Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר החלפת מכטרוניק בפולקסווגן פולו GTI 2.0 2019 DSG6 DQ 250


Shakedgti

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, shlomiko כתב:

על מכטרונינק לבד כולל עבודה, נשמע לי קצת יקר. לפני חצי שנה ראיתי באחד ממוסכי צ'מפיון שלקחו על זה 7,000 

 

זה היה לפני חצי שנה ולא זוכר על איזה רכב בדיוק, אבל אם לא פולו זה היה או קודיאק או קמאיק

ולא נראה לי שהפולו יעלה יותר, אולי כדאי שתעשה סקר שוק. או שאתה אחרי והמחיר טיפס כ"כ מהר

עוד משהו ששכחתי לציין 

שלא נדבר על העובדה שהם לא מציעים לך טיפול לגיר בכלל וגם אם אתה מבקש הפ אומרים שלא צריך .

המוסך דיבר איתי אתמול ואמר לי שבגלל שלא החליפו שמנים בגיר הלך המוח כי הקלאץ טחן את עצמו עם השמן הזה 

מוח גיר הלך בוודאות וכנראה גם קלטצים.

 

שהתקשרתי ב 115 אלף קילומטר לצמפיון אמרתי לה אהלן 

רציתי לדעת כל כמה זמן עושים טיפוך גיר והיא אמרה לי שלא עושים.

 

אז לא מספיק שהם עובדים על הפנים והמחירים בשמיים הם גם לא מטפלים במה שצריך 

עריכה אחרונה על ידי Shakedgti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 51 דקות, Shakedgti כתב:

קשה לי להרמין שמוסך צמפיון נתן מחיר כזה.

במכוניות שהוא ציין יש גיר DQ200 יבש, אז כנראה גם המכטרוניק שונה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Buki כתב:

במכוניות שהוא ציין יש גיר DQ200 יבש, אז כנראה גם המכטרוניק שונה. 

אה זה כן יש מצב 

שמעתי כבר על המחירים שלהם 

משופץ בין 3-4 אלף 

חדש 5-7

 

 dq250 אלוהים ישמור…

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, הרכב לא טופל נכון. ב 60 אלף מחליפים שמן גיר בוודאי ברכבי ה gti .

מוסך שאומר שלא צריך, ככל הנראה לא מכיר רכבי vag לעומק. אני מתקשה להאמין שמוסך כדוגמת רון/גרישה/גיא/אופיר או טי גי׳ יאמרו בכלל דבר כזה. 

לכן אני. מניח שהרכב לא טופל ברשת היבואן או במתמחים הידועים ולכן מצבו כפי שהוא. 

 

המחירים הם המקובלים למודול חדש + עבודה, אם צריך מצמדים יש תוספת (לא לינארית, רק החלקים עלות העבודה כבר חלק מפרוק הגיר והפתיחה שלו, בוודאות במתמחה לא ברשת היבואן, ששם תשלם על כל פעולה בנפרד)

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, socket775 כתב:

כלומר על רכב בן 5 אנשים משלמים 10-15 אלף שח עבור תיקון גיר?? מה הולך פה ולמה לא תובעים את היצרן???

כי היצרן לא השם בתחזוקה של הישראלים .

 

לפני 3 שעות, zaf כתב:

קודם כל, הרכב לא טופל נכון. ב 60 אלף מחליפים שמן גיר בוודאי ברכבי ה gti .

מוסך שאומר שלא צריך, ככל הנראה לא מכיר רכבי vag לעומק. אני מתקשה להאמין שמוסך כדוגמת רון/גרישה/גיא/אופיר או טי גי׳ יאמרו בכלל דבר כזה. 

לכן אני. מניח שהרכב לא טופל ברשת היבואן או במתמחים הידועים ולכן מצבו כפי שהוא. 

 

המחירים הם המקובלים למודול חדש + עבודה, אם צריך מצמדים יש תוספת (לא לינארית, רק החלקים עלות העבודה כבר חלק מפרוק הגיר והפתיחה שלו, בוודאות במתמחה לא ברשת היבואן, ששם תשלם על כל פעולה בנפרד)

המוסכים שציינת אינם מוסכים מורשים לכן שם מבינים הרבה יותר ויודעים מה צריך ומתי.

