Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

5 האגורות שלי....

 

אם היה לך הייבריד ולא אהבת - אין לך ממש סיבה ללכת לכיוון האילייט.

 

לפי מה שהבנתי - הרצון שלך הוא לקבל דיוק + עוצמה גם אם משמעות הדברים היא סינטטיות בצליל. וזה אומר שהכיוון הוא פוקאל.

(פוקאל זה טוויטר מתכת, אין מה לעשות)

 

 

לי אישית שמיעה של טוייטרים של פוקאל K2POWER גורמת להזכר בביקורים אצל רופא שיניים :grin:

 

בכל מקרה, אם תרצה לשמוע אילייט 2 וואי - גש אלי בתחרות - אשמח להשמיע...

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

המורל זה למי שרוצה באמת לשחזר את ההקלטה גם אם על חשבון עוצמה וחדות בשמיעה,אני אוהב שהסאונד נקי,חד (לא צורם) כמה שיותר (מה שאין במורל) ושהטוויטר דומיננטי יותר מאשר במורל גם אם על חשבון שחזור אמין,אבל לא חד ברמות של הסרווין שהוא כבר מציק באוזן,אני מקווה שהבנת.

חוץ מזה עדיף שתהיה עוצמה גבוה בלפחות 20% (מספרים וואטים לא אומרים לי כלום אני לא אוהב להסתכל על הנתונים האלה אני מעדיף לשמוע בפועל הבדלים).

דרך אגב ראיתי שתי פוקאל K2P אחד 80RMS אחד 100RMS,מה ההבדלים אם שתיהם אותו הדגם?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

בין הK2P ל165W אין הבדל כמעט. המחיר של האוטופיה הישן הזה מופקע רק בגלל השם. הK2P היא סידרה חדשה יחסית זאת סדרה שמקבילה ברמה לסדרה הישנה של האוטופיה (W).

תיכנס לאתר של פוקאל ותראה בעצמך שסדרת הW הישנה כבר לא מופיעה ובמקומה יש את סדרת הBE.

 

http://www.focal.tm.fr

פורסם

זאת התשובה שלה חיכיתי,אם ככה נשארה לי שאלה אחת שלא נענתה

 

מבחינת עוצמה,הייבריד מול K2P,מי נותן יותר בפועל?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
מי מיבא Focal לארץ?

 

למישהו יש מושג כמה עולים ה- Utopia Berilium?

 

תודה

קרוב ל 12 אלף שקל.

אם אני לא טועה מביא אותם "אדי מערכות". אבל בשביל לך יבואן של פוקל?

לפותח התרד כש דיברת על 165K2P אתה דיברת UPGRATED או על רגיל?

יש 3 סוגים של סידרת K של פוקל בגודל 165 מ"מ.

פורסם

האמת לא יודע אמרו לי K2POWER בדקתי באינטרנט יש שתיים שעונים לשם הזה אחד 80RMS ואחד 100,אני יבדוק את זה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

ההבדלים בין הישן לחדש בשמיעה הם גדולים?

דרך אגב לך היה סט של פוקאל שמאוד אהבתי,איזה דגם זה היה?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

עכשיו יש 3 סוגים של KEVLAR והם כולם חדשים הישנים כבר לא מוכרים כימעט ו על ישן יש כיסוי גומי על המגנט על חדשים אין.

זה 165KF, 165 K2P UPGRATED ו 165KPS ש הכי חזק ו טוב מהם זה UPGRATED שהוא 100 וואט RMS השאר הם 80 וואט RMS ו הבדל בין KPS לKF הוא בקרוס שבKPS הוא כמו ב 165K2P יותר משוכלל חותך ב 18DB ל אוקטבה ו הוופרים שונים ו יותר חזקים ו מבנה אחר לגמרי. וב KF טוויטר בלי הראש הזה שמפזר את הקול של הטוויטר! בקיצור תיבדוק טוב את הדגם.

פורסם

ראיתי עכשיו באיזה אתר שיש שתי K2P אחד UPGRADED ואחד לא,אבל שתיהם 100RMS וההבדל בניהם בחול 60$,מה ההבדלים בניהם?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...