Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חסר לי מים ירוקים ברדייאטור אבל לפני שאני ממלא אותו אני רוצה להוציא את כל המים שיש בפנים ולמלות מחדש

רציתי לשאול איך אני יכול לשאוב את המים החוצה וכמה ליטרים צריך בערך כדי למלות רדייאטור ריק לגמרי

פורסם

עוד שאלה למי שיענה לשאלה הקודמת: היום מלאתי מים ירוקים במיכל שמוביל לרדיאטור (גולף CL, 92, 1300) ובטעות שפכתי עד מעל למקסימום הרשום. האם יש בזה נזק? אם כן, איך לשאוב את העודף? תודה על העזרה. אילן

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

שמע , קרה לי גם שמילאתי בטעות עד הקצה



פשוט תיקח צינור גומי באורך מטר , ותשאב שאיבה קצרה עם הפה ותכוון את הצינור כלפי מטה

זה אוטומטית מתחיל להוציא את המים עד שתוציא את הצינור מהמיכל , ולפי הידע הדל שלי , זה בכלל לא בריא שזה עד הסוף , עדיף להוציא את המים.

 

בקשר לכמה ליטרים צריך .. אני לא יודע .

גמר חתימה טובה

אלדד

 

כי טווינגו זה אישיות

פורסם

בדיוק אותה שאלה שאלו בבוקר , תעשה קצת חיפוש לפני שאתה שואל.

 

אבל אתה יכול להיכנס לקישורים הבאים :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=131085

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129791&highlight=%EE%E9%ED+%EC%F8%E3%E9%E0%E8%E5%F8

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=126005&highlight=%EE%E9%ED+%EC%F8%E3%E9%E0%E8%E5%F8

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=125187&highlight=%EE%E9%ED+%EC%F8%E3%E9%E0%E8%E5%F8

 

לבחור ששאל איך להוצאי קצת מהנוזל העודף :

בד"כ יש צינור ששופך את העודפים החוצה אבל ברכבים של פולקסווגן לא תמיד יש .

בגולף יש מיכל עיבוי שאין לו צינור עודפים, אז כדי להוציא את הנוזל העודף יש אפשרות בשתי דרכים :

( **** לא מומלץ לשאוב עם הפה ולעשות גרביטציה - זה חומר מסרטן ***** )

1. להכניס סמרטוט נקי ( ללא שמנים ו/או ליכלוך) לתוך מיכל נוזל העיבוי שחלק מהסמרטוט ישאר בחוץ ואז להוציא ולסחוט , יש לחזור על הפעולה עד שמגיעים לרמת הנוזל הרצויה.

2. שאיבה עם צינור ופומפה .

 

שים לב !!!!

החומר ברדיאטור מכיל אתלן גליקול והוא חומר מסרטן אז צריך לפחות להשתמש בכפפות גומי ושלא יבוא במגע עם העור.

דבר נוסף הוא - לבצע ריקון רק שהמים ברדיאטור קרים.

 

מצ"ב קבצים של ד"ר דן שפיא :

 

בהצלחה

אתילן גליקול.doc

:mm_cool:
פורסם

ממש לא נראה לי שנוזל הקירור מסרטן אולי הוא בעל הרכב כימי שלא הכי בריא אבל לגבי מסרטן עוד לא שמעתי.

תחשוב לבד האם נראה לך הגיוני שימכרו חומרים מסרטנים בתוך בקבוקי פלסטיק דקים לכל מי שמעוניין וללא שום אזהרה אליהם.

ולפותח השרשור גם עם מילאתה יותר מדי המים המיותרים פשוט יצאו מהמערכת כאשר הרכב יתחמם לטמפ עבודה דרך פקק הרדיאטור (או צינוריות העודפים למיניהם) שבנוי על מנת לשמור לחץ קבוע ולשחרר יתר לחץ גם אם זה נוזל.

×
×
  • תוכן חדש...