כל הרכיבים הכי יקרים והכי היי-אנד שיש ונתקין אותם ברכב בלי איטום, בלי זויות, בלי פאזות ובלי כלום - ככה ישמעו.

 

אני חושב שדוגמה חותכת היא (היתה) הסקודה של ניר. שימוש ברכיבים ממוצעים לחלוטין הביאה לתוצאה שרובנו יכולים רק לקנאות בה.

למה?

כי הוא בנה את הרכב נכון. השקיע בזוויות ובפאזות, התאים את הרכיבים אחד לשני וקיבל אחלה מערכת שבעולם.

לא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים ברכיבים. גם השקעה קטנה יחסית יכולה להניב תוצאות יפות ביותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הסקודה של ניר זה בעצם ה"גרין מונסטר"

 

סקודה פייבוריט טנדר מסחרי עם ארגז פתוח מאחורה

 

והמון הנאה בקבינה! פשוט היה תענוג לשמוע את המערכת שהוא התקין ברכב הזה!

 

ומה שהולך להיות ברכב הזה בקרוב - יהיה שווה יותר מהרכב על אמת, אני מחכה בלי הרבה סבלנות!

 

לגבי פוקל ב2400 לבין פולס של מורל.

 

גם אם תיתן לי את הבריליום של פוקל, אני תמיד אעדיף את האילייט6

 

זה עניין של טעם וריח וממש לא כל דבר שהוא יקר יותר בהכרח טוב יותר כי יש כאן את ה"מרכיב האנושי" כמו שציינתי שאין לו הגיון ואין לו חוקים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ואני מעדיף לנהוג על רכב חדש הרבה יותר ואקוסטי הרבה יותר מהסקודה טנדר, ועם מערכת הרבה פחות טובה - על הנייר. מי שישב ברכב שלי בחיים לא יזהה את הרכיבים .

 

בברכה.

פורסם

והנקודה שלך היא...?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כל אחד ויכולתיו הוא.

כששומעים מוסיקה טובה ואיכותית, גם אם הרכב לא הכי מפנק, אתה מתפנק מהמוסיקה :-P

 

הייתי גם אומר שבסוף, הרכיב שלדעתי קשה ביותר לזיהוי בהשמעה עיוורת הוא ההגברה.

השמיע ביותר הוא הרמקולים, כי לבסוף זה החלק בעל שונות רבה מבחינת אופי הסאונד בין רמקול לרמקול. ממש כמו להבדיל בין יין ליין.

 

מעבר לזה, כל מי שטוען שאין הבדל בין רכיבים איכותיים ויקרים לבין הפשוטים והזולים, לא מבין באיכות.

הוא פשוט לא פריק של איכות, ומעולם לא יבדיל בין רכיבים שונים.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אני חושב שאתם קצת סוטים מהנק' של פותח התרד...

אני לא חושב שמדובר פה על התקנה נכונה\פזות\זוויות וכו',

אלא על האפקט הפסיכולוגי של מוצרים.

ששני מוצרים שנשמעים אותו דבר(תיאורטית, ברור שאין דבר כזה בדיוק אותו דבר) ואחד מהם הוא של פוקל

ואחד של קליפורניה בום - רב האנשים היו אומרים מיד שהפוקל נשמע יותר טוב, אפילו שאין לזה שום בסיס,

מלבד הידיעה שמדובר ברכיב ממותג, ולא "זבל סיני".

 

דקל

פורסם

אני דווקא חושב שאתם שכחתם פרט מאוד חשוב , נניח ולוקחים את אותו הרכב ומבצעים בו את אותה ההתקנה והכל אותו הדבר חוץ מהרכיבים כמובן וסתם לדוגמא ברכב אחד נשים רד"ס מסוג X וברכב השני נשים רד"ס מסוג Y ונקח כמה אנשים לבדיקה עיוורת כמו שאמרתם , לא חשבתם שלכל אחד מאותם אנשים יש שמיעה שונה ? שברכב עם הרד"ס מסוג X יהיו 2 אנשים שיגידו שהם נהנו מאוד לשמוע ו 3 אחרים יגידו אחרת ולהיפך , הנקודה כאן שלא משנה איזה רכיבים תשים ברכב עם זה יהיה סט קומפ' ב 3000 אלף או סט ב 1000 ש"ח החלק החשוב ביותר הוא האוזן של זה שנמצא ברכב ואני אתן לכם דוגמא מציאותית

יש לי בן דוד שקנה רכיבים בסכום כולל של 50K ש"ח ללא ההתקנה ורכיבים איכותיים ביותר ללא ספק , ההתקנה בוצעה אצל מתקין מאוד ידוע בתחום הבניות לרכב וגם התקנה לא עלתה כזה זול , הרכב עבר איטום כללי מ - א' ועד ת' , עד כאן .