הרכב שלי קניתי לפני חצי שנה באמצע המילואים מבן אדם מבוגר 

והייתה לו היסטורית טיפולים משהרכב יצא מצמפיון ועד שקניתי אותו 

שזה 112500 שהרכב טופל ב מוסך מורשה (אם תרצה תשם אגיד לך בפרטי בכיף) 

ופעם אחת לא עשו טיפול גיר שם וזה למה אמרתי שמוסכים מורשים הם פשוט פח שלא יודעים מה הם עושום או צריך לעשות.

כרגע האוטו נמצא במוסך מתמחה בצפון ונאמר לי בחמישי שהשמן נראה גרוע מאוד וזאת כנראה הסיבה לכך שהמוח גיר הלך וגם הקלאצים נראים על הפנים.

 

נחליף את שתיהם כי הוא כבר בפנים וככה יהי ראש שקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה, תקנו אם כן

ב DQ200 אין הוראה טכנית רשמית של VAG להחליף שמן בגיר, והוא נחשב כ "אטום לכל החיים" , כן יש המלצה של חברות שמן שונות להחלפה כל 60K או חמש שנים תלוי בתנאי מזג האוויר שהרכב עובד

לפני 13 שעות, zaf כתב:

אני מתקשה להאמין שמוסך כדוגמת רון/גרישה/גיא/אופיר או טי גי׳ יאמרו בכלל דבר כזה.

הייתי בשלוש מהמוסכים הנ"ל , לכל אחד הפלוסים והמינוסים שלו, אני לא אכנס לזה , ובהחלט הם עדיפים מקצועית על מוסך היבואן.

אף אחד מהם לא הציע לי החלפת שמן בגיר.

ויכול להיות שבאמת אין צורך ב DQ200 ולכן זאת הסיבה שלא הציעו , אני לא שופט , בסך הכל מוסכים מקצועיים שכן רוצים לעזור.

 

יש איזה בחור בסגולה שמשפץ מכטרוניק, Vag Parts בפייסבוק , יש לו כמה סרטונים מעניינים , האם זה שווה לקחת את הסיכון ? לא יודע , יש אנשים שלא מוכנים להשכיב 8K וצפונה על מוח , אז תמיד יש אופציות.

 

השאלה היא באיזה נושא אנחנו מתדיינים ?

האם יקר לתחזק VAG ? מאוד ! 

טכנולוגיה ברמה גבוהה, כאשר היא עובדת אתה נהנה .

האם היא אמינה ? ברובם כן , במיוחד בשנים האחרונות.

 

כל פעם שאני עומד ברמזור וליידי סובארו DL 1990 אני תוהה כמה באמת התקדמנו

 

לפות"ש : אם יש לך כסף , ואתה מחובר לרכב ברמה של הנשמה , (רוב האנשים מסתכלים על רכב כחתיכת פח)  לך על זה ! תשפץ את הרכב , תשאר על סטוק , טפל בו יפה , והוא ישרת אותך עוד המון שנים בהנאה מרובה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yoni2sh כתב:

אם אני לא טועה, תקנו אם כן

ב DQ200 אין הוראה טכנית רשמית של VAG להחליף שמן בגיר, והוא נחשב כ "אטום לכל החיים" , כן יש המלצה של חברות שמן שונות להחלפה כל 60K או חמש שנים תלוי בתנאי מזג האוויר שהרכב עובד

הייתי בשלוש מהמוסכים הנ"ל , לכל אחד הפלוסים והמינוסים שלו, אני לא אכנס לזה , ובהחלט הם עדיפים מקצועית על מוסך היבואן.

אף אחד מהם לא הציע לי החלפת שמן בגיר.

ויכול להיות שבאמת אין צורך ב DQ200 ולכן זאת הסיבה שלא הציעו , אני לא שופט , בסך הכל מוסכים מקצועיים שכן רוצים לעזור.

