Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו אולי יכול להגיד לי מה טווח המחירים של התקנה פשוטה של מגבר

וחורים ל 6X9 במגש האחורי?

אני מדבר על התקנה יפה

לא של חלקי פלסטיק שנשברים ושטיחים שנקרעים

פשוט יש לי 306 חדשה ובאוטו צרפתי להתחיל להעביר כבלים זה אומר לפרק הכל בדרך ואין לי כוח

לזה

בקיצור אני צריך שיחברו לי את המגבר לפלטה רגילה ויעשו חורים לרמקולים וירכיבו וזהו!

מישהו?

 

אחר כך את הפיברגלאס אני כבר יעשה (:

פורסם

תבדוק אם לא צריכים לקדוח גם בפח בשביל ה 6X9 (גם לי יש 306 והייתי צריך).

בוא נגיד שאם לא מדברים על קדיחה של הפח , אז 200 ש"ח אמור להיות מחיר סבבה , מחיר של חיתוך

בנוסף נע בין 100 ש"ח ל 150 ש"ח.

פורסם

לך לאיילנד סאונד, טיפה רחוק ממך, באיזור התעשייה חולון...

הם עושים שם עבודות מדהימות... לפי בקשתך... אפילו אם זה אומר להחליף את כל המגש מאחורה...

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם
לך לאיילנד סאונד, טיפה רחוק ממך, באיזור התעשייה חולון...

הם עושים שם עבודות מדהימות... לפי בקשתך... אפילו אם זה אומר להחליף את כל המגש מאחורה...

טוב שלא שלחת אותו לאילת, כולה התקנה פשוטה, הדלק יעלה יותר.

פורסם
איפה בחיפה והסביבה?
אתה יכול ליפנות גם לדני ממצת אור בחיפה. הוא גם חבר בפורום הזה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...