Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר החלפת מכטרוניק בפולקסווגן פולו GTI 2.0 2019 DSG6 DQ 250


Shakedgti

פוסטים מומלצים

לפני 21 דקות, yoni2sh כתב:

תעשה טובה , תחזור לסטוק , ישר אחרי השיפוץ ,  

 

תרשום את ה VIN  של הרכב

למה לחזור לסטוק ? 

ואחפש את ה וין אבל למה אתה צריך בדיוק ? 

אשלח לך אותו בפרטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 1 דקה, Shakedgti כתב:

למה לחזור לסטוק ?

בגלל שאם אתה הולך להשכיב המון כסף על הגיר והמוח, עדיף לחזור לסטוק לפחות לתקופה ראשונית, תעשה יישור קו למנוע, תראה שהכל פיקס ואז תעשה סקר שוק יותר טוב על תוכנה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, yoni2sh כתב:

בגלל שאם אתה הולך להשכיב המון כסף על הגיר והמוח, עדיף לחזור לסטוק לפחות לתקופה ראשונית, תעשה יישור קו למנוע, תראה שהכל פיקס ואז תעשה סקר שוק יותר טוב על תוכנה,

המנוע בלי עין הרע פיקס 

השתמשו בפלאש כל הטיפולים והחלפתי לו גם לשמן של אמסויל איכותי עם פילטרים מקוריים.

רק הגיר הוא הבעיה 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה יודע שהמנוע בלי עין הרע טפו טפו טפו פיקס ? עשית בורוסקופ לראות את מצב הבוכנות ? למה עשית פלאשינג ? אתה יודע שזה יכול לגרום לתוצאה הפוכה ועכשיו יתחילו נזילות שמן .

אתה יודע מה מצב הקומפרסיה בצילינדרים ? מה מצב הרינגים ? .

 

יש לך עוד דרך ארוכה כדי להבין עם מה אתה מתמודד (מבחינה מכאנית) 

 

שפץ את את הגיר , תחזור לסטוק ! תבדוק לעומק את מצב המנוע , ואז תמשיך לשחק

 

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, yoni2sh כתב:

איך אתה יודע שהמנוע בלי עין הרע טפו טפו טפו פיקס ? עשית בורוסקופ לראות את מצב הבוכנות ? למה עשית פלאשינג ? אתה יודע שזה יכול לגרום לתוצאה הפוכה ועכשיו יתחילו נזילות שמן .

אתה יודע מה מצב הקומפרסיה בצילינדרים ? מה מצב הרינגים ? .

 

יש לך עוד דרך ארוכה כדי להבין עם מה אתה מתמודד (מבחינה מכאנית) 

 

שפץ את את הגיר , תחזור לסטוק ! תבדוק לעומק את מצב המנוע , ואז תמשיך לשחק

 

 

קומפרסיה 100/100/98/98 

ולא עשיתי בורוסקופ אבל אני אעשה 

 

לגבי שאר הדברים שאמרת אני יכול להגיד לך מבדיקות כלליות לי כי הסתכלתי לתוך הבוכנה עצמה .

 

האוטו לא מעשן 

האוטו לא מאבד שמן 

האוטו לא נסע עם תוכנה יותר מדי 

התוכנה נעשתה ב 114 אלף והרכב על 117 

 

ולמה פלאש עושה תוצאה הפוכה ? הוא ממיס מתכות או שאתה מדבר על זה שהבוכנה רצה בלי שימון לכמה דקות וזה שורט את הקיר ואז רינגים הולכים?

 

ואתה אומר תחזור לסטוק כאילו יש לי סוויץ און אוף 

אין לי כסף נזיל אחרי המכה הזאת להוריד אותה מתי שבאלי ולהחזיר.

בלי קשר ארשום למוסך שיבדוק את מצב הבוכונות כשיחליפו פלאגים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Shakedgti כתב:

ולמה פלאש עושה תוצאה הפוכה ? הוא ממיס מתכות או שאתה מדבר על זה שהבוכנה רצה בלי שימון לכמה דקות וזה שורט את הקיר ואז רינגים הולכים?

פלאש ממיס את השמן הישן אשר עוזר לאטימה של המנוע, רינגים ,מעברים , אין היום צורך בפלאשינג למנועים מודרניים.

פלאש היה מקובל כאשר המנועים היו ישנים,השתמשו בשמנים מינרליים אשר צברו בוצה לאחר 5000K ולא היה פילטרים.

 

היום המנועים והשמנים המודרניים לא זקוקים לפלאש,ההפך זה יכול לגרום לתופעת לוואי לא ממולצת.

