Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 דקות, chrono כתב:

סוף טוב הכל טוב.

 

אשכרה הצלחת להוציא מעלי אקספרס כסף על זה שזה נעצר במכס!?

 חחחח האמת שכן, רק ביקשתי שיצהיר על סכום נמוך, ועדין זה נעצר, הוא הציע להתחלק 50 50, לא סירבתי ;)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, idanva7 כתב:

יש עדכון חיובי :)
קיבלתי את הפאנל והכל עובד מצויין, נראה גם שהוא מסונכרן יפה עם הרכב.
מחיר החלק 400 שח.
מכס 150 שח שהתחלק חצי חצי ביני לבין המוכר ושלום על ישראל.
במוסך יבואן החלק 2200 לפני מעמ ולפני עבודה

image.thumb.jpeg.4d604e945aed488b11224f8962599e10.jpeg

 

אני שמח בשבילך שהכול עבר חלק והפנל עובד.

 

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אולי השמחה הייתה קצת מוקדמת מידי.

 

לא השתמשתי הרבה ברכב מאז התקנת הפאנל, אבל השבוע כאשר נסעתי רכב ראיתי שהמזגן מוציא אויר לשמשה, כאשר אני מנסה לשחק עם כפתור ה mode, זה לא באמת משנה את מצב המזגן.

 

לאחר כמה הנעות, פתאום יצא אויר כמו שצריך כאשר ה mode הוא מזגן לרגלים.

 

זה לא קרה לי בפאנל המקורי הקודם, אני תוהה אם זו בעיה של הפאנל.

 

חשוב להגיד שלפעמים, לא תמיד כאשר לוחצים על ה mode נשמע כאילו מנסה לעשות משהו ללא הצלחה.

  • מבאס 1
פורסם
לפני שעתיים, idanva7 כתב:

אולי השמחה הייתה קצת מוקדמת מידי.

 

לא השתמשתי הרבה ברכב מאז התקנת הפאנל, אבל השבוע כאשר נסעתי רכב ראיתי שהמזגן מוציא אויר לשמשה, כאשר אני מנסה לשחק עם כפתור ה mode, זה לא באמת משנה את מצב המזגן.

 

לאחר כמה הנעות, פתאום יצא אויר כמו שצריך כאשר ה mode הוא מזגן לרגלים.

 

זה לא קרה לי בפאנל המקורי הקודם, אני תוהה אם זו בעיה של הפאנל.

 

חשוב להגיד שלפעמים, לא תמיד כאשר לוחצים על ה mode נשמע כאילו מנסה לעשות משהו ללא הצלחה.

 

באסה. תבדוק את פעולת פנל הבקרה עוד תקופה קצרה ואז תחליט האם לפנות למוכר בכדי להחזיר את המוצר או להחליפו בחדש.

 

לפני שעתיים, mcaspi כתב:

יופי. השאלה היא איך הוא יחזיק בחום הישראלי.

 

הזמן יגיד את שלו. קשה לעמוד על טיבו של הפנל שנרכש בעליאקספרס לאחר תקופה קצרה של שימוש.

איזה כייף לי :)

פורסם

או זה או שהמנוע בורר מצבים והפאנל לא מסונכרנים. אם כרגע מוציא אוויר למיקום הנכון וזה מיקום ברירת המחדל. הייתי מנסה לנתק מצבר במצב הזה ל10 דקות ומחזיר.

 

לפחות המזגן פעיל שזה כבר שם אותך במקום בו הרכב שמיש.

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 7 שעות, mcaspi כתב:

יופי. השאלה היא איך הוא יחזיק בחום הישראלי.

לפי המוכר זה פאנל מקורי, בלי קשר לא חושב שזו תוצאה של חום (בטח לא אחרי שבועיים).

פשוט לא בדקתי את זה קודם לכן

 

פורסם

לאחר יומיים של שימוש, לא ממש ניתן לעבוד עם הפאנל.
הכל עובד תקין (כלומר יוצא קור), לאחר כיבוי והנעה מחדש של האוטו המזגן מוציא חום ללא אפשרות לשנות חזרה לקור (ניסיתי כל כפתור אפשרי) וזה על 16 מעלות יחד עם AC.
נראה שפאנל שולח פקודות לא נכונות לרכב.

מה שכן זה מאוד מאוד מוזר

  • מבאס 1
פורסם

הייתי מתחבר עם כפתור ON/OFF להזנת 12V של הפאנל הזה ובמקום לדומם ולהניע את הרכב - פשוט לרסט את הפאנל או להדליק אותו אחרי התנעה - נראה שהוא באופן רנדומלי מחליט איזה פקודות להוציא 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז בדיוק עכשיו עשיתי משהו דומה, ניתקתי את הפאנל ואת המצבר לכמה שעות.
לאחר חיבור מחדש נראה שהפאנל עובד תקין.

האמת אני קצת חסר אונים, לא מצליח להבין מה קורה שם.

פורסם

אכן זה גם נראה כמו בעיה שבאה והולכת בין התנעות - שזה בד"כ גם יכול להצביע על בעית מגעים, חיווט אכול, בידוד יבש שהתפורר, נזק מכרסם, פיוז מקרטע (או בית פיוז שהתרחב), ממסר שפעם עובד פעם לא ואפילו דברים כמו שסתום התפשטות שמתחיל ללכת (במצבים מסויימים ציינת שיוצא אוויר חם) או וונטה שלא נכנסת לעבודה. 

 

תתחיל מלעבור על הצמות, קונקטורים ויזואלית. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...