Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסדר פשרה בתביעה ייצוגית בעניין מנועי 1.5 אקובוסט של פורד


TZR84

פוסטים מומלצים

הסדר פשרה בתביעה ייצוגית נגד פורד (מנועי 1.5 ליטר) ת”צ 46590-09-20: גל ואח’ נ’ דלק מוטורס בע”מ ואח’

בתאריך 21/05/2024 ניתן ע”י בית המשפט המחוזי בלוד (כב’ השופט עוז ניר נאוי) פסק דין המאשר הסדר פשרה במסגרתו מוצעת תכנית להחלפה חד פעמית של חצי מנוע ובמקרה הצורך של ראש מנוע או החזר כספי למי שתיקן את התקלה על חשבונו: 

חברי הקבוצה (הבעלים של רכב פורד קוגה 2015-2019 או פורד פוקוס (2016-2018) עם מנוע  GTDI בנפח 1.5 ליטר.) אשר חווים ברכבם מפלס נמוך של נוזל קירור המנוע (בין אם מבדיקה ויזואלית ובין אם מהתרעה בלוח השעונים) או הופעת עשן לבן מהאגזוז, או התחממות מנוע, יוכלו להגיע למרכזי השירות המורשים של דלק מוטורס במהלך תקופת ההסדר, לבדיקה ללא עלות ברכבם. 

אם תמצא ברכבם תקלת מנוע הנגרמת על ידי חדירת נוזל קירור לצילינדרים כתוצאה משחיקה, קורוזיה או גימום של שטח בלוק המנוע על ידי דלק מוטורס, תבוצע החלפה חד פעמית של חצי מנוע ובמקרה הצורך לפי שיקול דעתה המקצועי של דלק מוטורס, תבוצע החלפת ראש מנוע. 

התיקון יבוצע ללא כל עלות במרכזי השירות המורשים של דלק מוטורס. 

תקופת הזכאות נקבעה לשנים עשר (12) חודשים ממועד הודעת פורד לדלק מוטורס על פרטי התכנית והנחיות טכניות ליישומה, ובלבד שחלפו עד עשר (10) שנים ממועד תחילת האחריות המקורית של הרכב או עד 160,000 ק”מ (לפי המוקדם מבניהם). 

חבר קבוצה שברכבו בוצע תיקון עובר למועד הודעת פורד, יהיה זכאי להחזר כספי בגובה עלות ההחלפה ששילם, בכפוף להצגת קבלה או חשבונית על תשלום שביצע המפרטת את התיקון שבוצע והחלפים שהותקנו אשר תוצג למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס, בין אם בוצע במוסכים המורשים של דלק מוטורס ובין אם בוצע במוסך מורשה אחר מטעם משרד התחבורה, ובלבד שבוצע בתקופת הזכאות. 

הזכאות תהא זמינה למי שהציגו חשבוניות עד 12 חודשים ממועד הודעת פורד. 

חבר קבוצה שקיבל החזר כספי, לא יהיה זכאי לתיקון. 

ככל שתיקון בוצע במוסך מורשה אחר (שאינו של דלק מוטורס), יהיה על חבר הקבוצה להציג פרטים המעידים כי התיקון בוצע בקשר לתקלה. בכל מקרה, סכום ההחזר לא יעלה על הסכום שהיה משולם עבור התיקון לו היה מתבצע במוסכים המורשים של דלק מוטורס. 

 דלק מוטורס תיידע את הבעלים של רכבי ההסדר על אודות התוכנית ואפשרות החזר הוצאות באמצעות הודעה בנוסח המקובל במשרד התחבורה. אופן משלוח ההודעה יהיה בהתאם למנגנון היידוע המקובל במשרד התחבורה. דלק מוטורס תישא בעלויות איתור בעלי הרכבים.

 

פסק הדין:

https://www.solron.co.il/wp-content/uploads/פסק-דין-בתצ-46590-09-20-גל-ואח-נ-דלק-מוטורס-בעמ-ואח-1.pdf

עריכה אחרונה על ידי TZR84
  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...