Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן לפלגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בלנו שנת 97 אוטומטית ויש בה נזילה לא רצינית של שמן לתוך חיבורי הפלג (רק בשני הפלגים הקיצוניים) עם חוטי ההצתה (פעם בחודש אני מנקה את השמן הזה) .אין שום סימנים של עשן לבן או חוסר מים וחוסר שמן.

1.האם אפשר לתקן לבד ע"י החלפת אטם (אטם מכסה שסתומיםאו שזה אטם ראש מנוע?)?

2.כמה אמור לעלות תיקון לזה במוסך?

3.אני צריך להחליף פלגים (פעם אחרונה שהחלפתי היה ב 130K עכשיו האוטו 160K KM)האם לחכות עד שאני אתקן את זה או שזה לא משנה (גם ככה אין לי תקציב לתיקון ).

 

תודה לעוזרים

פורסם

לא צריך שום מד מומנט צריך רק קצת רגש זה לא בעיה לעשות לבד, אם אין לך אומץ לב וקצת נסיון גש למוסך שיעשה את העבודה :-)

פורסם

אין לך כסף לתיקון ואתה שואל איך לתקן?

אין לך ידע ואתה שואל אם אפשר לעשות לבד?

אני לא יודע כל כמה זמן מחליפים פלאגים בבלאנו, אבל משום מה זה נשמע שאתה קצת מחפף בטיפולים... אם אין לך כסף סע באוטובוס.

 

אה, ובקשר לשאלה המקורית - יכולות להיות נזילות מהמון מקומות במנוע. רק בעל מקצוע יוכל להגיד לך מאיפה הנזילה. חבל סתם להתחיל לפרק ולהסתבך עם זה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא צריך שום מד מומנט צריך רק קצת רגש זה לא בעיה לעשות לבד, אם אין לך אומץ לב וקצת נסיון גש למוסך שיעשה את העבודה :-)

כאשר מתעסקים עם ראש מנוע צריך מפתח מומנט! לידע כללי, כל בורג באוטו צריכים לסגור עם מפתח מומנט, זה שהחפארים בישראל לא משתמשים בו לא אומר שזה טוב! כאשר הבוגר נגזר לא ממש נעים, נכון?

 

אם יש לך מפתח מומנט וספרות טכנית גש לעבודה בחצר ביתך. אם לא, גש למוסך!

בקיצר אין חתימה

פורסם
כאשר מתעסקים עם ראש מנוע צריך מפתח מומנט! לידע כללי, כל בורג באוטו צריכים לסגור עם מפתח מומנט, זה שהחפארים בישראל לא משתמשים בו לא אומר שזה טוב! כאשר הבוגר נגזר לא ממש נעים, נכון?

 

אם יש לך מפתח מומנט וספרות טכנית גש לעבודה בחצר ביתך. אם לא, גש למוסך!

 

שלום.

מה אתה מבלבל את הביצים?

אתה מדבר שטויות ומזיייייי----- את השכל תפסיק!!!

בשביל לפתוח מיכסה שסטומים מעפן לא צריך שום ידית מומנט מה הוא הולך להוריד ראש?

כולה כמה ברגים 6 מ"מ ואם בוקסה 10 בחמש דקות מחליף.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

מה אתה מבלבל את הביצים?

אתה מדבר שטויות ומזיייייי----- את השכל תפסיק!!!

בשביל לפתוח מיכסה שסטומים מעפן לא צריך שום ידית מומנט מה הוא הולך להוריד ראש?

כולה כמה ברגים 6 מ"מ ואם בוקסה 10 בחמש דקות מחליף.

 

 

בברכה בני ל.

בני, לכל בורג "עבודה" חייב מפתח מומנט! ללא קשר לרכב. ביצים, לזיין... איפה אתה חי? קצת נימוס!

אתה יודע מה זה מאמץ מותר? למדנו פעם מכונות? ותפסיק כבר לקלל, קצת כבוד בגילך!

 

בספרי היינס למשל ובספרות טכנית כל שהיא רשום בדיוק מה הכח שצריך לסגור איתו כל בורג. כל העולם דפוק... אה?

בקיצר אין חתימה

פורסם

בני לא מקלל, הוא רק מתבל את שפתו.

והיות והוא אחד המכונאים היותר מנוסים שמסתובבים כאן, הייתי מקשיב לו.

ובספרים טכניים לא כתוב המומנט לכל בורג, אלא רק לאלו שזה חשוב עבורם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שלום מיסטר ביג מק.

 

לפני הכול קודם כול את הטלפון והכתובת של הבחורה או שאתה מועף מהפורום מיד!!!:-P .

תאמין לי אם תיקח את כול הברגים שפתחתי וסגרתי בימי חיי אתה מציף מינימום ברכת שחיה אולימפית.

הוראות יצרן בכול המכוניות קובעות הידוק ברגים בעזרת ידית מומנט רק לברגים נידרשים.

אם תראה לי ספר ולא משנה איזה רכב כמה מהדקים ברגים של מיכסה שסטומים ,עובי הבורג 6 מ"מ,

תבריג 1\125 ראש הבורג 10 מ"מ , בעזרת ידית מומנט אני יורד על הברכיים קורע את המכנסים בברכיים ומיתנצל בפומבי. או אתה. אם מכונאי יצטרך לעבוד לפי הראש שלך שילך לפסיכאטר כי הוא יהיה מובטל מהר מאוד אם סימנים של ידית מומנט בראש ויסדרו לו מקום ליד אריאל שרון.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום מיסטר ביג מק.

 

אם תראה לי ספר ולא משנה איזה רכב כמה מהדקים ברגים של מיכסה שסטומים ,עובי הבורג 6 מ"מ,

תבריג 1\125 ראש הבורג 10 מ"מ , בעזרת ידית מומנט אני יורד על הברכיים קורע את המכנסים בברכיים ומיתנצל בפומבי.

 

בברכה בני ל.

בני.....תתכונן.

 

כבר מגיע התמונה מהספר תיקון רכב!

×
×
  • תוכן חדש...