Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

מבקש עזרה בקשר לסאב שיש לי....

נכון לעכשיו הוא יושב על תיבה של XPLOSSION פתוחה, אבל שמעתי הרבה שדווקא את הדגם הזה של פיונייר צריך לשים ב קופסא סגורה...

מה אתם אומרים.

תודה.

פורסם

לא זה ולא זה.

עיצה שלי-מכור את הסאב הזה כל עוד רוחך בך.

רבות שמעתי את הטויטר הגדול הזה במני תיבות נפחים סגורות ופתוחות והגברות שונות וזה פשוט לא זה. למרות שאני מאמין כי טעם וגון בשמיעה זה דבר סלקטיבי הפתוח לדיון .

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני חייב לציין שאני המון המון זמן גולש כאן בפורום, ואני לא מגיב הרבה, אני בד"כ רק קורא - ואני פשוט לא מצליח להבין למה חלק מהגולשים הקבועים כאן טורחים בכלל להיכנס לכאן ולשלוח תגובות...

 

יש כאן בחור ששאל שאלה - אז הבחור לא אחד מכרישי האודיו הבכירים שמתרוצצים כאן, ולא, אין לו L7 ואין לו גם איזה סרווין או רוקפורד מובחר, יש לו פיוניר 305C.....

 

הוא מבקש לדעת מה טוב יותר לסאב שלו - פתוחה או סגורה.

 

אז למה התגובות הכ"כ לא מועילות, לא מצחיקות, שרק מעייפות את העיניים?!?!?

 

אתם לא יכולים לתת עזרה לבנאדם שמבין פחות ממכם וכנראה שגם התקציב והרכיבים שלו מעט זולים ופחות נחשבים ממה שיש לכם?!?

 

 

כ"כ קשה להגיד לו שהסאב הזה שיש לו מומלץ אך ורק בתיבה אטומה של לא יותר מ 40 ליטר? שאילו הן ההמלצות יצרן לגביו? ואם לדעתכם הסאב שלו לא שווה כלום - אז למה לא לשאול אותו מה דעתו על מכירה שלו וקנייה של אחד יותר רציני??

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אמת היא לא מילה גסה.

צר לי .

אך שוב גם ב40 ל' [אני שמעתי ב40.5 והיה לי בעבר סאב כזה במקביל ללאנזר הקודם לפני הקיקר הנוכחי ] לא עוזר לו להישמע כמו סאב .

חרא של סאב.

הצעה הגונה?

מכור אותו תביא זאוס של היפוניקס ותהיה מבסוט.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תראה זה לא סאב טוב לדעתי אבל כול אחד וטעמו [וכיסו;-) ]

לשאלתך הכו תלוי במה אתה מחפש spl / sq

spl-פתוחה

sq-אטומה

וסתם שאלה מה מגביר אותו??

בהצלחה

הכול יהיה בסדר

פורסם

spl-פתוחה

sq-אטומה

זה באמת עובד ככה? פעם ראשונה שאני שומע על תאוריה כזאת...
פורסם

אני נורא מצטער אבל אני לא בעד שהוא ישקיע מאמץ וכסף בבניית תיבה לסאב שתאכלס לא שווה את זה , אז אני אומר את האמת המרה , מה לעשות לא תמיד החיים דבש

 

הוא יכול למכור

ובתוספת קטנה לרכוש סאב הרבה יותר טוב .

אני שמעתי את הפיוניר בבנד באס , בפורטד , באטומה , בבזוקה אפילו .

ונישמע זוועה

אבל כל אחד ודעתו

לפי דעתי הפיוניר נישמע כמו לדפוק עם יד על פח אשפה ( הירוקים האלה מפלסטיק )

 

ולבעל הסאב

 

אם אתה מחפש טוב בהשקעה זולה יש הרבה כאלה , אם אתה צריך עזרה בבחירה או מציאה , שלח לי הודעה פרטית

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אף אחד לא מצפה ממכם שתתחילו לשבח את הסאב הזה....גם אני בתקופה של לפני שנה כשהייתי דל בתקציב, היה לי את הסאב הזה בהתחלה בפתוחה ואח"כ באטומה והמסקנה היא כזו:

 

בשביל הסאב הזה במחיר שלו (380 ש"ח לפני שנה) זה היה הסאב הכי טוב שאפשר לקנות (הלאנזאר MAX עלה אז 550 ש"ח) נקודה!

ושוב אני חוזר ומדגיש - בתקציבים מוגבלים עד מוגבלים מאוד, הסאב הזה הוא הקנייה הכי טובה שיכולה הייתה להיות.

 

במצב שבו ניתן למתוח מעט את התקציב - אין פה שאלה בכלל, הלאנזאר MAX היום עולה 480 ש"ח, והוא עדיף בהרבה על הפיוניר המדובר, ואם התקציב אפילו מעט נמתח יותר, פה כבר נכנס לתמונה הקיקר קומפ' במחיר של 650 ש"ח - אבל בתקציב כזה גם יש את האפשרות לרוקפורד ועוד כמה סאבים אייכותיים וטובים, אבל זה כבר עיניין של טעם והעדפה אישית של כל אחד.

