Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב,

 

הרכב הוא יונדאי גאלופר 2001 ...

 

המקרה הוא כזה:

אבא של חבר שלי הלך לעשות טסט עם הרכב הנ"ל והכשילו אותו בטסט על "גזים רעילים",

מברור עם כמה אנשים נאמר לו שאם הוא יוציא את הפילטר אוויר ויגש שוב בלי הפילטר הוא יעבור,

וככה הוא עשה ניגש לטסט בלי פילטר ועבר!

השאלה שלי היא איך זה קשור אחד לשני? או שאולי סתם רשלנות של הטסטרים העבירה אותו?

 

תודה.

פורסם
לילה טוב,

 

הרכב הוא יונדאי גאלופר 2001 ...

 

המקרה הוא כזה:

אבא של חבר שלי הלך לעשות טסט עם הרכב הנ"ל והכשילו אותו בטסט על "גזים רעילים",

מברור עם כמה אנשים נאמר לו שאם הוא יוציא את הפילטר אוויר ויגש שוב בלי הפילטר הוא יעבור,

וככה הוא עשה ניגש לטסט בלי פילטר ועבר!

השאלה שלי היא איך זה קשור אחד לשני? או שאולי סתם רשלנות של הטסטרים העבירה אותו?

 

תודה.

התזובה די פשוטה,

 

לבעירה טובה במנוע צריכים דלק ואויר ביחסים מתאימים, אם מסנן האויר (הפילטר) סתום, דבר שקורה יותר ברכבים שנוסעים בשטח, הבעירה אינה טובה ונוצרים יותר חומרים רעילים כמו NO NO2, CO ואחרים.

 

החלפת מסנן אויר (בד"כ לא מאוד יקר) תחזיר את עצמה די מהר בצריכת דלק, ביצועים משופרים והקטנת בלאי המנוע.

 

נסיעה ללא המסנן הנ"ל תכניס למנוע את מה שסתם את המסנן, וזה לא נראה לי שאתה רוצה שיקרה...

×
×
  • תוכן חדש...