Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG - גלישה במהירות גבוהה


tarnegolz

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, רוןS כתב:

אותי מעניין אם המצוטטים פה שמים לב לציטוט ולמקורו.

אני שם לב רק שאלתי, כמה אני מונע בלאי למצמדים, כאשר אני הולך לפי ההוראות נסיעה שהוגדרו לתיבה הזאת (נהיגה חכמה איך שלא יקראו לזה), כמה זה מועיל עד כדאי שלא אצטרך לתקן אותם ביכלל בעתיד או שמא זה בלתי נימנע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Oren_Barazani כתב:

אני שם לב רק שאלתי, כמה אני מונע בלאי למצמדים, כאשר אני הולך לפי ההוראות נסיעה שהוגדרו לתיבה הזאת (נהיגה חכמה איך שלא יקראו לזה), כמה זה מועיל עד כדאי שלא אצטרך לתקן אותם ביכלל בעתיד או שמא זה בלתי נימנע?

א. לגבי ציטוט , הכוונה לא אליך.

ב. השחיקה בלתי נמנעת, אבל נהיגה "נכונה" מקטינה את בלאי המצמדים.

יש דיווחים בודדים בפורום על נהיגה של 200,000 ק"מ ללא בעיית שחיקת מצמדים.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DSG לא תמיד משלב באופן מלא רק כשעוזבים את הברקס.

בעליות הוא לא יעשה את זה, צריך לתת קצת גז.

כנל ברוורס, הוא בדרך יעבוד בקפיצות בין מצב של קלאץ משוחרר וקלאץ לחוץ כדי מצד אחד לשמור על מהירות נמוכה ומצד שני לנסות להפחית שחיקה.

 

אפשר להרגיש את השילוב וגם לראות אותו במד הסלד, אבל כדאי פשוט לתת קצת גז כשאפשר, בדומה לתחילת נסיעה עם גיר ידני.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, רוןS כתב:

א. לגבי ציטוט , הכוונה לא אליך.

ב. השחיקה בלתי נמנעת, אבל נהיגה "נכונה" מקטינה את בלאי המצמדים.

יש דיווחים בודדים בפורום על נהיגה של 200,000 ק"מ ללא בעיית שחיקת מצמדים.

 

תודה רון,

נישמע מצויין לפי מה שאתה אומר 200k לדעתי שווה בסה"כ אפילו אם פחות מיזה גם מכובד אבל לא 10k ק"מ בודדים להחלפה, ועוד גם ללמוד נהיגה יותר חכמה מתוכננת וכו..

לי מובן לבינתיים שהגיר הרובוטי זה לחובבי גיר ידני רגיל שאוהבים לנהוג, אחרת אם ליסוע כמו אוטומט רגיל "ולהרביץ" על המצערת אז עדיף תיבה פלנטרית(כי אין ידני נורמלי כבר) ושלום על ישראל.😁

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רוןS כתב:

אותי מעניין אם המצוטטים פה שמים לב לציטוט ולמקורו.

סיקרנת אותי 😉🤔

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

נקודה מעניינת,סקרנות גרידא. מי מהעונים בשירשור הינו בעלים של רכב עם גיר כפול מצמדים. מהשנים האחרונות ( לא 2009-11 שאילו היו תחילת העידן של הגיר היבש) ?

אני 13 שנים (2 רכבים)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...