Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום לכולם,

 

אז ככה אני צריך מגבר 4 ערוצים + רמקולים 6*9 כך שבעתיד יתחברו למגבר בשני היציאות השניות

קומפוננט כנראה Morel Dotech6 .

 

אין לי מושג מה המחירים של הדברים האלה ומי החברות המובילות . הHU הוא 9855 [שהוא נקנה עם המלצתכם] ואני שומע את רוב סוגי המוזיקה...

עוד שאלה היא כמה מאיכות השמיעה ב6*9 ירד במידה ואחבר אותם הפוך יאני עם ברגים קודחים להצמיד אותם מלמטה ולחתוך את העץ ולהשאיר את השטיח שיראה כאילו אין כלום? מצורף ציור.. תודה מראש לעוזרים!

 

http://img377.imageshack.us/img377/8306/untitled6fe1.jpg

כרגע כלום =[

פורסם

6X9 מוראל פולס

מגבר 4 ערוצים 75X4 פניקס גולד\קאדנס\מאק אודיו וחברים

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
תן תקציב שיהיה אפשר להמליץ לך

זהו אח שלי שאני לא יודע מה המחירים של הציוד הנל לכן אתאים את עצמי כספית למה שתציאו מבין?

כרגע כלום =[

פורסם

אני קניתי את המגבר JBL GTO75.4

 

אני מאמין שכבר שמעתה עליו.

קניתי אותו אחרי ששמעתי דוטק ואחוריים רגילים מוגברים עליו.

באמת עושה תעבודה מצויין, המחיר שלו באזור 1200 ש"ח

כמו כן 200 דולר בדיוטי פרי.

 

ולגבי 6x9, נסה לשמוע אותם לפני שתקנה

JBL CS396

מחיר באזור 400 ש"ח.

פורסם
אני קניתי את המגבר JBL GTO75.4

 

אני מאמין שכבר שמעתה עליו.

קניתי אותו אחרי ששמעתי דוטק ואחוריים רגילים מוגברים עליו.

באמת עושה תעבודה מצויין, המחיר שלו באזור 1200 ש"ח

כמו כן 200 דולר בדיוטי פרי.

 

ולגבי 6x9, נסה לשמוע אותם לפני שתקנה

JBL CS396

מחיר באזור 400 ש"ח.

המגבר הנל מסוגל להחזיק זוג 6*9 וקומפוננט?

עדכון- לא מחזיקים יותר בדיוטי פרי אותם

 

 

וכן אני מוכן להשקיע עד 3K יותר מזה כבר נשמע לי מוגזם =S

 

להזכירכם שיש לי גישה לקניה בחו"ל

כרגע כלום =[

פורסם

לדעתי אם יש לך גישה לחו"ל, כדאי לך לקנות שם משהו יותר איכותי מה-JBL בערך באותו מחיר.

חוץ מזה הבנתי שכבר לא מוכרים את ה-JBL בדיוטי פרי יותר, רק בארץ ב-1200 ש"ח.

 

דור לוי

HU - Sony CDX-MP40 AMP - Lightning Audio B2.400.4 COMPONENTS - Morel Dotech MKII

6X9 - Pioneer TS-a6955 40 Wrms

×
×
  • תוכן חדש...