Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה

יש לי 106 דור2 1600 XS

המאווררים פועלים קבוע על המהירות המהירה

יוניט מאוררים שיושבת ליד הטרמוסטט הוחלפה ועדין לא פטר את הבעיה

נבדקו ממסרים+פיוזים תקין

יש למשהו רעיון או ניסיון קודם

פורסם
יש לכול מאוורר ממסר ניפרד הוצאתי כול אחד בניפרד לא פתר את הבעיה יש עוד רעיונות ?

הוצאת ממסרים ולא נעצרו המאווררים? מוזר לי מאוד. שהרי גם אם המחשב פועל ב"מוד חרום" ,הוא מוציא פקודה לממסרים ולא ישירות למנועי המאווררים,

או, שאולי הוצאת ממסרים לא נכונים....(למרות שאני בטוח, שאתה בטוח שהוצאת את הנכונים)

בדוק את עצמך שנית לגבי הממסרים.

 

אם לדעתך בכל זאת הכל נכון ואילו הם ממסרי המאוורר:

 

מתי וכיצד הבעיה החלה? האם היתה בעיה כלשהי של התחממות שמישהו טיפל בה באיזשהו אופן?

מי או מה עשו ברכב בסמוך לקרות התקלה/תופעה?

 

אם אין תשובה ברורה, רצוי לחבר סקנר בתקשורת למחשב ניהול המנוע ולראות נתוני אמת ב DATA_LIST / CURRENT_DATA

 

בברכה

דני

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הוצאת הממסרים ניתקה את המאווררים אהל כאשר החזרתי פעלו המאוררים

יכול להיות שלאחר החלפת יוניט צריך לאפס את המחשב ?

פורסם

תוציא את הממסר המדובר, אם מצויירת עליו סכמה פנימית אז תיקח רב מודד שבודק קצרים ותבדוק שאין קצר בין רגלי העומס, אם ישנו קצר תמידי בין רגלי העומס אז הממסר לא תקין

untitled.JPG

יום טוב גם לך

פורסם

מה שאתה יכול לנסות ויתקנו אותי חברים אם אני טועה

זה להוציא את הממסרים ולהחליף אותם לחדשים

היות ויש למימסרים לפעמים טבע להיתנפח

אז כדאי לחליף

כמובן לפי הסכמות

ולבדוק אז

אם עדיין יש לך בעיה אז אולי יש לך קצר בחוטים שיוצאים מהמחשב רכב לממסר

ושם הקצר שגורם לממסרים לעבוד קבוע

 

על כל מקרה עלות של ממסר היא בערך 20 שקל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

עדכון :

היום היה לי קצת זמן את החלטתי לפתור את הבעיה אז ככה הממצאים הם :

היחידה שמפעילה את הממסרים שנמצאת ליד בגלגל השמאלי מתחת לאוטו לא תקינה היא אמורה להיות אטומה יש שם סדק ובגשמים האחרונים חדרו מים ועשו שם בלאגן

ביום ראשון אני יבדוק עלות ואחפש בפירקיות

פורסם

אם התקלה לא תפתר עלידי החלפת הבקר מתחת לגלגל כידאי לבדוק לחץ במזגן , כאשר יש סתימה במערכת והלחץ נשאר גבוהה עם פתיחת הסויץ המאוררים עובדים על מקסימום. :wink:

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

המזגן שלי לא תקין (לא פועל כבר שנה ) אז ניראה לי שרק זה יכול להיות הבעיה

יש למשהו מושג מה המחיר של בקר כזה ?

×
×
  • תוכן חדש...