ויש לי חבר שקנה מערכת בסכום כולל של 20K ש"ח כולל ההתקנה וההתקנה לא מיוחדת כמו ברכב של בן דוד שלי . כשאני נכנסתי לרכב של בן דוד שלי ולרכב של חבר שלי אני יותר נהניתי לשמוע אצל חבר שלי , לעומת זאת חבר אחר שנכנס לרכבים כדי להתרשם אהב את המערכת של בן דוד שלי .

שורה תחתונה , הכל כאן עניין של שמיעה של הבן אדם , אם אתה אחד עם שמיעה רגילה כמעט כל מערכת תספק אותך , אם אתה בן אדם עם שמיעה חדה יותר , אז יש לך בעיה ואתה צריך להוציא סכומי כסף גדולים כדי לספק את עצמך ( ואני מכיר כאלה שהוציאו ים של כסף ועדיין לא מרוצים ) .

פורסם
אני דווקא חושב שאתם שכחתם פרט מאוד חשוב , נניח ולוקחים את אותו הרכב ומבצעים בו את אותה ההתקנה והכל אותו הדבר חוץ מהרכיבים כמובן וסתם לדוגמא ברכב אחד נשים רד"ס מסוג X וברכב השני נשים רד"ס מסוג Y ונקח כמה אנשים לבדיקה עיוורת כמו שאמרתם , לא חשבתם שלכל אחד מאותם אנשים יש שמיעה שונה ? שברכב עם הרד"ס מסוג X יהיו 2 אנשים שיגידו שהם נהנו מאוד לשמוע ו 3 אחרים יגידו אחרת ולהיפך , הנקודה כאן שלא משנה איזה רכיבים תשים ברכב עם זה יהיה סט קומפ' ב 3000 אלף או סט ב 1000 ש"ח החלק החשוב ביותר הוא האוזן של זה שנמצא ברכב ואני אתן לכם דוגמא מציאותית

יש לי בן דוד שקנה רכיבים בסכום כולל של 50K ש"ח ללא ההתקנה ורכיבים איכותיים ביותר ללא ספק , ההתקנה בוצעה אצל מתקין מאוד ידוע בתחום הבניות לרכב וגם התקנה לא עלתה כזה זול , הרכב עבר איטום כללי מ - א' ועד ת' , עד כאן .

ויש לי חבר שקנה מערכת בסכום כולל של 20K ש"ח כולל ההתקנה וההתקנה לא מיוחדת כמו ברכב של בן דוד שלי . כשאני נכנסתי לרכב של בן דוד שלי ולרכב של חבר שלי אני יותר נהניתי לשמוע אצל חבר שלי , לעומת זאת חבר אחר שנכנס לרכבים כדי להתרשם אהב את המערכת של בן דוד שלי .

שורה תחתונה , הכל כאן עניין של שמיעה של הבן אדם , אם אתה אחד עם שמיעה רגילה כמעט כל מערכת תספק אותך , אם אתה בן אדם עם שמיעה חדה יותר , אז יש לך בעיה ואתה צריך להוציא סכומי כסף גדולים כדי לספק את עצמך ( ואני מכיר כאלה שהוציאו ים של כסף ועדיין לא מרוצים ) .

אתה קצת לא ברור לגבי "האוזן של מי שנמצא ברכב"...זה בטח לא רכיב במערכת. קיצור זה קצת שטות.

אבל בכל מקרה, אני מסכים עם מה שאמרת על כך שאם אתה "בעל שמיעה חדה יותר" אתה מוציא יותר כסף...אבל זה לא בגלל השמיעה החדה שלי, תאמין לי שאנחנו שומעים מבחינה רפואית אותו הדבר. פשוט לי יש הבחנה חדה יותר ופשוט רגישות גבוהה יותר לעניין האיכות. לא בגלל שאני שומע טוב יותר פיסית, אלא בגלל היכולת להבחין באיכות. ואגב, עד שלא שומעים משהו איכותי, לא מבינים כמה שומעים לא איכותי.

 

וכבר אני אגיד לך (וכן אכליל), שכל מי שאומר שיש לו מערכת בשווי 50 אלף, אין לו מושג מהחיים שלו. ובטח שמו לו רכיבים שאולי איכותיים אבל לא קשורים ומתאימים בינייהם ובלי קשר, בטח שחטו אותו במחיר והוא חושב שזה איכותי. הכל חרטא! רק הסביח אורגינל.:-)

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."


×
×
  • תוכן חדש...