Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר החלפת מכטרוניק בפולקסווגן פולו GTI 2.0 2019 DSG6 DQ 250


Shakedgti

פוסטים מומלצים

לפני 4 דקות, Hggxx כתב:

היי. לא כתבת מה יש לגיר מה קרה לו האוטו הפסיק לנסוע בכלל?

הילוכים עוברים בדילי

החלקות בכל ההילוכים הזוגיים 

הילוך שלישי לא עובר באוטומט לארבע אלה אם כן אני מעביר אותו בידני

לפעמים רעש של ברזלים (מניח שזה מזלג) 

אם הייתי על אוטומט והייתי בולם הוא היה נותן לי בעיטה בהורדה להילוך שני 

בכללי הגיר היה מתפקד 30 אחוז והיה פשוט זוועה 

 

בהתחלה חשבתי זה מהתוכנה 

נסעתי לנתי מפיט סטופ החלפנו לגיר פעמים תוכנה ועדיין הייתה תבעיה עד שהוא הוריד לי את התוכנה מהגיר וזה עדיין עשה אותו דבר

ה vcds רשם low tolerance clatch 2

 

קיצר סיוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, Shakedgti כתב:

החלפנו לגיר פעמים תוכנה ועדיין הייתה בעיה עד שהוא הוריד לי את התוכנה מהגיר

זה קורה עם לא מעט תוכנות . העניין עם pcp הוא שקשה מאוד לבצע התאמות ונדרשת יד מומחה על מנת שהעסק יעבוד נקי.
ככל שאני מכיר , לא נתקלתי הפורומים זרים במידע על pcp. אבל כן יש הרבה מאד על tvs למשל, בדגש על הגירים של vag. 

 

רק אומר. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, zaf כתב:

זה קורה עם לא מעט תוכנות . העניין עם pcp הוא שקשה מאוד לבצע התאמות ונדרשת יד מומחה על מנת שהעסק יעבוד נקי.
ככל שאני מכיר , לא נתקלתי הפורומים זרים במידע על pcp. אבל כן יש הרבה מאד על tvs למשל, בדגש על הגירים של vag. 

 

רק אומר. 

לגבי ההתאמות כן שמעתי כבר את המשפט הזה ולצערי זה קרה אחרי שעשיתי ולא לפני 

 

כנראה אשים תוכנה לגיר של tvs והשאר עם ה pcp בנתיים למנוע עד שאהיה לי סכום נזיל להחליף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.12.2024 בשעה 18:09, zaf כתב:

קודם כל, הרכב לא טופל נכון. ב 60 אלף מחליפים שמן גיר בוודאי ברכבי ה gti .

מוסך שאומר שלא צריך, ככל הנראה לא מכיר רכבי vag לעומק. אני מתקשה להאמין שמוסך כדוגמת רון/גרישה/גיא/אופיר או טי גי׳ יאמרו בכלל דבר כזה. 

לכן אני. מניח שהרכב לא טופל ברשת היבואן או במתמחים הידועים ולכן מצבו כפי שהוא. 

 

הסיבה שלא מחליפים אצל מוסך יבואן היא שרוב היצרנים טוענים שהשמן בתיבות ההילוכים הוא "lifetime" - לכל החיים. מה שהם לא מספרים לך, זה שהיצרן רואה lifetime כזמן שבן אדם מחזיק רכב חדש, שהוא, בדרך כלל, כמה שנים כמו 4 או 5.

ספציפית אצל צ׳מפיון, זו שאלה מעולה, ואם זה אכן המצב - זה עצוב ומביך מאוד.

 

לפני 13 שעות, zaf כתב:

זה קורה עם לא מעט תוכנות . העניין עם pcp הוא שקשה מאוד לבצע התאמות ונדרשת יד מומחה על מנת שהעסק יעבוד נקי.
ככל שאני מכיר , לא נתקלתי הפורומים זרים במידע על pcp. אבל כן יש הרבה מאד על tvs למשל, בדגש על הגירים של vag. 

 

אין מידע בפורומים זרים על PCP משום שזה מוצר ישראלי ש״פותח״ על ידי ״המומחים״ בסככה בחולון. מה שהם עשו זה פשוט לקחת את הכל המספרים לקצה, ושמעתי לא פעם על מקרים מאוד לא טובים. הסטדנרט של הצרכן הישראלי הוא מאוד נמוך,

והם יודעים רק להקשיב ולהאמין ללוקשים שמוכרים להם שהמצבים שהם חווים תקינים, לכן הסיכוי שתמצא פרסומים רעים הוא נמוך. אם אתה מחפש מומחה, לצערי שם אתה לא תמצא.

 

@Shakedgti מצטרף להמלצות החברים לחזור לתוכנה המקורית, גם אם זה יעלה 2,000 ש״ח. ה-Polo GTI נותנת תפוקה מצוינת, בשילוב משקל יחסית קל, אני לא רואה למה צריך לעשות לרכב הזה סטייג׳ 1.

