Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חורים של ספוילר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול ללכת לפחח שיעשה לך מילוי של החורים

 

אין לי מושג כמה עולה אבל זה הדבר הכי טו שאתה יכול לעשות

פורסם

איפה אני יכול לברר בקשר לגומיות? אולי אני יסדר איזה משהו..

פורסם

גומיות לא יעזרו לך כי זה עדיין יהיה מכוער.

 

אם אתה רוצה רק שלא יכנסו מיים אז תשים דבק סלוטייף ותסגור עניין

פורסם
גומיות לא יעזרו לך כי זה עדיין יהיה מכוער.

 

אם אתה רוצה רק שלא יכנסו מיים אז תשים דבק סלוטייף ותסגור עניין

 

בקשר למים הגומיות עושות עבודה נפלאה ואטימה מוחלטת הבעיה היחידה היא שהם לא ממש יפות...

אבל אם זה לא מפריע לך ואתה חושב יותר על יעילות מאשר יופי (וחיסכון) אז תקנה את הגומיות לצערי אין לי מושג איפה וכמה הם עולות... :?

פורסם

אני לא רוצה שאיזה עבריין ישתין וישרוף לי איזה מגבר או משהו :shock::?

 

אני אנסה לסדר משהו... תודה :wink:

פורסם

פתרון פשוט:

לך לחנות המכולת או הקיוסק הקרובים ביותר

קנה חבילה מסטיק איכותי (3 שקל בקיוסק מורשה)

לעס באגרסיביות במשך 2-3 דקות

אטום בעדינות את שני החורים.

אם אתה רוצה שזה יחזיק לך כמו שצריך ולא סתם עבודה של חאפרים אתה חייב להשקיע במסטיקים איכותיים... מיבוא.

×
×
  • תוכן חדש...