Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח לדעת על מחלות של הדגם אם המנוע 4600 v8 מודל 2007.

אני לא מוצא מוסך שמוכן להתעסק אם איתור ותיקון נזילת השמן באזור הצפון.

תקלה נוספת, שהאורות דרך דלוקים ומאותתים ימינה נדלק אור גבוהה שצריך לכבות עצמאית.

זה לא היה עד שבוע שעבר.

ואשמח לדעת  מה התקן המתאים של השמן למנוע הזה.

 

20241024_154040.jpg

עריכה אחרונה על ידי david69
פורסם
לפני שעתיים, david69 כתב:

ואשמח לדעת  מה התקן המתאים של השמן למנוע הזה.

הדרישה המקורית היא ל-7.1 ליטר של שמן 5W-30 (ספר הרכב לפחות ממליץ לא לשנות צמיגות) בתקן GM6094M.

התקן הזה הוחלף ע"י Dexos 1, כאשר הגרסה העדכנית היא בעקרון Gen 3. יחד עם זאת, אני לא בטוח ששמן עדכני לחלוטין וסינטטי מלא יעזור לענין הנזילה.

 

לפני שעתיים, david69 כתב:

תקלה נוספת, שהאורות דרך דלוקים ומאותתים ימינה נדלק אור גבוהה שצריך לכבות עצמאית.

נשמע כמו בעיה פרטנית בסוויץ'. מניח שהחלק לא נועד להיות מתוקן ודורש החלפה, אבל אולי פירוק של החלק ושפריץ הגון של מנקה מגעים יעזור זמנית.

 

בכל מקרה, מציע בחום לחפש מידע באנגלית בפורומים הרלוונטים. אומנם הרכב כבר לא צעיר, אבל בוודאי יש גישה עדין להרבה מידע לגביו ברשת בשפת המקור. הדבר נכון גם לגבי חלפים ככל שיהיה צורך, לא רואה סיכוי למצוא רבים מהם בארץ.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, IsraCar כתב:

כמה זמן הרכב ברשותך?

היכן טיפלת בו עד עכשיו?

אין מוסכים מתמחים ב GM אמריקאיות בצפון?

10 שנים אצלי

הייתי מטפל בumi או מוסך אחר של אמריקאיות, אבל לגבי נזילת השמן הם לא פותרים סתם מחליפים המון חלקים על חשבוני ,וזה לא עוזר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...