Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סולר מוזל?

או מים ביוקר?

כל יום נוספות לרשימה עוד ועוד תחנות שמוהלות דלק ממש פה במרכז הארץ ואין צורך אפילו להרחיק עד לתחום הרשות. בכל כבר בדואי או בכל תחנה פיראטית מנסים למכור דלק מוברח, ולמרות שהוא זול כל אלה שמחזיקים בתחנות אלה עושים כסף טוב מאוד. הביטוי "מים ביוקר" מתאים יותר למשהו שתמצא בכל מקום ממש פה במדינת ישראל.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3007842,00.html

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומאיפה "הבני דודים" מביאים את הדלק?! מהשמיים?!

אני מעדיף לשלם עוד שקל לכל ליטר דלק ושהכסף שלי לא ילך לאוכלוסיה תומכת טרור... :|

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מחירי הדלק הגואים בעולם ייצרו אפוקליפסה בלתי נשלטת עוד כמה עשורים.

תופעת גניבות הדלק מתפשטת, אנשים נוסעים למקומות ומסכנים את חייהם בשביל הדלק היקר.

בעתיד הלא רחוק כולנו נחייה בעולמו של מקס הזועם.

פורסם
ומאיפה "הבני דודים" מביאים את הדלק?! מהשמיים?!

אני מעדיף לשלם עוד שקל לכל ליטר דלק ושהכסף שלי לא ילך לאוכלוסיה תומכת טרור... :|

 

גילי

הם מביאים את הדלק מהשטחים שם המיסים על הדלק הרבה יותר נמוכים ואז גם המחיר שלהם יותר נמוך.
פורסם

בואו לכפר קאסם יש אצלם אחלה סולר גם זול יותר וגם באיכות טובה.

המון אנשים שאני מכיר וגם נהגי מוניות מתדלקים בתחנות הפירטיות שמה והם חוסכים המון כסף.

 

יוגב

פורסם

"מההטבה" הזו יכולים בינתיים להנות רק נהגי מוניות, משאיות, מורי נהיגה ואנשים שנעים וניידים בכל חלקי הארץ.

אנשים פרטיים כמוני למשל, לא יגיעו עד לכפרים כדי לחסוך את התדלוק כי בסופו של דבר הוצאות הנסיעה עד לאותו מקום מתאזנות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
"מההטבה" הזו יכולים בינתיים להנות רק נהגי מוניות, משאיות, מורי נהיגה ואנשים שנעים וניידים בכל חלקי הארץ.

אנשים פרטיים כמוני למשל, לא יגיעו עד לכפרים כדי לחסוך את התדלוק כי בסופו של דבר הוצאות הנסיעה עד לאותו מקום מתאזנות.

 

 

 

 

 

ל'

לי אישית אין בעיה ליסוע לאיזה כפר למלא דלק למרות שהתוצאה מתאזנת בגלל שרק ככה תחנות

הדלק ירגישו את הכאב שלנו על בשרן ויעשו משהוא בנידון אחרת אנחנו נמשיך לבכות כמו תינוקות

ולא נעשה כלום.

 

ולמי שדואג שהכסף ילך לטרוריסטים שלא ידאג הכסף שלהם מגיע ממכירת נפט לא סולר...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בעלי תחנות הדלק לא יכולים לעשות כלום, הם בסך הכל "כלי" מעבר של הדלק אלינו.

כל המאבק צריך להגיע מהעם שלנו, רק אם כולם יהיו מאוחדים דברים יצאו לפועל..

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בעלי תחנות הדלק לא יכולים לעשות כלום, הם בסך הכל "כלי" מעבר של הדלק אלינו.

כל המאבק צריך להגיע מהעם שלנו, רק אם כולם יהיו מאוחדים דברים יצאו לפועל..

 

 

 

 

 

ל'

לבעלי תחנות הדלק יש המון כוח כסף וקשרים במקומות הנכונים

ברגע שהם ירגישו על בשרם את הכאב שאנחנו מרגישים בכיסנו הם ישנו את עמדתם כערף עין

 

או במילים אחרות: הם יהיו חייבים לעשות משהוא בנידון

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

תאמין לי שכל מנהל תחנת דלק רוצה שמחירי הדלק ירדו כדי למשוך אליו קהל לקוחות, אבל במציאות המרחק עדיין רחוק מזה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בירושלים, התחנות שלהם שתי מטר מהמחסום של צה"ל

 

ואתה רואה כל היום נהגי מוניות מתדלקים אצלם, המחיר הוא כמעט חצי מאצלנו

 

חבל שאין שם גם בנזין.

m3forever

פורסם

אצלנו בצומת רעננה יש 2 תחנות אחת ליד השנייה, ושניהם נותנים הנחה של 30 אג' לליטר בנזין, אחת התחנות מפוצצת במכוניות כל הזמן(!), השנייה לא כי היא מקבלת רק מזומן (לא עובדים עם אשראי).

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

גם באירופה נהגים שגרים קרוב לגבול ממלאים דלק בצד השני אם זה יוצא יותר זול.

ההבדל במקרה שנדון כאן נובע מהבדלי מיסוי על הסולר, אצלנו יש בלו של 1.00 ש"ח לליטר וגם מע"מ, אצל הפלסטינים המס נמוך הרבה יותר וכך התחנות שם יכולות למכור בזול מאוד ועדיין להרוויח כמקובל בלי למהול או תרגילים אחרים.

 

הזעם (אם בכלל) צריך להיות מופנה כנגד הממשלה ולא כנגד בעלי תחנות הדלק - הרווח של התחנות הוא כ-70 אגורות לליטר בסה"כ, ומזה צריך להוריד את כל ההוצאות של תפעול תחנת דלק - בסופו של דבר לא שם נמצא הכסף הגדול.

 

ובאמת מעניין למה לא מוכרים גם בנזין בתחנות האלו... איזה דלקים בכלל נמכרים ברשות? אותו דבר כמו אצלנו 95/6/8?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...