Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

מה דעתכם על הדגם הנ"ל.

מנוע 2000 IE אוטומטית הגה כוח,חלונות חשמל,נעילה מרכזית וכדומה?

 

בכל אופו לאוטו ישנה בעית גיר,בראשון לפעמים מקבל מכה קלה,רוורס רק לאחר העברה ל 1 ואז לרוורס מתפקד.

קיקדאון מגיב מעולה,החלפת הילוכים חלקה וכלל לא מורגשת.

עשן סמיך לבן עם ריח של קל"צ(למרות שאוטומטית) יוצא מאיזור המנוע בוודאות ריח של קל"צ מהול עם ריח של שמן גיר חם!!

ממש לא עשן של שמן מנוע שרוף!!

בשלב מסוים של הנסיעה מד החום עמד מעט מעל האמצע,וכשפתחתי את מיכל המיים מיים כתומים החלו לזנק ולבעבע החוצה בלחץ ולא הצלחתי לסגור חזרה,מה שמעיד כנראה על ראש מנוע פגום!!

 

האם מדובר בדגם נדיר ומסובך??

האם כדאי להתעסק(אפילו במחיר מגוחך)??

 

תודה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

אתה מדבר על הרכב שהיה מוצא כאן למכירה טיפו 2000 יד 1 ?

 

אם כן תתחבר אלי לאי סי אני צריך לדבר איתך על משהו 167361919

 

או שתנקה את התיבה שלך

 

 

בקשר לראש מנוע

יש לי אופציה שתוכל לעזור לך או לעזור לי

כי אני גם התעניינתי ברכב

צור איתי קשר :)

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
היי.

עשן סמיך לבן עם ריח של קל"צ(למרות שאוטומטית) יוצא מאיזור המנוע בוודאות ריח של קל"צ מהול עם ריח של שמן גיר חם!!

ממש לא עשן של שמן מנוע שרוף!!

בשלב מסוים של הנסיעה מד החום עמד מעט מעל האמצע,וכשפתחתי את מיכל המיים מיים כתומים החלו לזנק ולבעבע החוצה בלחץ ולא הצלחתי לסגור חזרה,מה שמעיד כנראה על ראש מנוע פגום!!

תודה אורן

אין טיפו במצב יותר טוב ממה שאתה מתאר.

קנה ב 1500 ש"ח.

זרוק את המנוע והגיר לים.

הבא מנוע חדש+ גיר של פיאט קופה טורבו 20V......או אפילו "סתם" מנוע 2 ליטר 16V(כמו המקורי של הספורטיבה) וקיבלת אוטו מצוין.

כל תסריט אחר סטייל לשקם את האוטו במנוע וגיר מקורי לא נראה לי בכלל (באופן אישי).

יניב

 

נ.ב. שמת לב שבלוח המכוניות למכירה יש 2 טיפו GT עם מנועים גמורים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היה כזה (Granturismo) לחבר טוב שלי בצבא.

 

הפנים די מפואר ביחס לטיפו, גלגלים מקוריים רחבים וגימור "ספורטיבי". התלונה העיקרית שלו היתה שתיית דלק מופרזת.

 

מה שהציעו לך לגבי "שדרוג" הוא אפשרות מאוד מפתה...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הטיפו 2.0 ניקראה GT והיה לה מנוע 2.0 בעל גל זיזים עליון כפול,זהה בדיוק למנוע ה IE של הלנצ'ייה תמא עד 89',ו 115 כ"ס.

הגיר האוטומטי בעל 4 הילוכים ובורר חיסכון\ספורט.

מקורה של תיבת ההילוכים היא..בפולקסווגן(גם לראגטה האוטומטית היה גיר של פולקסווגן).

כפי שציין אלי,רמת הגימור הפנימי היתה גבוהה,וכללה מושבי ספורט ולוח מחוונים מפורט.

מבחינה מכנית היא זהה לטמפרה 2.0 שנימכרה בכמויות יותר גדולות.

אגב,רובן של הטיפו הללו שירתו בחברת השכרה(יורו דולר,שהיתה שייכת לסמל"ת).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם קונים את הרכב הנ"ל ב1500 שקל

ויש לך מנוע של טיפו GT

כמה עולה לעשות את ההסבה מרכב אחד לשני?

רק ראש מנוע, בלוק

שמנים וכל מה שצריך

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בין 1000-ל2000 ש"ח.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

אם מדובר באותו דגם מנוע אזי צריך שטר מכר ולגשת למשרד הרישוי.

 

אם אתה בעלים גם של הרכב שתורם את המנוע אזי לא תהיה כל בעיה ואם זה המצב אהיה עצוב לראות ש GT אחת תושבת

 

אני לא חושב שהיה מצב אי פעם ששתי טיפו GT יוצעו למכירה באותו הזמן....:?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

יש לי טיפו 2.0 IE

ואני הולך להחליף את המנוע שלה במנוע של GT

המנוע שאני הולך להחליף הוא לא שלי ולא בבעלותי

פשוט מעניין אותי איך הולך כל התהליך וכמה הוא אמור לעלות

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

מצויין יש איזה פרוקיטים אפשר להעביר על האוטו הזה

אבל לא מצויין עלויות של החלפת מנוע

או רק ראש מנוע

או כל מיני דברים כאלו

 

אם יש למישהו טובה בשבילי זה יהיה טוב (:

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אמרו לך את סביבות המחיר!

אתה לא יכול להתקין מנוע חדש באוטו אם אין לך שטר מכר!

לא יכול להיות שיהיה מנוע אחד שיהיה רשום על 2 מכוניות!

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
×
×
  • תוכן חדש...