 

יש איזה בחור בסגולה שמשפץ מכטרוניק, Vag Parts בפייסבוק , יש לו כמה סרטונים מעניינים , האם זה שווה לקחת את הסיכון ? לא יודע , יש אנשים שלא מוכנים להשכיב 8K וצפונה על מוח , אז תמיד יש אופציות.

 

השאלה היא באיזה נושא אנחנו מתדיינים ?

האם יקר לתחזק VAG ? מאוד ! 

טכנולוגיה ברמה גבוהה, כאשר היא עובדת אתה נהנה .

האם היא אמינה ? ברובם כן , במיוחד בשנים האחרונות.

 

כל פעם שאני עומד ברמזור וליידי סובארו DL 1990 אני תוהה כמה באמת התקדמנו

 

לפות"ש : אם יש לך כסף , ואתה מחובר לרכב ברמה של הנשמה , (רוב האנשים מסתכלים על רכב כחתיכת פח)  לך על זה ! תשפץ את הרכב , תשאר על סטוק , טפל בו יפה , והוא ישרת אותך עוד המון שנים בהנאה מרובה

 

האמת שהאוטו לא אצלי שבוע כבר ואני מתגעגע לחתיכת פח הזאת רצח חחחחחח 

כואב לי על הכסף אבל לא באלי ליצוא את עצמי שוב באותה סיטואציה לכן בחרתי את החדש עם כל הכאב שבכיס .

על הדרך גם קלאצים הלכו וגם אותם אצטרך להחליף.

 

מצד אחד סיפור יקר מאוד 

מצד שני אני סוף סוף אזכה להרגיש קלאצים חדשים ואת ההעברות המהירות של הגיר הזה כי עד עכשיו חוויתי רק קקה .

האוטו סטייג אחד כי בלי סטייג האוטו הרגיש קצת אנמי אבל כנראה ששם הוא ישאר לפחות לזמן הקרוב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר של מכטרוניק יכול להיות לו 2 בעיות או במכטרוניק עצמו או בגיר , לפעמים אחד גורר לשני את הבעיה ועדיף כבר להחליף את כול הגיר , 

לגבי המחיר של מכטרוניק חדש זה די הגיוני , באלי אקספרס מככטרוניק עולה 1500 שקל בלי לטכנת אותו , דרך אגב יש 2 סוגים של מכטרוניק 

אחד בא מסין ואחד מרומניה , אז סתם לידע כלכלי ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, mr_ezra כתב:

גיר של מכטרוניק יכול להיות לו 2 בעיות או במכטרוניק עצמו או בגיר , לפעמים אחד גורר לשני את הבעיה ועדיף כבר להחליף את כול הגיר , 

לגבי המחיר של מכטרוניק חדש זה די הגיוני , באלי אקספרס מככטרוניק עולה 1500 שקל בלי לטכנת אותו , דרך אגב יש 2 סוגים של מכטרוניק 

אחד בא מסין ואחד מרומניה , אז סתם לידע כלכלי ..

 

לגבי המוח גיר מאליאקספרס שמתי לב לזה והאמת שלא לקחתי את זה כזה ברצינות ומגניב לדעת

 

לגבי הבעיה בגיר 

המוח נדפק ממשהו ועדיין יש שם עוד איזה בעיה , הם פותחים את הגיר כדי להבין מה זה 

כבר לא יודע מה לחשוב הייתי בטוח שאני בא לקלאצים ובסוף חצי גיר לא מתפקד בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן כי בטח המכטרוניק  גרם לקלצים להתעקם או להישחק , בגלל זה כתבתי שיכול להיות שהמכטרוניק "טחן" את הגיר  ולפעמים עדיף להביא גיר מפירוק קומפלט כולל המכטרוניק , אם תדע את הסיבה של המכטרוניק לא עובד אתה תצחק , יש לו בתוך המוח מגעים בעובי של שערה  ופשוט הם ניתקים בגלל ביוורציות מסויימות  הבעיה קשה להלחים אותם  זה אחד הסיבות למכטרוניק שהוא דפוק ולא מזהה את ההילוך עצמו ,

 תשאל את המוסכניק שלך ברגע שהוא פירק את המכטרוניק אם הוא שם לב לשבבי מתכת או צבע מתכתי בשמן גיר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Shakedgti כתב:

האוטו סטייג אחד כי בלי סטייג האוטו הרגיש קצת אנמי אבל כנראה ששם הוא ישאר לפחות לזמן הקרוב.

