Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אדוני מתבקש לסור למוסך טויוטה הקרוב ולבדוק כמה יאריס ספורט עברו בחודש האחרון במחלקת הפחחות (אה, נזכרתי שפעם עבדתי במוסך טויוטה).

רכב ספורטיבי זה רכב מועד לפורענות, על אחת כמה וכמה של נהג חדש שלא מבין למה "נתתי קצת גז בסיבוב והאוטו החליק".

ו 105 כ"ס על 1000 ק"ג זה הרבה.

 

סה"כ היאריס T היא אחת מהמכוניות היותר בטוחות וסלחניות לנהג חדש, אבל אני לא ממליץ לאף נהג חדש חסר נסיון בנהיגה אחת כזאת.

 

איתמר.

גבר אתה שוכח שאתה מדבר על יאריס ולא על 911.

קומפקטית תמימה שבד"כ אישה יושבת מאחורי ההגה שלה.

לפעמים גם איזה נער מתבגר. קורה.

לא ספורטיבית ולא נעליים.

זה שהוסיפו לה T על תא המטען לא הופך אותה לכזו ואפילו לא קרובה לזה, אה כן, וגם העובדה שיש לה 2 דלתות לא הופכת אותה לחיית כביש ש"לא נמליץ לנהג חדש לעלות עליה שלא יתן בטעות טיפה גז בסיבוב ויקבל מנה גדושה של זנב שובב ועצמאי".

צאו מהסרט זו בסהכ הכל יאריס.

בדיוק כמו פונטו או דייהטסו שרייד.

כל מאזדה לנאטיס ליסינג או פוקוס תבייש אותה בהיבט הדינמי . בעצם בכל היבט.

לילה טוב.

עיל אליקה.

Down shift to drift

פורסם

אני מצטער לאכזב אותך אבל גם על 911 ידניות, קליאו ספורט ומיאטות תראה לעיתים קרובות נשים מבוגרות או זקנים. חלקם חסרי כישורי נהיגה של ממש. ידוע גם על זמרת מפורסמת שקנתה פרארי ולאחר כמה זמן ביקשה מהם להוריד את הספק המנוע כי היה חזק לה ...

 

לרוב האנשים האלו הרכבים באמת לא מסוכנים כיוון שהם לא מנסים להגיע למגבלות ולנסוע ספורטיבית.

 

גם ה 106 ראלי היא בסך הכל 106 לא :?: וגם הקליאו ספורט היא בסך הכל קליאו לא :?:

 

בנוסף, אם אתה לא מכיר את הפיזיקה של רכבים אז אני אסביר לאט ובעדינות שרכב הנאה קידמית לא נכנס להיגוי יתר תחת גז. אז אין את הסכנה שרשמת שנהג חדש ייתן גז בסיבוב ויאבד את הזנב. מה שכן היא נכנסת בקלות להיגוי יתר תחת בלימה בסיבוב. מניסיון.

 

כל מזדה ליסינג או פוקוס 1.6 לא יתקרבו אליה מבחינת הנאה מנהיגה ואפילו ביצועים בגמייקנה. ואתה מוזמן לבדוק את העניין.

 

יש לך ניסיון מספיק על הרכב בשביל לצאת בהצהרות האלו :?:

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

×
×
  • תוכן חדש...