 

לפני 20 דקות, Shakedgti כתב:

אין לי כסף נזיל אחרי המכה הזאת להוריד אותה מתי שבאלי ולהחזיר.

בגלל שאין לך כסף נזיל , אני ממליץ לך לחזור לבחור שהתקין לך את התוכנה ולבקש ממנו לחזור לסטוק לתקופה מסויימת כדי לשפץ גיר ומוח , ולעבור על המנוע , ואז להתקין בחזרה , אם הבחור לג'יט הוא יסכים.

 

לפני 20 דקות, Shakedgti כתב:

בלי קשר ארשום למוסך שיבדוק את מצב הבוכונות כשיחליפו פלאגים

תקפיד על מצתים מקוריים לפי הספר ! לא תחליפי ולא מקבילי !  תבדוק את משאבת המים, רפידות, צלחות שהכל יהיה ברמה ,למשל רפידות טקסטאר

 

זה לא רק הכסף , זה גם החיים שלך

 

אני לא יודע אצל מי השארת את הרכב , אבל אני ממליץ בחום לקחת אותו לגרישה בחוף שמן , הוא יגיד לך בדיוק מה עובר על הרכב שלך (גיר,מנוע , אביזרים) 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, yoni2sh כתב:

פלאש ממיס את השמן הישן אשר עוזר לאטימה של המנוע, רינגים ,מעברים , אין היום צורך בפלאשינג למנועים מודרניים.

פלאש היה מקובל כאשר המנועים היו ישנים,השתמשו בשמנים מינרליים אשר צברו בוצה לאחר 5000K ולא היה פילטרים.

 

היום המנועים והשמנים המודרניים לא זקוקים לפלאש,ההפך זה יכול לגרום לתופעת לוואי לא ממולצת.

 

בגלל שאין לך כסף נזיל , אני ממליץ לך לחזור לבחור שהתקין לך את התוכנה ולבקש ממנו לחזור לסטוק לתקופה מסויימת כדי לשפץ גיר ומוח , ולעבור על המנוע , ואז להתקין בחזרה , אם הבחור לג'יט הוא יסכים.

 

תקפיד על מצתים מקוריים לפי הספר ! לא תחליפי ולא מקבילי !  תבדוק את משאבת המים, רפידות, צלחות שהכל יהיה ברמה ,למשל רפידות טקסטאר

 

זה לא רק הכסף , זה גם החיים שלך

אוקי לגביי הפלאש הבנתי את הנקודה 

 

אחרי שיסדרו את הגיר אני אגיד להם לדחוף בורוסקופ לבדוק כי הם מחליפים לי פלאגים על הדרך .

מצתים שמתי ngk לפי ה vin

משאבת מים הוחלפה ב 60 בלי קשר אמרתי להם שיסתכלו על כל האוטו ויעדכנו אותי .

 

לגבי צלחות ורפידות טוב שפתחת את הנושא אני צריך להחליף בקרוב אשמח באמת אם תשלח לי רפידות וצלחות טובות לרכב הזה .

וברור ברור אני לא מתכוון לחסוך על הרכב אני לא קניתי את הקכב בשביל לשבור אותו שנה 

ולהעיף. אחרי השיפוץ הזה והישור קו הגדול הזה הוא יעבור איתי דרך ארוכה מאוד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה מטפל כרגע במוסך שאינו מתמחה ברכב ספציפית.

אם הבנתי נכון אתה באיזור הצפון, אם כן, גש לגרישה ותמשיך איתו. 

 

ואם אתה מתכוון להחזיק ברכב הרבה, תמשיך רק עם גרישה. 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, zaf כתב:

אם כן, גש לגרישה ותמשיך איתו. 

כן, אבל עם הרכב שלו כבר נמצא על ליפט ,גיר מפורק ועל השולחן זה כבר בעיה.

פות"ש צריך לרשום באיזה מצב נמצא הרכב עכשיו, באיזה מוסך , ורק אז אפשר לתת עצה 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, yoni2sh כתב:

כן, אבל עם הרכב שלו כבר נמצא על ליפט ,גיר מפורק ועל השולחן זה כבר בעיה.

פות"ש צריך לרשום באיזה מצב נמצא הרכב עכשיו, באיזה מוסך , ורק אז אפשר לתת עצה 

האוטו אצל מוסך יונתן m.y power של רון 

שמעתי עליו רק דברים טובים וגם חבר עם אאודי שהיה אצלו.

אני לא חושב שהם נופלים מגרישה יש להם ניסיון

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...