Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
yaniv69

פיגו'206-מהי האות S ליד ידית ההילוכים?

Recommended Posts

שלום,

יש בבעלותי את הרכב משהו כמו חודש כבר

שנת 2001,ושמתי לב למשהו ליד המוט הילוכים

ישנה האות s וגם בלוח השעונים נמצאת תאורה שמאירה ברגע

שהכפותר נלחץ.

 

והשאלה היא מה משמעות המילה s ברכבים אוטומטים?

 

 

בברכה,

יניב


proud to be a mini 2006 owner

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מכיר את הספיציפי הזה , אך יכול שמדובר ב 2 מקרים

האחד,

 

"Sport" יענו :)

 

מושך הילוכים מעט יותר

 

השני,

 

SNOW , מצב "שלג" ,שאינני זוכר מה יש בו :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת AL4.

האות S היא כאמור עבור Sport. למצב "שלג" (שכידוע יש הרבה בארץ, במיוחד כעת) יש כפתור עם סימון של פתית שלג. משהו כמו *.

 

***בוצע עריכת צבע פונט - אנחנו לא אמורים לאמץ את העיינים לקרוא פונטים בצבע בהיר - הנהלת הפורום****

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בל אופן להשכלה.

 

מצב snow גורם לתיבה להתחיל בהילוך גבוה שני או שלישי כדי למנוע החלקה.

מצב sport פשוט גורם לתיבה למשוך יותר-פונקציה דיי מעצבנת.

אורן


VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

תודה על התשובה.

אך מהתרומה בכך שבמצב הזה הוא מושך

יותר את ההילוכים?

 

 

 

בברכה,

יניב


proud to be a mini 2006 owner

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב מנועי הבנזין שיא המומנט וההספק נמצאים בטורים הגבוהים קרי 4,000 - 7,000 סל"ד.

במצב רגיל התיבה מנסה לחסוך בדלק ולהימנע מלהגיע לטורים גבוהים, כך היא מתוכנתת להעביר הילוכים ב 3,500 - 3,000 סל"ד. במצב ספורט התיבה מתוכנתת למשוך הילוכים ע"מ להגיע לקצה הכוח שהמנוע יכול להוציא ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר (שיא ההספק).

 

זה בגדול מה שעושה מצב ספורט.

 

איתמר.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה? אין הקשחת מתלים ורגישות הגה? P:


מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברוב מנועי הבנזין שיא המומנט וההספק נמצאים בטורים הגבוהים קרי 4,000 - 7,000 סל"ד.

במצב רגיל התיבה מנסה לחסוך בדלק ולהימנע מלהגיע לטורים גבוהים, כך היא מתוכנתת להעביר הילוכים ב 3,500 - 3,000 סל"ד. במצב ספורט התיבה מתוכנתת למשוך הילוכים ע"מ להגיע לקצה הכוח שהמנוע יכול להוציא ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר (שיא ההספק).

 

זה בגדול מה שעושה מצב ספורט.

 

איתמר.

תכלייס בשביל להאיץ לא צריך ספורט ולא נעליים.

צריך פשוט להדביק דוושא לריצפה וזהו!

אורן


VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה? אין הקשחת מתלים ורגישות הגה? P:


אם אני לא טועה במכוניות של סיטרואן יש הקשחת מתלים בגלל מערכת האקטיבה


פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שאלה שמעניינת אותי(התעלקות על השרשור)

למה משמש הכונס אוויר הקטן שיש על המכסה מנוע של 206?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
סתם שאלה שמעניינת אותי(התעלקות על השרשור)

למה משמש הכונס אוויר הקטן שיש על המכסה מנוע של 206?

כונס אויר כשמו כן הוא.

 

מזרים אויר נוסף לתא המנוע מעבר לכניסה מצינוא האויר שלפני המסנן אויר


VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברוב מנועי הבנזין שיא המומנט וההספק נמצאים בטורים הגבוהים קרי 4,000 - 7,000 סל"ד.

במצב רגיל התיבה מנסה לחסוך בדלק ולהימנע מלהגיע לטורים גבוהים, כך היא מתוכנתת להעביר הילוכים ב 3,500 - 3,000 סל"ד. במצב ספורט התיבה מתוכנתת למשוך הילוכים ע"מ להגיע לקצה הכוח שהמנוע יכול להוציא ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר (שיא ההספק).

 

זה בגדול מה שעושה מצב ספורט.

 

איתמר.

אז מה זה אומר על האלמרה של אבא שמושכת בלי שום ספורט (כי אין :smile: ) עד ל4-4.5 אלף סל"ד?

(:twisted:כנראה יש סיבה ש0-100 במנוע 1.6 עם 99 כ"ס לוקח רק 11 שניות:twisted:)


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נצל"ש

סליחה מראש לפותח השרשור.

 

אבל גם במכונית שלי (מרצדס 240E 99) יש גם אפשרות לבחור בין S ל- W .

 

אשמח לדעת מה משמעות שתיהם.

תודה :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

SPORT ו WET במקרה של כביש רטוב.


מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה :)

 

 

עריכה :

עכשיו שמתי לב שהפוסט מ-2005.

סליחה, לא יודע איך הגעתי לפה. :-\

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...