Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[ייעוץ] C3 או 206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

חברה שלי מתעתדת להחליף את הבלאנו ( :roll: ) שלה ברכב חדש, ברוך השם.

התקציב עומד על כמקסימום 120K.

ההתלבטות היא בין C3 ל 206 (שניהן 1600 סמ"ק). צריך רכב קטן מפאת בעיות החניה בתל אביב.

ידני או אוטומט (לא משנה לה, אבל אני מעדיף ידני).

ישנה אפשרות גם לפוקוס הצ'בק אבל זה קצת מעבר לתקציב והיא יכולה להוות שיקול רק אם היא עדיפה מהשתיים הנ"ל.

 

העדפות: בטיחות, נוחות והנאה.

האם יש מישהו שנהג על שתיהן ויכול לחוות דעה?

 

תודה

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני נהגתי על שניהם אבל ב1.4 לא ב1.6.

ב1.4 הC3 טובה יותר.

ד"א גם במבחני דרכים הC3 עדיפה, מלבד עדינות יתר בתא הנוסעים זה הכל.

פורסם

תודה.

אין עוד מישהו שנהג בשתיים הללו?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הC3 טובה משמעותית מה206 בהכל חוץ מההגה. למי שמחפש הנאה מנהיגה ה206 עדיפה משמעותית, לכל השאר (וכנראה גם לחברה שלך) הC3 עדיפה. תא הנוסעים נראה ה-ר-ב-ה יותר טוב, המקום לראש עדיף, התחושה בתא הנוסעים פשוט עולם אחר לגמרי. אחרי שתעבור מ206 לC3 (או להפך) תרגיש בהבדל מיידית. כמו כן הC3 מאובזרת יותר (אולי בחדשות זה שונה) אבל ב2003 למשל הC3 הגיעה עם בקרת אקלים, רדיו דיסק נשלט מההגה וב206 זה לא היה. הרכב נוח, ונעים לנסיעה.

 

הניסיון שלי הוא עם C3 1.4 ידנית של חברה שלי, (שאחרי שהיא ראתה את הפנים של הC3 לא רצתה יותר 206).

 

לסיכום - מבין 2 אלו, למי שההגה לא משנה לו, הC3 היא הבחירה הטובה יותר. (ה206 גם צריכה להתחלף בקרוב)

 

גיא

פורסם

לגבי האיבזור, מה שאמרת עדיין בתוקף, גיא. תודה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אגב מה שאמרתי מתייחס לגרסה הפחות מאובזרת של הC3, פנסי ערפל, בקרת אקלים, רדיו דיסק נשלט מההגה. מה שהופך אותה למאובזרת יותר מהגרסה המאובזרת של ה206.

 

לגירסה המאובזרת של הC3 יש חיישני רוורס, ג'אנט 15 (מול טאסות 14 בפשוטה) משענת יד בין המושבים הקדמיים. יש אופציה לגג שמש גדול למדי (בשני הדגמים) , אם המחיר שלו לא אסטרוני, הייתי לוקח אותו.

 

גיא

פורסם

היא עולה 116000 לפי רוני א. אכן עם ג'אנט 15.

חיישני רוורס זה מעולה לתל אביב! :) אני מוכן להתפשר על ההגה (מבחינתי) ובלבד שיהיו לה חיישני רוורס.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אגב,

מישהו הציע לי פולו או פביה.

דיברתי על זה עם חברה שלי, היא לא היתה מוכנה לשמוע על הפולו ובתגובה לפביה היא השמיעה כל מני חירחורים מוזרים.

 

לפחות בחרתי חברה שמתאימה לי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מה עם יאריס חדשה? החברה שלך מודעת לזה שתוך שלוש שנים היא תפסיד חצי מערך הרכב?

 

היא מודעת לזה שהיפניות הרבה יותר קלות לאחזקה,נגישות מבחינת החלפת חלקים, אמינות מופלגת וכו וכו...האם כל זה לא מעניין אותה?

 

אם התשובה היא לא אז בכל זאת הייתי הולך על ה C3.

פורסם

אמינם,

היא רוצה 1600, מה לעשות.

התא מטען של היאריס קטן ב יותר מ-30% משל ה C3. האיבזור של היאריס לא מתקרב בכלל ל C3. למרות שהיאריס יותר זולה.

 

אם אדם מטפל יפה בצרפתיה, אין סיבה שהיא לא תהיה אמינה. הרכב יהיה ברשותה לא יותר מ-5 שנים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מצטער גבר, פשוט אני דיי משוחד, מכיוון שאני עבדתי במוסך וראיתי כמה צרפתיות באו וכמה יפניות באו , כל תקלה בצרפתיה ברגי כוכב שעות להילחם עם דברים שאתה לא מבין בכלל איך תכננו אותם, זה נכון שהאבזור והנוחות, אבל זה בא הכל על חשבון האמינות.

לילה טוב.

פורסם
אמינם,

היא רוצה 1600, מה לעשות.

ניסיתי לשאול אותה למה היא מקשרת בין נפח מנוע לביצועים בצורה ישירה ללא התחשבות בפרמטרים רבים אחרים שלהם השפעה מכרעת על ביצועי העולם האמיתי?

:idea:
פורסם

היא בטח שלא מקשרת בין נפח מנוע לבין ביצועים.

1600 זה נפח הרכב המוסכם, גם מעבר לשליטתה (או שליטתי).

אל תשכח ש ב C3, מנוע 1600 הוא 16 שסתומים לעומת 8 ב 1400, כנ"ל בפיג'ו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם כל הכבוד ליאריס, הC3 מבחינת פנים היא עולם אחר לגמרי. גם מבחינת איבזור.

 

היאריס תהיה אמינה יותר לאורך זמן, ותשמור יותר על מחיר. בC3 חברה שלו תהנה הרבה יותר. אם יש את התקציב, זה עדיף. אולי שווה לשקול לקנות משומשת בת שנה - שנתיים בשביל לקזז מעט.

 

לגבי הבעיות תחזוקה, מכיוון שהם לא מטפלים בבית, אלא במוסך, זה פחות קריטי. בנוסף מוצמדת לרכב אחריות של שנתיים, עם אופציה לרכוש שנתיים נוספות ב1300 שקל. (אם כי חלקיות, אבל עדיין יש כיסוי ללא מעט דברים).

 

גיא.

פורסם

C3 הרבה יותר מאתגרת, יפיפיה ומיוחדת מאשר 206 הותיקה!:?

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...