Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל - מזל טוב, ו- Welcome to the club! 8)

 

פשוט מדהימה, לא ידעתי שיש עוד טאונוס כמו של אודי בארץ,

 

מחכה לראות אותה בקרוב מאוד במיפגש הפורדים המיתבשל :-D .

 

אופיר

ברחבה מאחורי ה"מכון הדרום" בת"א, ישנו (או לפחות היה לפני כמה שנים) בחור, שמתעסק בניקוי קרבורטורים. אז יש לו (או שוב- הייתה לו) טאונוס צהובה-4 דלתות כזאת. ובנוסף- ראיתי עוד מלא כאלה, שהסתובבו בארץ פעם. אבל- רובן היו 1600, ולא כמו של אודי- 2300!:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר'ה - תודה רבה לכל המברכים והמפרגנים .

 

זה בהחלט כיף ותענוג גדול לקבל את כל התגובות הללו.

המכונית מושלמת, עם כל החלקים והסמלים המקוריים ( למעט הסמל בגריל). למרות הלכלוך הרב בתוך המכונית , נראה שהיא שמורה מאוד .

בסוף השבוע אני אניע ואנקה אותה .

אשמח לעדכן בהמשך.

 

יניב.ש

פורסם
פשוט מדהימה, לא ידעתי שיש עוד טאונוס כמו של אודי בארץ,

 

מחכה לראות אותה בקרוב מאוד במיפגש הפורדים המיתבשל :-D .

 

אופיר

טאונוס TC1 היו הרבה בארץ.

2300V6 לא ממש...

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם

לאחר חודשיים לא קלים, בהם לא התקדמתי במאום בעבודה על הטאונוס, הגיע סוף השבוע ובמרץ רב התחדשה העבודה .

ראשית התחלתי לפרק מכללים במנוע - סעפת היניקה (חור ביציקה ), קרבורטור, אלטרנטור , רדיאטור וכו'. כל מכלול ינוקה, ישופץ וימתין להרכבה .

בשלב מאוחר יותר, אני אפרק את המנוע ואשלח אותו לשיפוץ. הפנטזיה לשפץ את המנוע כמו מנוע הרנו 15 של בני.ל. , תשאר כנראה בגדר פנטזיה - אבל יש למה לשאוף .

במקביל פירקתי את הכסאות , השטיח הדשבורד וכד' של פנים הרכב על מנת לבדוק את מצבו ולהחליט על אופן השיפוץ .

מתחת ללכלוך הרב התגלתה שילדה יפיפיה במצב מושלם . הצבע הכחול המקורי של האוטו נראה כמו חדש(כמעט ) , ללא רקבונות - למעט מוקד אחד מתחת לכסא הנהג .השטיח במצב מעולה . את הכסאות הקדמיים צריך לרפד אולם האחוריים - מושלמים. תקרת הרכב נקיה ושלמה למעט חתך אחד באורך של כ 7 ס"מ . גם מתחת לרכב - אין רקבונות / חלודות, ומתחת ללכלוך התגלתה שלדה בריאה . הרכב עבר פחחות וצביעה חיצונית לפני כ 5 שנים ובהתחשב בעובדה שהוא אוחסן ב 10 השנים האחרונות בחניה תת קרקעית - הרי שגם מצבה החיצוני- מושלם.בקיצור רכב שמור ומושלם. לפיכך החלטתי להתקדם בשלב הקוסמטיקה והמרכב ,איסוף והכנת החלקים וכמובן הכסף.......ואז לעבור לשלב הטיפול המכני .

רצ"ב תמונות.

תהנו .

טאונוס 73 040.jpg

טאונוס 73 041.jpg

טאונוס 73 042.jpg

טאונוס 73 044.jpg

טאונוס 73 044.jpg

טאונוס 73 027.jpg

פורסם

כל הכבוד לך.

 

שפץ לאט ובדייקנות.

האם לפי התמונות מורכב מאחור חגורות בטיחות??

אם כן אז הנוסעים מאחור חייבים לחגור -גם אם זה משנתון ישן!!!

 

שיהיה בהצלחה.

ירון מאיר

פורסם

שלום.

 

הפנטזיה לשפץ את המנוע כמו מנוע הרנו 15 של בני.ל.

 

אני לא רואה שום בעיה צור קשר ותקבל אותו דבר :-D .

בכול מקרה בהצלחה ובסבלנות בשיפוץ.

על תמהר כי המהירות היא מהשטן.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...