Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי אני רואה שכולכם התבלבלתם.. מצטער טעות שלי!

אני מתכוון לדור הקודם!

ואמרתי שהצורה ספורטיבית... אני לא יודע אם הרכב עצמו ספורטיבי, כי אף פעם לא נהגתי עליו.

בגלל זה ביקשתי את חוות הדעת שלכם!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
או קיי אני רואה שכולכם התבלבלתם.. מצטער טעות שלי!

אני מתכוון לדור הקודם!

ואמרתי שהצורה ספורטיבית... אני לא יודע אם הרכב עצמו ספורטיבי, כי אף פעם לא נהגתי עליו.

בגלל זה ביקשתי את חוות הדעת שלכם!

יש לך אלטרנטיבות הרבה יותר טובות.

תעשה חושבים עם עצמך אם זה באמת מה שאתה רוצה כי מציאה גדולה או מכונית מדהימה או ספורטיבית היא לא. היא לנטרה עם מנוע 2.0 ליטר (130כ"ס בערך) בעטיפה שונה.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

הוא שואל איזה אלטרנטיבות, אם אתם אומרים יש אלטרנטיבות תביאו כמה.

 

יונדאי קופה אחלה אוטו מבחוץ, מבחינת ניהוג לא נהגתי על הרכב.

יש את המאזדה MX3 צורה מאוד יפה גם כן קרבית, יש מגאן קופה.

פורסם
הוא שואל איזה אלטרנטיבות, אם אתם אומרים יש אלטרנטיבות תביאו כמה.

 

יונדאי קופה אחלה אוטו מבחוץ, מבחינת ניהוג לא נהגתי על הרכב.

יש את המאזדה MX3 צורה מאוד יפה גם כן קרבית, יש מגאן קופה.

אלפא 145/146 2.0

אופל אסטרה GSI

ב.מ.וו 318/320 93-94-95

פיג'ו 306GTI

ויש עוד הרבה

 

MX3 יפה? עניין של טעם. לדעתי אחת המכוניות היותר מכוערות שנעות על כבישי אצנו.

 

מגאן קופה גם יכולה להיות אופציה

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

זרקת רשימה של מכוניות שאפשר להשיג ממש בלי בעיה, STI05. :)

במיוחד ה GTI שאולי נשארו 15 בארץ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
זרקת רשימה של מכוניות שאפשר להשיג ממש בלי בעיה, STI05. :)

במיוחד ה GTI שאולי נשארו 15 בארץ.

GSI אני יכולל להשיג לך לפי משקל.

GTI יש 2 למכירה.

אלפא יש גם אחת.

מגאן יש בלי סוף.

מה עוד?:roll:

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

לא מדבר על המגאן.

איפה ראית GTI למכירה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
GSI אני יכולל להשיג לך לפי משקל.

GTI יש 2 למכירה.

אתה יכול לתת לי מספרים? או להפנות אותי לבעלים?

חוצמזה אין לי כל כ הרבה כסף התקציב שלי הוא 40 אלפיות אז משהו בתקציב הזה שיהיה תחליף טוב ליונדאי...

תודה.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

אם אתה רוצה יונדאי קופה למכירה 98 צבע שחור ידנית יפייפה ונדירה...צור איתי קשר ואני אתן לך את המספר של הבן אדם...

פורסם
אנא ציין לאיזה דור אתה מתכוון!

אם אתה מתכוון לדור החדש, אז יש לחבר שלי אחת כזו עם מנוע 2.7 סמ"ק טיפטרוניק ומי שאומר שהיא לא מכונית ספורט שיילך לחפש.

היא טיל בליסטי ומושכת עיניים כ"כ שכבר לחבר שלי נמאס להסתכל לצדדים כשהוא נוסע, הוא פשוט מסתכל קדימה ולא מזיז את הראש כי זה מביך אותו שכל העולם מסתכל...

זה בהחלט לא אוטו לביישנים...

אני לא יודע לגבי אחרים,אני תמיד מסתכל על האנשים בתוך הקופה רק...

לדעת כמה אנשים מכונית להשקיע רק בשביל פוזה בלבד בלי הרבה תוכן.יש כל כך הרבה מכוניות הרבה יותר טובות שאפשר לרכוש במחיר המופרך של יונדאי קופה 2.7 טיפטרוניק דגם:טיל בליסטי.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...