Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא מבין את המודעות האלה (לעיתים יש אנשים אנשים מרושעים שמנצלים סגנון כתיבה כזה , אבל לא נתייחס אליהם :p ) .

 

אדם שמבלה עם רכב מס' שנים לא קטן ( נאמר שנתיים - שלוש ומעלה ) , ולא נמצא אצלו על תקן רכב חולף - נקשר אליו . הרכב מלווה אותך בשעותיך הקשות והשמחות (קשות מאוד אם יש לך צרפתיה ... ) , ואתה מנגד מחזיר לה כתגמול - חלפים ראויים , טיפולים במועד , כדי ששניכם תמשיכו לחייך יחד .

 

אבל , כמו שלכל סיפור טוב , גם לבעלויות רכב יש סוף - בין אם בעל הרכב מרגיש שמיצה את הרכב עד תום , ובין אם הוא שיפר את מצבו הכלכלי , ומרגיש שמגיע לו רכב ברמה גבוהה יותר ( או ברמה נמוכה יותר , אם המצב נהיה גרוע יותר ) .

 

כתיבה כזו בדר"כ מצביעה על קשר מסויים עם הרכב , מעבר לנהג - אוטו . מי שלא מבין , כנראה שעוד לא חווה זאת .

 

כדי להבין אם מדובר בכתיבה מהלב , או כתיבה מהכיס והמוח בו זמנית , מספיק להסתכל על משך הבעלות , אך בו זמנית גם על סיבת המכירה - יכול להיות שבעל הרכב נקלע לקשיים כלכליים , ונאלץ למכור אחרי פרק זמן נמוך משתכנן , או שהרכב בבעלותו 5 שנים ( לדוגמא ) , והוא רואה לנכון לשדרג .

 

 

ועכשיו אני רואה שכתבתי מגילה , אז אני אפסיק . :)

פורסם
יש משהו שאני יותר אוהב (שונא אם כבר)...

 

"בהזדמנות"!

עזוב זה קטן.

המילה הכי טובה זה "מקצועי".

ספויילר מקצועי

צמיגים מקצועיים

הגה מקצועי

....

פורסם

אני אוהב את:

משופרת, יחידה בארץ למבינים בלבד!

8810-1_Lada.jpg

 

כברוב המכוניות האלו לקרוא למבינים בלבד זה חתיכת גול עצמי.

 

 

.

×
×
  • תוכן חדש...