Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רגע אחד !

 

 

מי אמר ואיפה כתוב שהרכב יגיע עם גיר ידני, נשמע לי תמוה עד בלתי אפשרי (בארץ).

 

חוצמזה, להבדיל אלפי הבדלות מערכת ה-AWD של גירסת ה-2 ליטר אטמוספרית מעבידה כוח לגלגלים האחוריים רק בעת הצורך, או ככה לפחות הם טוענים. בטורבו הנעת 4X4 היא קבועה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
נשמע כאלטרנטיבה מעניינת למשפחטומטיות!

זה כל העניין. היא לא אוטומטית.

במדינה שבה הרוב הגדול מעדיף רכב אוטומטי, לרכב משפחתי עם גיר רגיל הביקוש יהיה קטן יותר.

לי אישית זה נשמע כמו חבילה מצויינת: מנוע חזק ותיבה רגילה עם מחיר שפוי יחסית.

פורסם
רגע אחד !

 

 

מי אמר ואיפה כתוב שהרכב יגיע עם גיר ידני, נשמע לי תמוה עד בלתי אפשרי (בארץ).

 

חוצמזה, להבדיל אלפי הבדלות מערכת ה-AWD של גירסת ה-2 ליטר אטמוספרית מעבידה כוח לגלגלים האחוריים רק בעת הצורך, או ככה לפחות הם טוענים. בטורבו הנעת 4X4 היא קבועה.

טעות בידך, גרשון. בכל דגמי סובארו בעלי הנעה כפולה (שזה אומר כמעט כולם), מדובר בהנעה כפולה "סימטרית" בה חלוקת הכוח הראשונית שווה קדימה ואחורה, זאת בניגוד למערכות שמשלבות זוג גלגלים רק בעת הצורך.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

האימפרזה הזו עושה רושם של קניה מוצלחת ביותר.

135000 ש"ח לרכב הנעה כפולה מנוע 2 ליטר 160 כ"ס ,והאצה של 8 ומשהו שנ' ל100 .אמממ...

גיר ידני וצמיגים בחתך 55\50 ( לא סגור על זה) נשמע מעניין יותר מ1.6 אוטומטית.

ואם צריכת הדלק תכאיב, אפשר להוסיף ערכת גז ( מחשבה של מורה לנהיגה)

פורסם

גרשון, מותר בעיר לנסוע עד 50 - אלא אם צויין אחרת.

והעובדה שאנשים מסיפים 10% למהירות המותרת כיוון שאז זה לא נחשב "מהירות מופרזת" והמשטרה לא עוצרת על זה, זה משהו אחר לגמרי.. ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מצורפות תמונות של אימפרזה 2 ליטר ושל wrx, ניתן לראות שההבדל הוא בכונס

 

האוויר במכסה המנוע.

 

בירור קצר בסוכנות סובארו בת"א, ניתן כבר להזמין את האימפרזה 2 ליטר גיר רגיל וקימת גם גירסה אוטומטית (מנוע 160 כ"ס).

עכשיו רק צריך לארגן את הכסף....

אורן.

impreza-wrx-silver.jpg

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
מצורפות תמונות של אימפרזה 2 ליטר ושל wrx, ניתן לראות שההבדל הוא בכונס

 

האוויר במכסה המנוע.

 

בירור קצר בסוכנות סובארו בת"א, ניתן כבר להזמין את האימפרזה 2 ליטר גיר רגיל וקימת גם גירסה אוטומטית (מנוע 160 כ"ס).

עכשיו רק צריך לארגן את הכסף....

אורן.

 

איזו עבודת פוטושופ ברמה...

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...