Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[התרשמות] תוכנת הניווט החדשה Nav n' GO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

היום בבוקר נחתה בביתי ערכת Nav n' Go, המכילה את תוכנת הניווט החדשה.

למי שלא מכיר, חברת GPS & More, ששיווקה את ה- Destinator עד כה, השיקה דור חדש של מערכת ניווט.

 

ההבדל הראשון והמוחשי ביותר שמורגש (בעיקר למשתמשי הדסטיניטור) הוא הגרפיקה המדהימה.

פשוט כמה רמות מעל.

כמו כן, כל התפעולים מתבצעים באמצעות אצבע בלבד, ואין צורך בעט ייעודי (לחצנים גדולים).

מנסיעה עירונית ברובה שביצעתי היום בליווי התוכנה עד כה, מתגלה התוכנה כ"טמפרמנטית" יותר, וצמודה יותר לנהג מבחינת ההוראות הקוליות וההנחיות הגרפיות.

 

נוספו פונקציות ר-ב-ו-ת חדשות, ונראה כי יושמו לקחים לא מעטים מהדסטינייטור, על שלל גירסאותיו הקודמות.

מפת ישראל עודכנה, וכרגע הגרסה הנוכחית מעודכנת נכון לתאריך ל- 30.06.05.

 

התוכנה מגיעה על כרטיס זיכרון, כך שאין צורך בהתקנה במחשב הביתי, מה שמקנה ניווט מיידי, גם כאשר מעבירים הכרטיס ממכשיר למכשיר.

 

בשורה התחתונה (לפחות עד כה), למי שמשתמש בדסטיניטור, מומלץ בהחלט להשתדרג ל- Nav n' Go.

 

ביום ראשון אצפין לכיוון ראש הנקרה - מבטיח לחזור עם התרשמויות נוספות.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

התוכנה מגיעה על כרטיס זכרון מסוג SD, בנפח של 128 מגהבייט.

מבחינת החומרה, יש צורך במקלט GPS ובמחשב כף יד, או במכשיר המשלב את שניהם (כדוגמת ה- Mio 168).

כמו כן, אפשר להשתמש במחשב נייד, המחובר למקלט GPS.

לפי מה שיצא לי לברר עד כה, עלות התוכנה (כולל הכרטיס) היא 1400-1500 ש"ח.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

תוכנת ה- Nav n' Go היא חדשה לחלוטין והיא אינה שדרוג של הדסטיניטור.

לאחרונה יצא עדכון גרסה לדסטיניטור, הנקרא PN, אן גרסה 5, אך הוא מעדכן את הממשק בלבד, ולא את המפות.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...