שלום לכולם
קיבלתי זימון לדין + 10 נקודות, על עקיפה בדרך לא פנויה, העבירה תועדה ע"י שומרי הדרך.
בסרטון רואים משאית שאותה עקפתי והיא תיעדה את העבירה, שנוסעת מאוד לאט וכמה וכמה רכבים עוקפים אותה. כשאני עקפתי הגיע ממול רכב שעל פניו נראה שהוא היה צריך להאט קצת, אחריי עוד הספיק רכב נוסף לבצע עקיפה לפני שהרכב ממול חלף.
האם יש לי סיכוי להתמודד עם זה לבד מול בית משפט..?
זה הגב הדוח הראשון שאני מקבל בכל 8 שנות הנהיגה שלי.
אשמח אם יש מישהו שיוכל להאיר את עיני בענין איך מתמודדים אם זה.
תודה