 

ונחזור לעיניין הפיוניר - לפותח הת'רד, כמו שהצלחת בטח להבין, ההמלצה הכי חזקה היא לנסות למכור את הסאב הזה (מנסיון שלי, הסאב מאוד מבוקש היום כיד שניה, אני מכרתי את שלי כמעט ללא בעיה) ולקנות משהו ממה שהוצע כאן.

מצד שני - אם ברצונך להישאר איתו, ההמלצה לגביו היא תיבה אטומה של לא יותר מ 40 ליטר - ברגע שהוא ייכנס לאטומה, הוא יהיה יותר מורגש מאשר בפתוחה - מנסיון.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

קיקר ב650 ?

אתה מדבר על comp c 150RMS?

אם אתה מדבר על הCVR אני רוצה בפירוט מאיפה חדש דנדש אתה מביא אותו ?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אף אחד לא מצפה ממכם שתתחילו לשבח את הסאב הזה....גם אני בתקופה של לפני שנה כשהייתי דל בתקציב, היה לי את הסאב הזה בהתחלה בפתוחה ואח"כ באטומה והמסקנה היא כזו:

 

בשביל הסאב הזה במחיר שלו (380 ש"ח לפני שנה) זה היה הסאב הכי טוב שאפשר לקנות (הלאנזאר MAX עלה אז 550 ש"ח) נקודה!

ושוב אני חוזר ומדגיש - בתקציבים מוגבלים עד מוגבלים מאוד, הסאב הזה הוא הקנייה הכי טובה שיכולה הייתה להיות.

 

במצב שבו ניתן למתוח מעט את התקציב - אין פה שאלה בכלל, הלאנזאר MAX היום עולה 480 ש"ח, והוא עדיף בהרבה על הפיוניר המדובר, ואם התקציב אפילו מעט נמתח יותר, פה כבר נכנס לתמונה הקיקר קומפ' במחיר של 650 ש"ח - אבל בתקציב כזה גם יש את האפשרות לרוקפורד ועוד כמה סאבים אייכותיים וטובים, אבל זה כבר עיניין של טעם והעדפה אישית של כל אחד.

 

ונחזור לעיניין הפיוניר - לפותח הת'רד, כמו שהצלחת בטח להבין, ההמלצה הכי חזקה היא לנסות למכור את הסאב הזה (מנסיון שלי, הסאב מאוד מבוקש היום כיד שניה, אני מכרתי את שלי כמעט ללא בעיה) ולקנות משהו ממה שהוצע כאן.

מצד שני - אם ברצונך להישאר איתו, ההמלצה לגביו היא תיבה אטומה של לא יותר מ 40 ליטר - ברגע שהוא ייכנס לאטומה, הוא יהיה יותר מורגש מאשר בפתוחה - מנסיון.

אתה רואה איפשהו את האותיות VR? התכוונתי לקומפ' הרגיל.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

]

פפפ כבר ניבהלתי [אני הבאתי אותו ב700 חדש]

הקומפ C אפשר גם להביא ב550 שח חדש אם מתאמצים ויודעים ללכת למקומות הנכונים ולהתווכח כמו שצריך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חברה, להרגע.

הפיוניר 305C זה סאב טוב מאוד למחיר שלו (בתחנה המרכזית בתל אביב אפשר להביא ב300 גם וזה בלי מיקוח)

אבל הבעיה שמי שקונה סאב כזה, רוב הסיכויים שיחבר אותו למגבר סיני זול שיוצא בלחץ 100RMS בגישור

וישים אותו בתיבה שיתנו לו מתנה עם הסאב שעשוייה מסיבית עם פורט סטנדרטי שלא קשור בכלל לא במידות

ולא בכיוון תדר לסאב הנ"ל, ואז יתפלא למה הוא נשמע סאב זבל.

אני שמעתי את הפיוניר הנ"ל, בתיבה 40 ליטר אטומה בנייה עצמית, מוגבר על מגבר ג'נסיס 4 ערוצים

בגישור של כ300RMS, והוא נשמע פצצה!

הרבה יותר טוב מהרבה סאבים שאני מכיר.

הסאב הזה צריך את ההגברה של ה300-400RMS אמיתיים, להיות סגור בתיבה אטומה, ואז הוא נשמע

מדויק וטוב. לא קל להוציא מהסאב הזה משהו, לעומת כל האקספלוזינים שמחברים למגבר 100RMS והכל טוב.

Race Smart

פורסם

חבריה תודה רבה על העצות השונות ומשונות :)....

 

הסאב מוגבר עם lightning audio b.250.1 ועובד מצויין.(למי ששאל)

שאלה כמה לדרוש על סאב כזה עם אני ארצה למכור אותו..?

×
×
  • תוכן חדש...