Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הורשעתי בעבירת תעבורה שכוללת זימון לדין מעל שנתיים מביצוע העבירה, בגזר דין נרשמו לי גם 10 נקודות, האם הנקודות לא אמורות להתבטל מאחר שעברו שנתיים מהביצוע או שהספירה מתחילה מיום ההרשעה?

פורסם

 נקודות תקפות מיום ביצוע העבירה. אם לא צברת נקודות נוספות בתקופה זו, ועברו שנתיים מעבירה זו, תוקפן של 10 נקודות פג.

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 20 שעות, fatboy1340 כתב:

 נקודות תקפות מיום ביצוע העבירה. אם לא צברת נקודות נוספות בתקופה זו, ועברו שנתיים מעבירה זו, תוקפן של 10 נקודות פג.

משהו פה לא הגיוני. אם הנהג מורשע שנתיים אחרי יום ביצוע העבירה אז למעשה הוא לא מקבל נקודות בכלל, כי עד שהוא מורשע הנקודות לא נרשמות ואחרי שנתיים הן נמחקות.

פורסם
לפני 7 דקות, 2pac כתב:

משהו פה לא הגיוני. אם הנהג מורשע שנתיים אחרי יום ביצוע העבירה אז למעשה הוא לא מקבל נקודות בכלל, כי עד שהוא מורשע הנקודות לא נרשמות ואחרי שנתיים הן נמחקות.

רוב הדוחות משולמים ואז הנקודות חלות מיד.

זו אכן אחת המעלות של לבקש להישפט, יש כאלה שעושים זאת כשיטה. החיסרון הוא שהשופט יכול להחמיר את העונש.

המקרה של פות"ש הוא אכן חריג, כי השופט נתן נקודות שלמעשה לא שוות כלום (בהנחה שהתשובה של fatboy נכונה ואין איזו החרגה חוקית למצב כזה), כיון שהם ניתנו על עבירה "ישנה" (אם כי יתכן שהשופט עשה זאת מאחורי מסך בערות בלי לבדוק מה היה לו לפני זה, תיאורטית זה היה יכול "להעיר" לו נקודות ישנות אילו היו לו כאלה).

פורסם
לפני 51 דקות, אלעדית כתב:

רוב הדוחות משולמים ואז הנקודות חלות מיד.

זו אכן אחת המעלות של לבקש להישפט, יש כאלה שעושים זאת כשיטה. החיסרון הוא שהשופט יכול להחמיר את העונש.

המקרה של פות"ש הוא אכן חריג, כי השופט נתן נקודות שלמעשה לא שוות כלום (בהנחה שהתשובה של fatboy נכונה ואין איזו החרגה חוקית למצב כזה), כיון שהם ניתנו על עבירה "ישנה" (אם כי יתכן שהשופט עשה זאת מאחורי מסך בערות בלי לבדוק מה היה לו לפני זה, תיאורטית זה היה יכול "להעיר" לו נקודות ישנות אילו היו לו כאלה).

השופט לא נתן נקודות.. הורשעתי בעבירה וקבלתי פסילה, במשרד הרישוי אני רואה אחרי הגזר דין שנרשמו לי 10 נקודות מחמת ההרשעה. 

יכול להיות שברגע שאני מורשע בעבירה אוטמטי נרשמים לי נקודות לפי מה שמופיע בחוק..?

פורסם
לפני כשעה, אלעדית כתב:

רוב הדוחות משולמים ואז הנקודות חלות מיד.

זו אכן אחת המעלות של לבקש להישפט, יש כאלה שעושים זאת כשיטה. החיסרון הוא שהשופט יכול להחמיר את העונש.

המקרה של פות"ש הוא אכן חריג, כי השופט נתן נקודות שלמעשה לא שוות כלום (בהנחה שהתשובה של fatboy נכונה ואין איזו החרגה חוקית למצב כזה), כיון שהם ניתנו על עבירה "ישנה" (אם כי יתכן שהשופט עשה זאת מאחורי מסך בערות בלי לבדוק מה היה לו לפני זה, תיאורטית זה היה יכול "להעיר" לו נקודות ישנות אילו היו לו כאלה).

עניין התשלום/ הרשעה לא רלוונטי כאן כלל. הנקודות רלוונטיות לביצוע אמצעי תיקון/ פסילת רשיון נהיגה. נכון להיום ( עד נובמבר כנראה), הנקודות מתחילות להיות בתוקף מיום ביצוע העבירה. אם נצברות נקודות נוספות , אז מתחילים החישובים, כמה נקודות יש סהכ בנקודת זמן מסויימת, מתי בוצעו העבירות. אם במשפט הנהג יוצא זכאי, אז הנקודות מתבטלות, ואז מבוצע חישוב חדש. ללא נקודות הללו.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 4 שעות, אלעדית כתב:

זו אכן אחת המעלות של לבקש להישפט, יש כאלה שעושים זאת כשיטה

זו פירצה שנסגרה מזמן.