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי. זה שלא החליפו שמן גיר זה לא אידיאלי אבל כנראה לא הסיבה. אם עוד אפשרי הייתי מנסה לבקש זמנית להוריד את התוכנה מהמנוע ולראות אם הבעיה ממשיכה (אצלי התוכנה שיבשה קצת את חלקות הגיר אבל לא ממש חזק). הגירים האלו לרוב דיי עמידים )אצלי על 3 מכוניות באזור ה 300k ורק באחד עבר החלפת סולוניאיד לקלאטץ (ב 500 ש"ח) באזור ה 240k לאחר טחינה במסלול(החליפו גם קלאצים מה שלא עזר). הבעיה שאין למצוא בארץ מישהו שבאמת מתעסק בגיר הזה ואו שמחליפים מכטרוניקס או גיר מפירוק. לאחרונה ראיתי מישהו שנקרא vag parts שמפרסם בפייסבוק על שיפוץ של גירים כאלו. הייתי מנסה לבדוק מה טיבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Hggxx כתב:

היי. זה שלא החליפו שמן גיר זה לא אידיאלי אבל כנראה לא הסיבה. אם עוד אפשרי הייתי מנסה לבקש זמנית להוריד את התוכנה מהמנוע ולראות אם הבעיה ממשיכה (אצלי התוכנה שיבשה קצת את חלקות הגיר אבל לא ממש חזק). הגירים האלו לרוב דיי עמידים )אצלי על 3 מכוניות באזור ה 300k ורק באחד עבר החלפת סולוניאיד לקלאטץ (ב 500 ש"ח) באזור ה 240k לאחר טחינה במסלול(החליפו גם קלאצים מה שלא עזר). הבעיה שאין למצוא בארץ מישהו שבאמת מתעסק בגיר הזה ואו שמחליפים מכטרוניקס או גיר מפירוק. לאחרונה ראיתי מישהו שנקרא vag parts שמפרסם בפייסבוק על שיפוץ של גירים כאלו. הייתי מנסה לבדוק מה טיבו

אציין שוב כי כנראה התפספס פה 

לפני ששמתי את הרכב בבמוסך נסעתי לנתי בפיט סטופ ושם הוא עשה עדכון תוכנה ועדיין היו בעיות

אחר כך צרב חדשה ועדיין היו 

ובפעם השלישי הוא הוריד את התוכנה מהגיר לגמרי והחזיר למקורי וזה עדיין היה אותו הדבר .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שנראה לי יש לך בעיה במכטרוניק עצמו ולא בתוכנה ,יש מצב שהגיר תקין הם החליפו את המוח של המכטרוניק אבל לא הצליח כי המעברים סתומים במכטרוניק עצמו זה מסביר למה יש לך דיליי בעברה ומכות .. 

שוב פעם תשמע סורי שאני אומר את זה ככה אבל זה חרא של גיר!  לא סתם יש מחסור של מוח גיר  זה בגלל שהם לא מוצלחים . אני חושב שתחליף את המחטרוניק עצמו או שינקו אותו כמה שהם יכולים 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, mr_ezra כתב:

לפי מה שנראה לי יש לך בעיה במכטרוניק עצמו ולא בתוכנה ,יש מצב שהגיר תקין הם החליפו את המוח של המכטרוניק אבל לא הצליח כי המעברים סתומים במכטרוניק עצמו זה מסביר למה יש לך דיליי בעברה ומכות .. 

שוב פעם תשמע סורי שאני אומר את זה ככה אבל זה חרא של גיר!  לא סתם יש מחסור של מוח גיר  זה בגלל שהם לא מוצלחים . אני חושב שתחליף את המחטרוניק עצמו או שינקו אותו כמה שהם יכולים 

 

האוטו במוסך בעודנו מדברים 

דחפו לו כבר מוח גיר חדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, mr_ezra כתב:

סורי שאני אומר את זה ככה אבל זה חרא של גיר! 

ה 250 זה גיר 6 הילוכים רטוב, הדגם המוצלח של הגיר הזה.

אתה מתייחס ככל הנראה ל 200 שזה היבש 7 הילוכים שאכן אוכל מצמדים ולא פעם, לפחות בדור הראשון שלו גם את המכטרוניק, אבל שוב מאותה הסיבה - שמן *חרא* שעד שעלו על זה שהוא מאכל את האטמים כשהרכב חם, לקח כמעט שנתיים אם לא 3 .

 

את ה 250 ״שברו״ כאן בעיקר המשפרים , מבלי להיכנס לסיבות המדויקות. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, zaf כתב:

ה 250 זה גיר 6 הילוכים רטוב, הדגם המוצלח של הגיר הזה.

אתה מתייחס ככל הנראה ל 200 שזה היבש 7 הילוכים שאכן אוכל מצמדים ולא פעם, לפחות בדור הראשון שלו גם את המכטרוניק, אבל שוב מאותה הסיבה - שמן *חרא* שעד שעלו על זה שהוא מאכל את האטמים כשהרכב חם, לקח כמעט שנתיים אם לא 3 .

 

את ה 250 ״שברו״ כאן בעיקר המשפרים , מבלי להיכנס לסיבות המדויקות. 

התוכנה בקושי עם 3000 קילומטר אז לא יודע אם המשפרים שברו כי לפני הרכב היה אצל מבוגר ואני שמתי את התוכנה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mr_ezra

@zaf

@yoni2sh

 

טוב הורידו את הגיר החליפו מוח 

מדדו קלאצים (70%) יש להם בערך

ומצאו שנשבר לי חלק קטן מצאתי תמונה ביוטיוב 

שכנראה הוא רצח לי את המוח

 

IMG_3484.png

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...