Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות תערוכת ESSEN העומדת בפתח, סדנאות הרכב הגרמניות מתחילות להתפרע...(וגם עוד מספר דגמים ללא קשר לתערוכה).

 

Callaway C16

http://www.babez.de/callaway/callaway-c16.php

 

 

VW Tiguan Concept

http://www.babez.de/vw/vw-tiguan-concept.php

 

 

TechArt Cabriolet Carerra 4S

http://www.babez.de/techart/techart-cabriolet-carerra-4s.php

 

 

TechArt MAGNUM Cayenne Turbo

http://www.babez.de/techart/techart-magnum-cayenne-turbo.php

 

 

TechArt Porsche Boxster

http://www.babez.de/techart/techart-porsche-boxter.php

 

 

TechArt Widebody Cayman S

http://www.babez.de/techart/techart-widebody-cayman-s.php

 

 

Nissan Altima Coupe

http://www.babez.de/nissan/nissan-altima-coupe.php

 

 

Schubert TT Novum

http://www.babez.de/schubert/schubert-tt-novum.php

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל מי שיש סוברו פרודרייב ורוצה לשדרג.

 

יש עכשיו אסטון מרטין פרודרייב.

prodrive_vantage.jpg

משופרת ל 425 כ"ס

http://www.autoblog.com/2006/12/01/prodrive-performance-parts-for-the-aston-martin-v8-vantage/

 

יש גם טלפון של למבו

lamborghini_mobile-(450-x-300).jpg

מעניין איך הוא נפתח.

 

תמונות חדשות של אודי A5

tm_4-dec1-audi-a5.jpg

http://www.leftlanenews.com/2006/12/01/audi-a5-spotted-with-less-disguise/

אייל

פורסם

תמונות (ככל הנראה) אחרונות של הX1. בסוף כן עם 4 דלתות ולא 2 כמו שפורסם בהתחלה.

 

איזה חלום! מחיר - פחות מ30K יורו.

ca993ec8e6304c29db0072394b225175_1.jpg

d62bdf9ba185d1b0a6a31483a5ea4b5a_1.jpg

Passt scho...

פורסם

אייל, בקשר לפלאפון - מדובר על מכשיר נוקיה מדגם 8800, שיצא גם בגרסא מוגבלת של ASTON MARTIN.

זה נחשב לאחד המכשירים היותר יוקרתיים שנוקיה ייצרו אי פעם והמחירים שלו אבסורדיים.

(כ1000 דולר בארה"ב, כאשר צריך לקחת בחשבון שפלאפונים חדשים ומאוד מתקדמים עולים של 600-700 דולר!)

 

הוא מיוצר מחומרים מיוחד ובעל לוק מדהים.. ונפתח כאשר המכסה של ה"מקלדת" של הפלאפון מתגלץ' למטה (כמו חצי-סליידר שכזה).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אייל, בקשר לפלאפון - מדובר על מכשיר נוקיה מדגם 8800, שיצא גם בגרסא מוגבלת של ASTON MARTIN.

זה נחשב לאחד המכשירים היותר יוקרתיים שנוקיה ייצרו אי פעם והמחירים שלו אבסורדיים.

(כ1000 דולר בארה"ב, כאשר צריך לקחת בחשבון שפלאפונים חדשים ומאוד מתקדמים עולים של 600-700 דולר!)

 

הוא מיוצר מחומרים מיוחד ובעל לוק מדהים.. ונפתח כאשר המכסה של ה"מקלדת" של הפלאפון מתגלץ' למטה (כמו חצי-סליידר שכזה).

הנוקיה הנ"ל עשוי ממגנזיום, ובעל מסך קריסטל (!) נגד סריטות.

מבולבלים? גם אנחנו.


×
×
  • תוכן חדש...