Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על בעיה אפשרית במיתלים של נקסיה שנת 96, נא לתת כותרת יותר עניינית להבא!


ShayPH
שימו לב! השרשור הזה בן 6888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובכן שלום לכם אנשים..

אממ אני קורא בפורום הזה די הרבה זמן למדתי מפה הרבה

יש לי כמה נושאים שאומר ואשמח אם אנשים יענו לי עליהם :)

 

אוקי אז ככה:

יש לי דייהו נקסיה 96.. אממ אוטו חמוד (כל מי שיגיד שלא בעיה יש לו עסק איתי:twisted: )

עכשיו אני רוצה לשפר אותו לנוחות ויופי המרבי... שוב אני חוזר יופי עניין של טעם

אז ככה.. יש לי שאלה בנוגע לקפיצים או בולמים אני לא יודע עדיין מזה

כאשר האוטו חונה טיפה בשיפוע ואני יוצא ממנו אני שם לב לרעש של חריקות

ובנוסף המתלים של האוטו לא נראים לי מי יודע מה כי כאשר מנדנדים את הרכב הוא מתנדנד בחופשיות רבה שמתי לב שזה אופייני למכוניות ישנות

שאלתי היא האם כאשר בולם\מתלה\ או קפיץ חורק סימן שסיים את חייו?

או שהוא חורק בגלל שינוי טמפרטורות.. שמתי לב לזה בלילות כאשר נוסעים הרכב מתחמם ואז במגע עם האוויר אולי? הוא מתקרר וחורק בתזוזה עד

שהוא מתקרר לגמרי?

 

בכל מקרה אשמח לשמוע תשובות

והינה כמה תמונות מצורפות :) שאמח לשמוע את תגובתם

ATAR2.jpg

ATAR32.jpg

ATAR.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חריקות זה לא תמיד אסון, לפעמים די בקצת גריז כדי לפתור את הבעיה.

 

הרם את הרכב לליפט, ובדוק היטב תפוחים וגומיות של משולשים וכו'.

אם יש קרע, תחליף. אם יבש ויש רק רעש - גרז קצת.

 

לעניין הבולמים - בדיקה פשוטה:

כאשר הרכב עומד על משטח ישר, עמוד ליד כל פינה של הרכב בתורה, לחץ בידך על הרכב עם כל כובד משקלך ושחרר במהירות. אם הרכב עולה ויורד פעם פעמים ואז נעצר - הבולם באותה פינה תקין. אם הרכב ממשיך לעלות ולרדת כמו שיכור - הבולם עשה את שלו ויש להחליפו.

שים לב - בולמים (כמו בלמים) מחליפים תמיד בזוגות.

 

בהצלחה

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי -

 

אבקשך לתת כותרת יותר עניינית להבא, דגם הרכב שלך עוזר אבל לא אם זה כל מה שמצויין בכותרת... אנחנו רוצים לדעת במה מדובר לפני שאנחנו פותחים את השרשור ועם כותרת כמו זו שנתת אי אפשר לדעת אם אתה שואל על בעיה בראדיאטור, צביעה של הטאסות או נורת בלם שלא עובדת.

 

להבא - תיאור מפורט כמה שיותר בכותרת שכולל גם את דגם הרכב והשנה, תודה!

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה נידנודים?ואם הבן-אדם שוקל 40קג?

חברה,מספיק עם ההמלצות לעבודה ערבית.

תעלה על ג"ק כל צד,השחל ידך דרך הקפיץ ובדוק עם יש נזילות שמן מהבולם.

תרים את הגומי שמחסה את המוט של הבולם וגע בשייבה שדרכה נא המוט,אם הוצאת אצבע עם טיפות שמן אז סימן שהבולם הולך לסיים את חייו.

והחריקות שאתה שומע יכולות לנבוע מההמברקס שלא נעול עד הסוף,או כמו שאמר קודמי משלל הגומיות והבוקסות שמחזיקות משולשים,תפוחים וכו..

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...