Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי באוטו-דיפו מבצע על התוסף הבא:

http://www.stp.com/fuel_sc_fic.html

עולה 10 שקל במקום כמעט 40.

מה אתם אומרים?

שווה משהו?

כדאי להשתמש על אוטו חדש כמעט(2002) ?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

מנסיון - התוסף עובד.

 

השאלה הגדולה - האם הוא כדאי -

 

ה- 44K של BG אמור להיות יותר יעיל, ולנקות לא רק מזרקים אלא גם פיח מהשסתומים. האם שימוש בשני התוספים הוא כפילות מיותרת?

 

האם "ITALIAN TUNE-UP" טוב יכול לעשות את העבודה במקום התוסף?

 

לדעתי - בכל מקרה המחיר הופך את התוסף לכדאי לשימוש כל 10,000 ק"מ בערך.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

האוטו שנת 2002 !

אני לא חושב שהוא צריך את זה.

רק לידיעתך כל התוספים לניקוי אינג'קטורים למיניהם אולי מנקים את הלכלוך ועוזרים לטווח הקצר אבל הורסים בטווח הארוך.

פורסם
האוטו שנת 2002 !

אני לא חושב שהוא צריך את זה.

רק לידיעתך כל התוספים לניקוי אינג'קטורים למיניהם אולי מנקים את הלכלוך ועוזרים לטווח הקצר אבל הורסים בטווח הארוך.

 

אני בטוח ב-100% שהבאת את זה אחרי שקראת מאמרים על ההשפעות של תוספים ו/או עשית ניסויים בעצמך ו/או אתה מדבר מניסיון שלך ו/או מניסיון של מוסכניק וותיק שיודע על מה הוא מדבר, לא :?:

 

אחרת לא היית מדבר סתם בלי טיפת גיבוי נכון :?: אתה הרי לא עד כדי כך טיפש :!:

 

 

ראלימן,

מה יהיה?

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

תוספי ניקוי מכילים כמות גדולה של דטרגנטים (חומרים הממיסים משקעים שונים) ולכן אינם בריאים בטווח הרחוק.

אני משתמש בתוסף של "פולודיין" המונע היווצרות משקעים. את התוסף מוסיפים במינון נמוך בכל תדלוק (בדומה לתוספים אחרים שכבר קיימים בדלק).

 

אפשר להשיג ישירות אצל היבואן

יוסי 055 400684.

.

רונן.

פורסם

תגידו, החוק לא מחייב את יצרני הדלק להוסיף תוספים בעצמם לדלק?

נדמה לי שמעתי משהו על זה בתקופה האחרונה.

פורסם
תגידו, החוק לא מחייב את יצרני הדלק להוסיף תוספים בעצמם לדלק?

נדמה לי שמעתי משהו על זה בתקופה האחרונה.

 

נכון, בדלק שאתה קונה יש כבר תוספים שונים.

פורסם
תגידו, החוק לא מחייב את יצרני הדלק להוסיף תוספים בעצמם לדלק?

נדמה לי שמעתי משהו על זה בתקופה האחרונה.

 

בחלק לא מבוטל מהתחנות , התוספים היחידים שאתה תקבל בדלק הם מים ונפט. :x

פורסם

מאז 94 כל דלק לרכב שנמכר בישראל מכיל תוספים דטרגנטיים לשמירה על נקיון המזרקים במנוע.

 

באמצע שנת 2001 יצאו תקנים חדשים לדלקים בארץ, תקנים שאמורים לייעל את הוספת הדטרגנטים לבנזין לרכב.

 

ההשמה בפועל של התקנים החדשים התחילה בינואר 2002.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
האוטו שנת 2002 !

אני לא חושב שהוא צריך את זה.

רק לידיעתך כל התוספים לניקוי אינג'קטורים למיניהם אולי מנקים את הלכלוך ועוזרים לטווח הקצר אבל הורסים בטווח הארוך.

 

אני בטוח ב-100% שהבאת את זה אחרי שקראת מאמרים על ההשפעות של תוספים ו/או עשית ניסויים בעצמך ו/או אתה מדבר מניסיון שלך ו/או מניסיון של מוסכניק וותיק שיודע על מה הוא מדבר, לא :?:

 

אחרת לא היית מדבר סתם בלי טיפת גיבוי נכון :?: אתה הרי לא עד כדי כך טיפש :!:

 

 

ראלימן,

מה יהיה?

 

ראלימן מה אתה מנסה לעשות? להוכיח כמה שאתה חכם?

אם אתה לא יכול לתרום לדיון אז עדיף שלא תדבר.

וכן אני מדבר מניסיון .

ביצעתי את הטיפול כבר על כמה מכוניות וכן קראתי גם כמה מאמרים על החומר

לפני שהכנסתי אותו למכוניתי.

אמנם אני לא מוסכניק מוסמך אבל עדיין יש לי מושג קצת יותר ממך על מה אני מדבר ולכן אני גם נותן לעצמי את הזכות לענות ולהגיב בנושא.

פורסם
האוטו שנת 2002 !

אני לא חושב שהוא צריך את זה.

רק לידיעתך כל התוספים לניקוי אינג'קטורים למיניהם אולי מנקים את הלכלוך ועוזרים לטווח הקצר אבל הורסים בטווח הארוך.

 

אני בטוח ב-100% שהבאת את זה אחרי שקראת מאמרים על ההשפעות של תוספים ו/או עשית ניסויים בעצמך ו/או אתה מדבר מניסיון שלך ו/או מניסיון של מוסכניק וותיק שיודע על מה הוא מדבר, לא :?:

 

אחרת לא היית מדבר סתם בלי טיפת גיבוי נכון :?: אתה הרי לא עד כדי כך טיפש :!:

 

 

ראלימן,

מה יהיה?

 

ראלימן מה אתה מנסה לעשות? להוכיח כמה שאתה חכם?

אם אתה לא יכול לתרום לדיון אז עדיף שלא תדבר.

וכן אני מדבר מניסיון .

ביצעתי את הטיפול כבר על כמה מכוניות וכן קראתי גם כמה מאמרים על החומר

לפני שהכנסתי אותו למכוניתי.

אמנם אני לא מוסכניק מוסמך אבל עדיין יש לי מושג קצת יותר ממך על מה אני מדבר ולכן אני גם נותן לעצמי את הזכות לענות ולהגיב בנושא.

 

לא מנסה להוכיח כלום מלבד זה שאתה קשקשן בכל הפורומים של CF.

 

דבר מידע/מניסיון. יש גבול דק בין לטעות לבין להטעות. אתה עובר אותו ללא הרף.

 

יום טוב.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...