Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, דובצע כתב:

למעשה לא חוקי למנופי לעבוד יותר מ12 שעות ביממה ומ240 שעות בחודש

 

 

 

תיזהר עם זה. אם חס וחלילה תקרה תקלה או בעיה תהיה בטוח שיזרקו אותך לכלבים. שום 200 ש"ח לא שווים את זה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 951
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עצה של חבר: אל תתעד את המאבקים (הצודקים!) שלך במעסיק או בנציגיו או בנציגי האתר, בפורום ציבןרי

 

בשרשור הזה תן שיתופים פיקנטיים אוודת העבודה עצמה, הכלים, הנופים...

 

אני במקומך פונה למנהלים בבקשה למחוק אי-אלו הודעות בשרשור הזה

 

קח את הדברים שלי ברוח טובה וממקום של ביקורת חיובית

  • רעיון טוב! 4
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, avargel כתב:

עצה של חבר: אל תתעד את המאבקים (הצודקים!) שלך במעסיק או בנציגיו או בנציגי האתר, בפורום ציבןרי

 

בשרשור הזה תן שיתופים פיקנטיים אוודת העבודה עצמה, הכלים, הנופים...

 

אני במקומך פונה למנהלים בבקשה למחוק אי-אלו הודעות בשרשור הזה

 

קח את הדברים שלי ברוח טובה וממקום של ביקורת חיובית

צודק

היה לי חשוב לתת לתת מבט על העניינים האלה אז בהחלט אפשר לא להיתעסק בזה יותר אני יתמקד בפיקנטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מתכוון פשוט אל תגיד "עשיתי ככה וככה כי זה מה שקרה".

אתה יכול לכתוב סיפורים שמבוססים על מקרים, כמו "היתה פעם שחשדתי ששתלו מנוף באופן לא תקני, אבל ביררתי והכל היה בסדר" אבל לא "אתמול שתלו מנוף אולי לא באופן תקין באתר ששמתי תמונות ממנו שלשום, ואני זה שהתלוננתי".

 

לא כי אתה לא צריך להתלונן, אתה פשוט לא צריך שישייכו את התלונה אליך.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.1.2025 בשעה 08:05, דובצע כתב:

בנו לה רפסודה ממש שמו ברזל ברזל ולא רשתות בגובה כמטר וחצי

IMG_2670.jpeg

והיום התחילו לצקת שם בטון

 

מה קורה בסיום הבניה, איך מוציאים מהקבר את הרגלים של המנוף, שקובעו בעומק 2 מטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, pasat04 כתב:

איך מוציאים מהקבר את הרגלים של המנוף

נראה לי שכמו שמוציאים מהבטון באיטליה גופות שהמאפיה יצקה שם... לא מוציאים, זה נשאר שתול שם לנצח.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

נראה לי שכמו שמוציאים מהבטון באיטליה גופות שהמאפיה יצקה שם... לא מוציאים, זה נשאר שתול שם לנצח.

ובדיוק בשביל זה עשו את הקומבינה לחסוך את העלות שלהם להלחים לברזלים חוליה בלי הרגלים האלה-מה שגרם למנוף בבת ים ליפול ליפני כמה שנים

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

לא היה. בהחלט הצגה

זה אומר שיש לו מנוף קבוע הרבה זמן ובטח גם כשצריך מחליף לא בא סתם אחד אקראי

 

מעניין לעניין באוטו עניין אני הייתי לגמרי על הסוס באתר בנוה יעקוב - יום חמישי ליפני כשבועיים אני מזהה שהעבודה תתארך כשעה מעבר ל12 שעות שלי. שעה לסוף אני מתקשר לסדרן ואומר לו שיביא מחליף הוא אומר לי דבר עם המנהל עבודה שיזמין מחליף דיברתי עם המנהל עבודה שנסע כבר לבית וגם עם המחליף שלו שמגיע לשעות האחרונות ביום באתר המישפט שאמר לי המחליף הוא - תן בראש סומכים עליך- יענו שאני יתקתק את זה בתוך ה12 שעות. 20 דקות לסוף אני מתקשר למחליף 3 פעמים והוא ״לא זמין״  אמרתי אין בעיה סוף 12 אני מרים כבל סוגר מנוף כמו גדול ואז המחליף מתקשר אלי ואני ״לא זמין״ 

חבר שלי הוקפץ כמחליף אבל רק כשסגרתי מנוף וסיפר לי שהגיע המשאית כבר חזרה עם הברזל שנישאר עליה והוא שטף להם את הדוד

יום שני אותו דבר יציקה עם דוד בטון שעומדת לחרוג כשעה אני מתריע למנהלים ולסדרן שיביאו מחליף וכלום אני כמו גדול סוגר מנוף אחרי 12 שעות ומוסיף ג׳סטה לישטוף את הדוד והמיקסר חזר עם מלט למיפעל אני יורד מהמנוף ואז מקבל את הבשורה מהסדרן אל תבוא מחר לאתר. ופשוט שמו שם מנופאי אחר

ביררתי תביעה על האתר אבל הם לא המעסיקים שלי. את החברה שלי אני לא מעוניין לתבוע כי בעל החברה עשה בשבילי הרבה 

אז אני בבית לא ממהר לחזור לעבוד-החברה כן רוצה-אבל אף אחד לא לקח אחריות-אז אני בכף שלי שהם יתאמצו קצת על החשבון

 

חשוב לי לסכם שאני גאה להיות בצד הזה של הסיפור-כי אם הייתי זה שזרק אותי סתם כי נוח לו-לא הייתי חיי עם עצמי

אז הכול טוב ואני יחזור לעבוד כשיבוא לי

  • אהבתי 9
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל רציתי להודות לך על השיתופים, הן לגבי העבודה והן לגבי הרכבים שלך. בשתי המקרים זה מאוד מעניין.

 

אם לסכם את העבודה בעגורן:

יחסית קל לקבל רשיון

השכר גבוה

העבודה לפעמים רגועה, לפעמים תובענית ולפעמים מגיעים לגבול האפור. 

אתה צריך לדעת להסתדר עם מגוון אנשים (פועלים, מכוון, מנהל העבודה וכדו') וטעות קטנה עשויה לעלות, די בקלות, במקום העבודה.

 

לגבי החריגה מ-12 שעות, אתה צודק אבל לא בטוח חכם. אני מסכים שעל חריגות בטיחות (סדקים בבסיס וכדו') צריך להתעקש. אבל חריגה מינמילית בשעות על בסיס לא קבוע (יציקה שהתעכבה, משאית שהגיעה מאוחר וכדו'), אני הייתי מגיע להסדר תשלום (רישום על יום המחרת בכפל שעות, הוספת יום חופשה וכדו'). זה משהו שמאוד נפוץ בעולם ההיטק בזמן של העלאות לייצור ו\או באג רציני שאחת לכמה זמן נשארים מעבר לשעות בצורה בלתי צפויה (השיא שלי היה 22 שעות ברצף מבלי הכנה מראש בגלל תקלה בשרת)

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@במבליק חולק עליך. את המנופאי לא הייתי משווה למתכנת אלא לנהג אוטובוס. סיבת ההגבלה על המנופאי היא בטיחות, לא ״סתם״ ניצול..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...