Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש בבעלותי את הרכב משהו כמו חודש כבר

שנת 2001,ושמתי לב למשהו ליד המוט הילוכים

ישנה האות s וגם בלוח השעונים נמצאת תאורה שמאירה ברגע

שהכפותר נלחץ.

 

והשאלה היא מה משמעות המילה s ברכבים אוטומטים?

 

 

בברכה,

יניב

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

אינני מכיר את הספיציפי הזה , אך יכול שמדובר ב 2 מקרים

האחד,

 

"Sport" יענו :)

 

מושך הילוכים מעט יותר

 

השני,

 

SNOW , מצב "שלג" ,שאינני זוכר מה יש בו :)

פורסם

תיבת AL4.

האות S היא כאמור עבור Sport. למצב "שלג" (שכידוע יש הרבה בארץ, במיוחד כעת) יש כפתור עם סימון של פתית שלג. משהו כמו *.

 

***בוצע עריכת צבע פונט - אנחנו לא אמורים לאמץ את העיינים לקרוא פונטים בצבע בהיר - הנהלת הפורום****

פורסם

בל אופן להשכלה.

 

מצב snow גורם לתיבה להתחיל בהילוך גבוה שני או שלישי כדי למנוע החלקה.

מצב sport פשוט גורם לתיבה למשוך יותר-פונקציה דיי מעצבנת.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

שלום,

תודה על התשובה.

אך מהתרומה בכך שבמצב הזה הוא מושך

יותר את ההילוכים?

 

 

 

בברכה,

יניב

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

ברוב מנועי הבנזין שיא המומנט וההספק נמצאים בטורים הגבוהים קרי 4,000 - 7,000 סל"ד.

במצב רגיל התיבה מנסה לחסוך בדלק ולהימנע מלהגיע לטורים גבוהים, כך היא מתוכנתת להעביר הילוכים ב 3,500 - 3,000 סל"ד. במצב ספורט התיבה מתוכנתת למשוך הילוכים ע"מ להגיע לקצה הכוח שהמנוע יכול להוציא ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר (שיא ההספק).

 

זה בגדול מה שעושה מצב ספורט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ברוב מנועי הבנזין שיא המומנט וההספק נמצאים בטורים הגבוהים קרי 4,000 - 7,000 סל"ד.

במצב רגיל התיבה מנסה לחסוך בדלק ולהימנע מלהגיע לטורים גבוהים, כך היא מתוכנתת להעביר הילוכים ב 3,500 - 3,000 סל"ד. במצב ספורט התיבה מתוכנתת למשוך הילוכים ע"מ להגיע לקצה הכוח שהמנוע יכול להוציא ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר (שיא ההספק).

 

זה בגדול מה שעושה מצב ספורט.

 

איתמר.

תכלייס בשביל להאיץ לא צריך ספורט ולא נעליים.

צריך פשוט להדביק דוושא לריצפה וזהו!

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

מה? אין הקשחת מתלים ורגישות הגה? P:


אם אני לא טועה במכוניות של סיטרואן יש הקשחת מתלים בגלל מערכת האקטיבה

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
סתם שאלה שמעניינת אותי(התעלקות על השרשור)

למה משמש הכונס אוויר הקטן שיש על המכסה מנוע של 206?

כונס אויר כשמו כן הוא.

 

מזרים אויר נוסף לתא המנוע מעבר לכניסה מצינוא האויר שלפני המסנן אויר

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
ברוב מנועי הבנזין שיא המומנט וההספק נמצאים בטורים הגבוהים קרי 4,000 - 7,000 סל"ד.

במצב רגיל התיבה מנסה לחסוך בדלק ולהימנע מלהגיע לטורים גבוהים, כך היא מתוכנתת להעביר הילוכים ב 3,500 - 3,000 סל"ד. במצב ספורט התיבה מתוכנתת למשוך הילוכים ע"מ להגיע לקצה הכוח שהמנוע יכול להוציא ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר (שיא ההספק).

 

זה בגדול מה שעושה מצב ספורט.

 

איתמר.

אז מה זה אומר על האלמרה של אבא שמושכת בלי שום ספורט (כי אין :smile: ) עד ל4-4.5 אלף סל"ד?

(:twisted:כנראה יש סיבה ש0-100 במנוע 1.6 עם 99 כ"ס לוקח רק 11 שניות:twisted:)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

נצל"ש

סליחה מראש לפותח השרשור.

 

אבל גם במכונית שלי (מרצדס 240E 99) יש גם אפשרות לבחור בין S ל- W .

 

אשמח לדעת מה משמעות שתיהם.

תודה :)

פורסם

SPORT ו WET במקרה של כביש רטוב.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...