Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תענוג לקרוא את התגובות

 

מה שהוביל אותי למחשבה הרעיונית (לניסוי שוודאי לא יתבצע בפועל )

הינו לאחר שקראתי תגובות מזלזלות ברכיבים של חב' יודועות כגון פיוניר/איניפינטי /אלפיין /קנווד/ JBL ועוד .

תגובות כגון - "זבל" "לא יכנס אצלי לאוטו" וכדו'

ברור לי שיש יצרנים סיניים עלומי שם שמייצרים רמקולים מענפי תירס ומדביקים אותם בקמח תירס ,

עליהם אני לא מדבר :-)

אבל מבין המוצרים בעלי השם ,כמובן עם התקנה איכותית (שבת'רד הזה הפנמתי ביתר שאת את חשיבותה )

צריך קצת צניעות לפני שממהרים לכנותם זבל

ולאנשים כגון דני זומרשטיין /שרגא וסליחה עם אלה שלא הזכרתי .

תודה על תגובותיכם המקצועיות ,על הידע שאתם חולקים עם כולם , ועל הסגנון הנעים לקריאה

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קורווין , אנני יודע ברכב כי אין לי נסיון אבל במערכת ביתית אני אבחין מייד אם מדובר במגבר מנורות טוב או במגבר טרנזיסטורי , מה לעשות אבל מגברי מנורות לטוויטרים ולמיד יהיו תמיד יותר מפורטים וטובים ממגבר טרנזיסטורי.

בברכה יהודה

מה המה מה?!?!?!

ממש אבל ממש לא נכון.

אפילו לא נכון ברמה לאומית!

פורסם

קורווין אתה יכול להחזיק בדעתך ואני אחזיק בשלי , רק שתדע שאנ כבר שמעתי בימי חלדי המון מערכות HIGE END ביתיות יקרות נורא וגם שמעתי מגברי מנורות אמריקאיים שלא שווים כלום , אבל אם אתה שומע דרך פרה מנורות באמת טוב , אתה יכול להבחין מיידית בין מגבר טרנזיסטורי ובין מנורות . אני מכול מקום מבחין .

אני מניח שברכב יש סיכוי גבוה שאבחין כי שם יש משמעות יותר גבוהה לעובדה שזה CLASS A אמיתי , אבל לא בדקתי ואני לא יודע בוודאות

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אתה יודע אבל שמגבר מנורות מעגל את הגל?

 

הוא לא אמיתי למקור. אמנם הוא חמים יותר ונעים מאוד לשמיעה.

אני מאוד אוהב מגברי מנורות אבל להגיד שהוא מדוייק יותר?

להגיד שהוא יותר טוב למיד ולטווטרים?

סאונד חם , יפה מאוד נעים ומאוד מושך.

אבל להגיד שהוא נכון ומדוייק היא טעות.

להבדיל בין מגבר מנורות וטרנזיסטורי זה ללא ספק קל יותר.

ומה הקשר שברכב זה יותר חשוב? לא הבנתי סורי.

פורסם
ואני מעדיף לנהוג על רכב חדש הרבה יותר ואקוסטי הרבה יותר מהסקודה טנדר, ועם מערכת הרבה פחות טובה - על הנייר. מי שישב ברכב שלי בחיים לא יזהה את הרכיבים .

 

בברכה.

אני מזהה את הרכיבים גם בלי שישבתי אצלך ברכב.

יש לך קומפוננט של מורל אממ... דומה לפולס, כן זה מורל פולס.

פורסם
אני מזהה את הרכיבים גם בלי שישבתי אצלך ברכב.

יש לך קומפוננט של מורל אממ... דומה לפולס, כן זה מורל פולס.

כן לפי החתימה שלי אפשר לראות שהמ"ע שלי אכן רחוקה מאוד מלהיות מושלמת.

העיקר שאני נהנה ממנה. לא..?

בברכה.

בוריס.

פורסם

קורווין , אנני יודע איזה מגברי מנורות שמעת , אבל במגברי הספק יש למגבר מנורות רק בעיה אחת והיא הוא לא יכול לתת באסים נמוכים בצורה חזקה כמו מגבר טרנזיסטורי טוב , והוא זקוק לרמקולים נצילים יחסית . מגבר כזה עם רמקולים נצילים שיכולים לרדת נמוך (וזה מייקר מאוד את הסיפור אבל אפשרי) נותן תוצאה נקיה אבל יותר חשוב המהירות של הצליל והדיוק שלו הם רמה אחרת ,ואני שמעתי מגברי קארי וחברה אנגלית אחת .

בנוגע לפרה אמפליפייר יש היום אדם אנגלי שמוציא ממגברי מנורות פרה שאין שום פרה טרנזיסטורי שמתקרב אליו בבהירות צליל ,דיוק הדרום וציור הבמה בנאמנות כ"כ גדולה .

נגדיר את זה כך במגברי מנורות שנעשים טוב אין משהו שיכול עליהם , האם בטלר יכול לשחזר מצוינות כזו ברכב אנני יודע , אבל כשאגיע הבייתה (אני בבית חולים) אני אוכל לשלוח לך המלצה על רכיבים שתשמע לבד ותבין על מה אני מדבר

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

קודם כל תבריא.

 

גבר שני אני שמעתי הרבה מגברי מנורות יחסית . יש להם סאונד שונה לגמריי ללא ספק, אבל דווקא המהירות שאתה מדבר עלייה יותר שמעתי במגברי טרנזיסטורים.

שוב עניין של טעם .


×
×
  • תוכן חדש...