Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ ברכישת פז'ו 205 שנת 98


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לדעת קצת על הרכב הנ"ל צריכת דלק, אמינות, שירות, מחלות תורשתיות

התנהגות כביש, איך האוטו בכללי מה דעתכם.

פורסם

צריכת דלק 1:13.5 בממוצע , במידה וטופל כראוי והקפידו על נוזל יעודי וכו אז הוא ישרת אותך נאמנה, ולא יגלה בעיות מיוחדות , המזגן המקומי לרוב קצת חלש ורובם באו עם מזגן מקומי, חלפים זולים מאוד ופשוט לאחזקה , מנגד חבל שאין הגה כוח, שכחתי לציין שבנוסף הוא מהנה לנהיגה נותן תמורה מלאה למחיר שנת 98 עולה בערך 20000 עיסקה כדאית ביותר

פורסם

מלאה למחיר שנת 98 עולה בערך 20000 עיסקה כדאית ביותרפחות אבל לא משנה

חוץ ממחסור בהגה כוח ועיצוב פנימי די מיושן אין תמורה טובה יותר לכסף משנתון זה בעיצוב יחסית צעיר.

יש גם את אגף הפורדים - פיאסטה, אסקורט.

דיהטסו שרייד ידנית או סיריון 1000.

תלוי מה הדרישות

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אךך 205 איזה אוטו :) האוטו הראשון שלי.

 

 

מהנה לנהיגה ופשוט מאוד.

התנהגות דיי קבועה, מחזיק טוב על הכביש.

לא זולל (1.4) דלק.

מחיר 19K 20K בערך.

 

כיף כיף כיף.

פורסם

מנסיון (יש לי205 97)

חוץ מהמראה המיושן, הוא מעולה.

אחלה התנהגות, מנוע בהחלט מספק, צריכת דלק ממוצעת של 13 לליטר, מבחינת ההגה כח זה ממש שטויות... מהרגע שהאוטו טיפהלה בתנועה ההגה מרגיש מעולה. מושבים ממש נוחים.

 

אם טופל כראוי יהיה אמין, חשוב לוודא שהתשמשו במי קירור יעודיים למנוע.. מנועים רגישים למי ברז.

 

באמת אוטו ששווה 20 אלף, ואם אתה אומר שאתה משיג בפחות אז בכלל...

 

בהצלחה!

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

מעבר למה שנכתב, בדוק היטב את שלמות הדש-בורד (לא אמור להיות בעייתי במודל כזה. ההתפרקות מגיעה חמש שנים מאוחר יותר), את תקינות מערכת ההזרקה (ריצודים בסל"ד סרק, פליטת CO וכו') ואת מצב הסרן האחורי (חריקות וכו').

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לוקח את האוטו לבדיקה בקומפיוטסט

הבנאדם אמר שהיא יד רבעית עבר 140K והוא רוצה עליה 19 וחצי אוטו עם חלונות חשמל וג'אנטים

מה דעתכם?

פורסם
אני לוקח את האוטו לבדיקה בקומפיוטסט

הבנאדם אמר שהיא יד רבעית עבר 140K והוא רוצה עליה 19 וחצי אוטו עם חלונות חשמל וג'אנטים

מה דעתכם?

לטעמי המחיר גבוה מידי. יד רביעית למודל 98' זה הרבה וגם הקילומטראז' לא מציאה (ממוצע למדי). הדגם הזה מגיע עם ג'אנטים מגנזיום, שני חלונות חשמל ונעילה מרגזית מקוריים כך שאתה לא אמור לשלם עליהם שקל יותר.

חבר טוב שלי קנה לפני חודש 205 שנת 97' יד שניה 170K ק"מ ב-15K שקל. תחפש עוד קצת - יש המון 205 למכירה ואין שום בעיה למצוא שנת 98'-99' יד ראשונה או שניה וקילומטראז' נמוך יותר.

הסבלנות משתלמת!

קוואסקי EN 500 VULCAN

פורסם

פיג"ו 205 אחת ההצלחות הגדולות של צרפת!

 

האוטו נולד ב- 1983 ועד שנת 1999 המשיכו לייצר אותה ללא שינויים רציניים.

אוטו אמין, נוח מאוד נוסע יפה ,מאיץ טוב.

 

לי היתה פעמיים גם 1100 וגם 1400 .

ה- 1400 אוטו ממש מהנה.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...