Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מגבר זה:

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=6063&CatCode=199

 

יכול להחזיק 2 כאלו?

http://www.home-car.co.il/Product.asp?Pid=BP-300SUB&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=63

 

אני איש של באסים עמוקים מיתפזרים כאלו לא חייב חזקים וחדים נעימים כאלו

איך הסאב הזה בכללי שווה להביא בימקומם 2 קיקרים?

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

שים לב לנתונים שלו:

 

נתונים טכניים:

2x125W RMS @ 4 ohm

1x400W RMS @ 4 ohm

2x200W RMS @ 2 ohm

 

אתה תחבר אליו שני סאבים בהתנגדות של 4 אוהם כל אחד ולכן לא תנצל אותו באותה מידה אם היית מחבר שני סאבים בהתנגדות של 2 אוהם כל אחד...

או שתרכז את המאמץ שלך למגבר של 4 יציאות, או מונובלוק.

או שפשוט תסתפק בסאב אחד, ואז מגבר 2 ערוצים יתאים יותר.

פורסם

מבחינת תאימות של אלמנטים/התנגדויות מול המגבר - כן.

זה אומר שבשביל לנצל אותו כמו שהוא מיועד, את מחבר כל סאב בגישור.

פורסם

השתמשתי בB52 אצלי ברכב והוא באמת מגבר חזק - לדעתי גם על 2*125 הוא ירים לך את הסאבים האלה בצורה יפה אבל אתה תעמיס אותו ואני לא יודע עד כמה הוא עמיד - מדובר פה בשני דרייברים 12 אינטש, אני הרמתי שתי שמיניות עם המגבר הזה - כל אחת 100 RMS עבדו יפה. - אבל היה עדיף להשיג את הB52 4 ערוצים ולחבר אותם כל אחד בברידג' לערוץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה מביא שתי קיקרים

 

אז תשקיעה כבר גם על מגבר תוסיף עוד 600 שקל ותקח כבר לנזאר

זה יהיה יותר טוב מהמגברים שהצאת פה :wink:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

אתה אתה אומר להביא B52 4 ערוצים? זאת האפשרות הכי טובה? בתקצוב הזה הוא עולה 700 שקל עם אני לא טועה

 

לאנזר לא שווים שקל על מה אני ישלם שם על ה 50 RMS שהם נותנים לא קונה לאנזר

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

הB52 הוא חזק מאוד הדבר היחידי שלא ראיתי בנתונים שלו זה את הדאמפינג פקטור שלו, לגבי שתי שמיניות ממש לא נורא לגבי שני סאבים 12 אינטש - אני לא יודע איך זה יתבטא אבל יתכן של2 ערוצים יהיה קצת קשה לרסן אותם בגלל זה אני ממליץ לך על ה4 ערוצים.

 

אני מפנה כאן שאלה לגבי הנושא הזה - יש חשיבות לדאמפינג פקטור ביחס לעוצמה שהמגבר מספק? או שאין קשר בכלל והתוצאה תהיה אותו הדבר לא משנה באיזו עוצמה?

כלומר אם הוא יקח את ה2 ערוצים של הB52 ויגביר בX עוצמה ואחרי זה יקח את הB52 ארבע ערוצים האם האפקט יהיה אותו האפקט?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לאנזר לא שווים שקל על מה אני ישלם שם על ה 50 RMS שהם נותנים לא קונה לאנזר
אני לא מדבר איתך על מגבר לאנזאר שעולה 600 שקל .

אני מדבר איתך על מחירים 1100שקל של דגם 438 לדוגמא שנותן 175.4 RMS

שניתן גם לגשר.....

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
אבל אני רוצה לחבר 2 מונובלוק לא טוב לי והכי חשוב מונו בלוק סתם יקר ולא שימושי אלה עם כן יש לך סאב ממש מטורף
רק שתידע במונו יש אפשרות לחבר 2 סאבים...

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

×
×
  • תוכן חדש...