הנה יצא פרט חשוב ! 

לרכב הותקנה תוכנה , מבלי לדעת מה מצבו הקיים. 

מבלי להיכנס לפרטים ״שברת״ את האוטו 😜

 

שני דברים לפני שמשפרים רכב. 

לוודא כל הדברים תקינים -כולל כל ! השמנים , עדיף לבצע טיפול (שאתה תדע שהכל בסדר ולא לסמוך על ניירת של מי שמכר לך, גם אם זה של מוסך ברשת היבואן) ורק אחר כך תכנה למנוע וגם לגיר.

תוכנה רצוי מאד משהו מוכר כמו revo ולגיר tvs , אלו התוכנות שמציגות אמינות לאורך זמן. וגם זה על מנוע תקין ומטופל מלכתחילה.

 

 

לפני 5 שעות, פאטון כתב:

מי אלה? רון ואופיר מכיר בתל אביב - מי השאר?

גרישה בצפון, גיא בשילת, תומר בפתח תקווה.

יש לך גם את ויקי בדרום. 

 

  • רעיון טוב! 3

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, mr_ezra כתב:

כן כי בטח המכטרוניק  גרם לקלצים להתעקם או להישחק , בגלל זה כתבתי שיכול להיות שהמכטרוניק "טחן" את הגיר  ולפעמים עדיף להביא גיר מפירוק קומפלט כולל המכטרוניק , אם תדע את הסיבה של המכטרוניק לא עובד אתה תצחק , יש לו בתוך המוח מגעים בעובי של שערה  ופשוט הם ניתקים בגלל ביוורציות מסויימות  הבעיה קשה להלחים אותם  זה אחד הסיבות למכטרוניק שהוא דפוק ולא מזהה את ההילוך עצמו ,

 תשאל את המוסכניק שלך ברגע שהוא פירק את המכטרוניק אם הוא שם לב לשבבי מתכת או צבע מתכתי בשמן גיר 

כן נטחנו שם הקלאצים כי השמן היה במצב גרוע מאוד כי לא הוחלף 

אבל הקלירנס שלהם לא כזה גרוע והבעיות בגיר לא מגיעות מהקלאצים 

הם הורידו את הגיר כדי להבין מה הסיפור שם

לפני 19 דקות, zaf כתב:

הנה יצא פרט חשוב ! 

לרכב הותקנה תוכנה , מבלי לדעת מה מצבו הקיים. 

מבלי להיכנס לפרטים ״שברת״ את האוטו 😜

 

שני דברים לפני שמשפרים רכב. 

לוודא כל הדברים תקינים -כולל כל ! השמנים , עדיף לבצע טיפול (שאתה תדע שהכל בסדר ולא לסמוך על ניירת של מי שמכר לך, גם אם זה של מוסך ברשת היבואן) ורק אחר כך תכנה למנוע וגם לגיר.

תוכנה רצוי מאד משהו מוכר כמו revo ולגיר tvs , אלו התוכנות שמציגות אמינות לאורך זמן. וגם זה על מנוע תקין ומטופל מלכתחילה.

 

 

גרישה בצפון, גיא בשילת, תומר בפתח תקווה.

יש לך גם את ויקי בדרום. 

 

כן אתה צודק לגמרי זה היה מהלך פזיז מאוד וחובבני של דיכאון במילואים 

בוא נגיד ששמתי pcp ואם הייתי יכול לחזור אחורה הייתי מעיף אותה לקבינימט 

אם הייתה לי אפשרות לעשות שדרוג עם זיכוי הייתי משדרג ל apr וסלאמת

אבל אני די בטוח שזה לא אפשרי לכן נדפקתי איתה .

כמובן שאחרי ההוצאה שהולכת להיות לי לשלם לתוכנה חדשה לא בא בחשבון לפחות לא בשנה הקרובה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...