Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הבוקר נסעתי לתומי וחשתי שהאוטו (פיג'ו 206 XS) מתנהג בצורה מוזרה. לאחר כחמשה/ששה ק"מ הגעתי למסקנה שההרגשה היא שכאילו אני נוסע עם ברקס מורם ורק בצד ימין.

עצרתי בצד, בטיפשותי בחרתי במקום שלא נוח לגרר להיכנס אליו אז הייתי צריך להזיז את האוטו. מכיוון שהגלגל הימני האחורי היה נעול, לא יכולתי לדחוף את האוטו אז פשוט אמרתי, אין מה לעשות, חייבים להזיז את האוטו למרות שעלול ללכת לי הברקס.

התחלתי ליסוע, הגלגל הימני האחורי לא הסתובב ואז בום! הוא התחיל שוב להסתובב (ושברתי איזה חלק בברקס). נסעתי למוסך עם שלושה ברקסים במקום ארבעה, מבלי לחכות לגרר.

 

עכשיו האוטו במוסך מקבל חידוש ברקסים ומחליפים לו משאבות ברקס שדלפו - בלי קשר.

כל הסיפור עובר את ה - 1200 ש"ח לפני מע"מ, במוסך מורשה.

 

למה זה קרה מלכתחילה? (לא נסעתי עם הנדברקס מורם).

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

תגיד לפני שאתה נכנס לתרד אתה קורא את הכותרת?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מה עלות שיפוץ הברקסים האחוריים? (צריך להיות פירוט למחיר ששילמת)

יכול להיות שמאחורה רק קפיץ נשבר וזה ה"בום" ששמעת.

בהצלחה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
דיסק או תוף?
תוף - כתבתי בכותרת...

 

מה עלות שיפוץ הברקסים האחוריים?
כשאני אשלם אני אפרט.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

חלקים:

משאבת גלגל אחורי - 195 ש"ח * 2 = 390 ש"ח.

חומר לניקוי (?) - 19 ש"ח.

סט קפיצים לבלם - 133.70 ש"ח.

מכסה טבור אחורי - 15.33 ש"ח * 2 = 30.66.

נוזל בלם - 23.09 ש"ח.

 

עבודות:

החלפת סנדלי בלם אחורי - 238 ש"ח.

הסרה והרכבת צילינדרים משרתים - 136 ש"ח.

ניקוז אויר ממערכת הבלמים - 102 ש"ח.

 

עבודות חוץ:

הדבקת נעלים + חריטה - 220 ש"ח.

 

כל זה לפני מע"מ.

 

אחרי מע"מ - 1506 ש"ח.

 

לא אכתוב איזה מוסך זה אבל אציין שזהו מוסך מורשה של פיג'ו - סיטרואן.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
חלקים:

משאבת גלגל אחורי - 195 ש"ח * 2 = 390 ש"ח.

חומר לניקוי (?) - 19 ש"ח.

סט קפיצים לבלם - 133.70 ש"ח.

מכסה טבור אחורי - 15.33 ש"ח * 2 = 30.66.

נוזל בלם - 23.09 ש"ח.

 

עבודות:

החלפת סנדלי בלם אחורי - 238 ש"ח.

הסרה והרכבת צילינדרים משרתים - 136 ש"ח.

ניקוז אויר ממערכת הבלמים - 102 ש"ח.

 

עבודות חוץ:

הדבקת נעלים + חריטה - 220 ש"ח.

 

כל זה לפני מע"מ.

 

אחרי מע"מ - 1506 ש"ח.

 

לא אכתוב איזה מוסך זה אבל אציין שזהו מוסך מורשה של פיג'ו - סיטרואן.

 

היום במקרה נתקלתי בשרשור זה.

 

המחירים הנ"ל מוגזמים/מופרזים, והייתי אומר על סף הגנבה!.

במקרה התחילה אצלי היום נזילת שמן ממשאבת שמן גלגל ימין אחורית ( פג"ו 205 97).

מחר ז"א היום בבוקר יפורקו הגלגלים, יוחלפו משאבות,חריטות תוף והתאמת סנדלים.

הפרויקט יצולם ויעלה לאתר.

המחירים לא יגיעו לשליש.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

ממתי ל 206 XS יש תופי בסרן האחורי זה תמיד דיסק

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...