Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד דלק הפסיק לעבוד (סיטרואן ZX).


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום.

 

הרכב הוא סיטרואן ZX 1600 שנת 95.

אתמול ירד המחוג של הדלק לתחתית המד ולא זז יותר (גם ויאגרה לא תעזור לו עכשיו :wink: ).

המחוג עכשיו נמצא בתחתית המד קבוע,לא זז מילימטר.

מה יכולה להיות הסיבה לכך?

 

תודה רבה לעונים.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחידת המצוף ב ZX הינה נפרדת מהמשאבה, צריך לבדוק אם היא תקינה.

 

ברוב המקרים מדובר במצוף שמתקלקל (נדיר שמדובר בשעון עצמו).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לתדלק ואם המד דלק חוזר לפעול אז מצוף הדלק פגום בחלקו התחתון ואם הןא לא חוזר לפעול אז כפי שכתב איציק, או שהמצוף פגום או שיש נתק בחוט בין המצוף ללוח השעונים.

מתקן זאת מכון ספידומטרים.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לפרק כסא אחורי (3 אומים 13 מ"מ מתחת לכיסויי הפלסטיק + 3 ברגי כוכב T30 בחלקו האחורי של הכסא. אם הכסא אצלך על מסילה ,יש להזיזו עד הסוף קדימה).

 

מתחת לכסא יש שני כיסויי פלסטיק שחורים.

השמאלי (צד נהג) מביניהם הוא המצוף.

הוצא את התקע החשמלי יש לקצר בין שני החוטים (השלישי הוא של הנורה הכתומה של חוסר דלק) .

המחוג בלוח השעונים צריך לעלות עד הסוף.

אם המחוג עולה - הבעייה במצוף (אם אתה יודע למדוד התנגדות , הוא אמור לנוע בין 300 אוהם במצבו התחתון (אין דלק) ל-0 אוהם במצב עליון (דלק מלא).

אם לא - שעון או חיווט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התשובות.

 

שמר,אני אבדוק את מה שאמרת.

אם הבעיה היא במצוף אני צריך לגשת גם כן למכון ספידומטרים?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי זה מצוף דלק

הבעיה אצלי היתה שהחוט של המצוף שבא במגע עם הדלק נאכל והתפורר עם הזמן !

אני מקווה שגם אצלך זה אותו בעיה כי אז אתה יכול להלחים חוט חדש וגמרת את הסיפור

"למה לשתות ולנהוג אם אפשר לעשן ולעוף"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...