Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין בנושא הזה הרבה....

אבל ברשותי 7000 ש"ח ואני רוצה לשפר את בביצועים של האוטו שלי...(יונדאי גאטס)

אז השאלה שלי היא כזו:

מה אני יכול לקנות שיעזור לאוטו שלי ליסוע יותר מהר ושהיה לו יותר כוח...

אמרו לי לקנות פילטר אויר פתוח, צ'יפ למנוע אגזוז לחץ ועוד כמה דברים ....

אז מה אתם מציעים לי לעשות?

תודה!!!

> [color=#000000]

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לימכור את האוטו וליקנות משהו אנושי יותר.

מה זה בדיחה?יונדאי גטס?תמכור תאוטו ותביא כל אוטו ספורט אחר בתקציב שמכרת!!

אפשר לחשוב...

מה, כל מי שמשפר את המכונית שלו כאן בפורום המכונית שלו ספורטיבית????

תעשו לי טובה.

איזה תגובות מיותרות.

פורסם
מה זה בדיחה?יונדאי גטס?תמכור תאוטו ותביא כל אוטו ספורט אחר בתקציב שמכרת!!

אל תלחץ מהתגובות.

תנסה לבדוק איזה אוטו בתקציב דומה של היונדאי הינו ספורטיבי מלכחתחילה ואז תשדרג.

בהצלחה .

א.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

פילטר אגזוז וצ'יפ יוספו לך אולי 3.5 כ"ס ששתים מהם ימותו אחרי שבוע.

מי שאמר לך לשים את הדברים האלה אני מאמין שזה איזה ילד עם אקסאסאיי שמתלהב שיש לו את זה וחש שהאוטו שלו עכשיו אימפרזה.

 

הדברים האלה משפיעים רק במנועים גדולים שבאמת צריכים את זה ולא איזה מנועים 1400 סמ"ק

 

עם 7 אלף אפשר לשפר כל אוטו השאלה אם משתלם. אישית לא ההיתי ממליץ לשפר את האוטו הזה כי הוא א אוטו שבנוי לשיפורים: אין לו ברקסיםיציבות וכ'ו.

ממליץ למכות את האוטו להוסיף את השבע שיש לך לשיפורים ולקנות אוטו יותר חזק.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

למה להרוס את הסיכוי שלך למכור את הרכב בעתיד ? מי יקנה את הרכב שלך עם חומוס צ'יפס סלט ?

 

הייה הגיוני.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני בטוח שאתה בן 17 או 16 שרוצה לשפר את האוטו...לא נוראה זה יעבור זה לא כואב.....

 

אני בעד למכור את האוטו וליקנות משהוא אחר.....

פורסם

לשפר יונדאי גאטס?

זה כמו בדיחה..

זה אוטו שצריך לישאר כמו שהוא יצא מהמפעל..

אין מה לשפר באוטו

הוא יראה מצחיק.

רכוש אוטו בעל פוטנציאל לשיפורים.. היונדאי הספציפית שיש לך אינה ממש מתאימה

הרבה יונדאות דווקא מתאימות, שאפשר לשפר, אבל הגאטס.... לא חושב.

 

בברכה, לירן.

פורסם

עשה אותו יפה וזהו.

לדוגמא :

Australien%20118.jpg

Australien%20121.jpg

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
חומוס צ'יפס סלט
למדת מהר, אהה?! :lol: :lol: :lol:

 

לפותח השרשור - בפעם הבאה נא לטרוח מעט יותר בכתיבת הכותרת, אני עורך אותה כרגע אבל להבא אבקש לראות את דגם הרכב בכותרת לכל הפחות, לא צריך לגרום למשתמשים לנחש במה מדובר.

 

מוטי, שרושם בזאת את הזכויות שלו על החומוס הצ'יפ והסלט באופן רישמי!

פורסם

ללא קשר ישיר לבקשת השיפור, הנה משהו מדברי חנניה רייכמן ז"ל על שטויות של צעירים ועל כך שהן לא כה גרועות:

 

זה אשר נמנע ביוהר

משטויות של גיל הנוער,

אין ספק שיעשן,

כאשר יהיה זקן.

 

(היות ואין כאן, או כך נדמה לי לפחות, מנגנון ניקוד - יעשן היא המלה במקום יעשה אותן)

 

יוסי


×
×
  • תוכן חדש...