פעם היה שווה לבקש להשפט ועד להרשעה הנקודות כבר לא בתוקף.

ביצעו תיקון כך שאם צברת נקודות נוספות בנתיים, אז הן ״יעירו״ את הנקודות מההרשעה במשפט והן יהיו תקופות לחישובים של אמצעי תיקון ופסילות כאילו היו שם מאז ומעולם.

פורסם
לפני 6 שעות, fatboy1340 כתב:

איך הגעת למסקנה הזו??? הנקודות תקפות מיום ביצוע העבירה. 

הגעתי למסקנה הזו כי בישראל קבלת דו"ח זה עדיין לא הרשעה, אז איך הנקודות יכולות להזקף מאותו יום? אם זה ככה אז יכול להיות מצב שאדם קיבל דו"ח והגיע ל-36 נקודות אז הוא מקבל מיד פסילת רישיון ממשרד התחבורה ל-3 חודשים. אח"כ הוא מערער ובביהמ"ש הוא יוצא זכאי- אפשר להחזיר את הגלגל אחורה? מי יפצה אותו על הפסילה?

פורסם

אתה מערבב מושגים.

הנקודות נרשמות לחובת הנהג רק אחרי שהדוח חלוט או הורשע במשפט.

ספירת הנקודות היא מתאריך ביצוע העבירה.

אלה שני דברים שונים.

 

 

הדברים עובדים כך:

אדם מקבל דוח, מבקש להשפט, כל עוד אין הרשעה, הנקודות לא נרשמות לו כלל.

לאחר הרשעה סופית הם נרשמות לרעתו, והתקופה לגביה הן "תקפות" היא מיום העבירה.

אם הוא לא עבר שום עבירה בתקופה הזו, אז אין להן משמעות, הן כבר לא רלוונטיות.

אם הוא עבר עבירה נוספת, אז מרגע שהורשע, גם אם עברו יותר משנתיים, הנקודות האלה "יתעוררו" לחיים וילקחו בחשבון לחישוב סך הנקודות שהיו לו באותה תקופת צבירה, ויתכן שהוא יקבל זימון לאמצעי תיקון בגלל שעבר את הרף.

אם הוא יבקש לערער, אז הכל יוקפא. הרישום הוא אחרי הרשעה סופית, יש פרק זמן מוגבל להגשת ערעור.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מוסיף לתשובה של BE ROO -> אם היו לאדם נקודות קודמות בתוקף בזמן קבלת הדוח, אז לאחר תשלום הדוח / הרשעה במשפט (קרי, הדוח חלוט)  אז מבצעים "חישוב מחדש" ויתכן שתהיה דרישה לביצוע אמצעי תיקון ו/או הארכת תוקף הנקודות.

אותו דבר, אם הצטברו נקודות נוספות במהלך הזמן בו הנקודות היו בתוקף (אם יש מינימום של 22 נקודות, אז תוקפן  מוארך ל-4 שנים)

בתאריך 16.10.2025 בשעה 09:41, אלעדית כתב:

זו אכן אחת המעלות של לבקש להישפט, יש כאלה שעושים זאת כשיטה.

 

בתאריך 16.10.2025 בשעה 14:27, Be roo כתב:

זו פירצה שנסגרה מזמן.

פעם היה שווה לבקש להשפט ועד להרשעה הנקודות כבר לא בתוקף.

בעבר תוקף הנקודות היה מחושב מיום ההרשעה.

לכן, מי שקיבל דוח והיו לו יחסית הרבה נקודות, היה מבקש להישפט.  בנוסף, היה מנסה למרוח את המשפט כמה שיותר זמן, 

המטרה שלו - לסיים את המשפט (עם הרשעה) לאחר שתוקף הנקודות הקודמות פג כדי שלא ידרש לבצע אמצעי תיקון ו/או ענישה מנהלתית (של משרד הרישוי) -< וזאת היתה הפירצה שנסגרה

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

תיקון הפירצה בוצע בשנת 2011.ואכן לפני כן זו הייתה המלצתי לגבי בעלי נקודות או  לנהג חדש. 

 

דו"ח לתשלום - לא שולם תוך 90יום הופך לחלוט והנקודות נרשמות

 

דו"ח לתשלום שביקשו להישפט עליו  יידחה הרישום עד למתן גזר הדין ואז יירשמו בתוקף מיום ביצוע העבירה ואז ייערך חישוב עם  נקודות אחרות שהצטברו לפני או אחרי הרישום של הנקודות שאנו דנים בהם כעת.

 

השופט לא פוסק על נקודות. גזר הדין עובר למשרד הרישוי שמבצע את הרישום..

 

דו"ח למשפט הנקודות יירשמו כמו דו"ח לתשלום שביקשו להישפט עליו.

 

ערערת על גזר הדין הרישום ימתין עד לקבלת תוצאות הערעור..

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...