Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי !

יש לי סקודה פביה 2002 עם זוג רמקולים של בוס מקדימה והרמקולים האחוריים

עדיין המקוריים והם ממש זוועה....כנראה די הרוסים.

אני מתלבטת איזה זוג נוסף לקנות. התוכנית היא להעביר את הבוס אחורה ולקנות משהו טוב לקדימה.

הגודל שלהם הוא 6.5 אינטש ואני לא רוצה לחורר אחורה ולשים רמקול יותר גדול.

ההתלבטות כרגע היא בין מורל פולס לג'יי בי אל. אני מחפשת משהו איכותי עם סאונד נקי ומדויק,

בס טוב בלי הרבה רעש עד 500 ש"ח. רצוי לציין שאני לא מתכוונת להוסיף להם מגבר...

יש לי מערכת של פיוניר דגם 4750.

אשמח לעצה טובה, אתם מוזמנים להציע חברות אחרות אם זה נראה לכם מתאים :smile:

 

תודה רבה וסופ"ש נעים!

 

(חברה של) דורטור מוטו

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

לא ציינת עם את מדברת על סט, או על 2WAY רגילים

 

המלצה, גי בי אל, נשמעים היטב גם ללא הגברה ואם בעתיד תוסיפי הגברה הם יתנו תוצאה טובה עוד יותר.

זה במידה ואת מדברת על סט.

אריק.

בשיפוצים

פורסם

אם את לא מתכוונת להגביר עם מגבר הJBL יהיו עדיפים במקרה הזה

למרות שאני מעריץ שרוף של מוראל - בלי הגברה הטוויטרים של המוראל יהיו פשוט אנמיים וחסרי חיים

אם את אוהבת צליל נקי וחד אז מוראל גם לא מתאימים לתיאו שלך - הצליל שלהם הוא רך ואנושי.

 

הג'יי בי אל יהיו יותר חדים וגם יותר "נקיים" כמו שאת אומרת. וגם ללא הגברה הם ינוצלו יותר טוב מהמוראל

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התכוונתי ל 2WAY. אכן ג'יי בי אל הם המועדפים עלי , אני מחפשת את הצליל המדויק והנקי . איך הבס?

 

אשמח לעוד תגובות :)

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אל תצפי ל"באס" רציני מסט קומפוננט 6.5 אינטש

 

אפשר לקבל מידבאס חזק מאוד אבל בשביל זה צריך

א. הגברה

ב. סט חזק

ג. איטום נכון לדלת - או הושבת המידבאס בתוך נפח אטום - דהיינו פוד שהוא גם תיבה אטומה.

 

במצבים "סטנדרטיים" אם את רוצה באס סביר - יהיה מומלץ לעשות אחד משני הדברים

 

להתקין 6*9 בחלק האחורי ולהלביש עליהם קרוס פסיבי שיחתוך אותם בLPF מתחת ל300 הרץ ואז הם ינגנו באס ויתפקדו כמו שני וופרים וזה יתן באס לא רע בכלל.

 

אבל אם את ממש רוצה באס... את צריכה סאב עם מגבר...

 

אפשר להתפשר וללכת על האמצע - לקחת שני סלילים של 2.5 מיליהנרי (הערך של הסליל) ולחבר כל אחד ל6*9 מאחורה - מה שיגרום לרמקול לנגן מה4 קילו הרץ מטה - אפשר להשיג תוצאות נחמדות מהמצב הזה מבלי לפגוע יותר מידי בבמה קדמית...

 

עצה נוספת ב6*9 האחוריים על תשקיעי יותר מידי - גם מהרמקולים הפשוטים אפשר להוציא תוצאה חביבה עם חוסמים להם את תחום התדר הגבוה (את יכול גם פשוט לנתק את החוט מהטוויטר שלהם - יעשה את אותה העבודה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...